To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Zawieszenie

Anonymous - Czw 25 Cze, 2009

Ja H&R miąłem w Bmw a teraz mam w Colcie , nie sa jakieś na maxa twarde , ale zapewniają lepsze prowadzenie i czucie auta , Dziękuje skończyłem Swoja Wypowiedz ;D
mi - Czw 25 Cze, 2009

Vlodarsky napisał/a:
z b8 z przodu i z b6 z tyłu

hmmm... Żebyś też z twardością nie przesadził, ten samochód przecież nie ma przesadnie sztywnej budy...

Vlodarsky - Czw 25 Cze, 2009

CHRZANEK napisał/a:
-35mm to czasem wogóle jest niezauwazalna zmiana...

W przypadku eibachów nie widac wogóle


a w przypadku Vogtland ?

CHRZANEK - Czw 25 Cze, 2009

Vlodziu - na to pytanie to rzeczowo może odpowiedziec tylko ktoś kto załozył Vogtlandy do 306 cabrio.

Przykłady o których mówie dotyczyły cinquecento. Ja miałem Eibachy -35mm, a mój dobry kolega Vogtlandy -40mm.
Po załozeniu u mnie przód -20 tył bez zmian, a u niego mniej więcej -20-25 przód i tył.

Vlodarsky - Czw 25 Cze, 2009

no to już wiem, że z wyścigu odpada Eibech. Dzięki Radek. Będe się tym sugerował.
Vlodarsky - Czw 25 Cze, 2009

Dobra kolejne pytanie. Jak z przodu sprężyna -50 Vogtland to z tyłu jeden ząb w dół ? dwa to już będzie za dużo chyba nie ?
CHRZANEK - Czw 25 Cze, 2009

Vlodziu zasłyszalem jeszcze że w miare dobre są sprężyny WEITEC
Oczywiście to też są raczej sprężynki uliczne niż wyczynowe - ale jakościowo nie odstają od pozostałych niemieckich (Eibach i Vogtland)

CO do obniżania tyłu to chyba wspólnie doświadczyliśmy na przykładzie mojego samochodu ile to jest jeden a ile dwa ząbki (ząbki latajo ? )

Wg mnie na ulice -1.
-2 to już tylko dla hardkorów :D :D :D

Vlodarsky - Pią 26 Cze, 2009

ooo i tam jest akuracik !! -40 bo -50 to chyba za dużo jednak żeby się normalnie przemieszczać.
MoRToN - Pią 26 Cze, 2009

w sprawie weiteca zadzwoń do zender szczecin i powołaj sie na KRC :)
Vlodarsky - Pią 26 Cze, 2009

http://weitec.pl/

to moja daaaaleka rodzina - myślę, że tam też dam radę :) ale dziękuje MoRToN :*

Jacek - Sob 27 Cze, 2009

mam springi -30 w aygo z WEITEC'a i są lepsze niż z TTE i połowe tańsze, nie ma to jak niemiecka technologia:)
Kamilbike - Pon 29 Cze, 2009

vlodziu jakbys chcial vogtlandy kupowac to w Blue City w tym tuning shopie kup, maja tam b dobre ceny.
Co do twardosci tych sprezyn to po zalozeniu do Punto nie zauwazylem duzej roznicy w twardosci a mimo tego ze mialy zglebic fur o 35mm nie zglebily go wcale :P

Vlodarsky - Wto 30 Cze, 2009

Kamilbike napisał/a:
Co do twardosci tych sprezyn to po zalozeniu do Punto nie zauwazylem duzej roznicy w twardosci a mimo tego ze mialy zglebic fur o 35mm nie zglebily go wcale


a jakie miałeś wcześniej ? wiesz chodzi mi o to do czego masz porównanie ?

A ja chyba uderze w Weitec jednak...

MoRToN - Wto 30 Cze, 2009

Wczesniej miał wyklepaną serie ;D
Vlodarsky - Wto 30 Cze, 2009

Aha :) qrcze ciężko jest coś wybrać... powinno być do wyboru miękie - twarde i koniec... a nie tyle firm :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group