To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - AFR co jak dlaczego - bardzo pożyteczny temat!

GeKo - Czw 02 Kwi, 2009

Super eM pomuk już poszło poprzednio :) , ale tak z ciekawości po tym co napisałem mam już srać po gaciach że jest za ubogo? Bo za nim ja to przetrawię z moim angielskim to ze 2h minie co najmniej.
M - Czw 02 Kwi, 2009

No Dziku już napisał ze w ogole to nie ma zwiazku. Slabe jalowe nie uszkodzą silnika, najwyzej zgasnie.
dzik - Czw 02 Kwi, 2009

GeKo napisał/a:
Super eM pomuk już poszło poprzednio :) , ale tak z ciekawości po tym co napisałem mam już srać po gaciach że jest za ubogo? Bo za nim ja to przetrawię z moim angielskim to ze 2h minie co najmniej.


Przeczytaj co wkleil eM, jalowe maja byc tak ubogie jak to mozliwe. Jesli bardzo ubogo to dobrze, silnik potrafi malo spalic pod malym obciazeniem. Na jalowych silnik ma sie poprostu krecic.

GeKo - Czw 02 Kwi, 2009

Sorki chłopaki tak szybko pisaliście że zanim wstukałem w klawiature o co mi biega to uleciały mi odpowiedzi Dzika. Zasugerowałem sie tym co mam w kartce z Autodaty ze ma być 0,97-1,03 na jałowym i sie przestraszyłem. Kurde skąd tu wziać AFR zeby sie tym pobawić dłużej z RStunerem :/ . Póki co słownik w łapę i czytam lekturę od eMa.
Dzięki chłopcy :*

KonradMK - Pią 03 Kwi, 2009

Czy ktoś dysponuje wykresem AFR / km/h w jakimkolwiek aucie?
ade - Pią 03 Kwi, 2009

KonradMK napisał/a:
Czy ktoś dysponuje wykresem AFR / km/h w jakimkolwiek aucie?


da sie tak ustawic afr, zeby nie zalezal od predkosci auta, a tylko od predkosci obrotowej silnika

GeKo - Pią 03 Kwi, 2009

ade, ok to rozumiem, ale to będzie w miejscu jak auto stoi. A jak już jedzie pod obciążeniem czyli na drodze, to juz chyba co innego wyjdzie? Dobrze rozumiem.
dzik - Pią 03 Kwi, 2009

KonradMK napisał/a:
Czy ktoś dysponuje wykresem AFR / km/h w jakimkolwiek aucie?



dzik - Pią 03 Kwi, 2009

GeKo napisał/a:
ade, ok to rozumiem, ale to będzie w miejscu jak auto stoi. A jak już jedzie pod obciążeniem czyli na drodze, to juz chyba co innego wyjdzie? Dobrze rozumiem.


Mapa zalezy od cisneinia i obrotow, wiec wychodzi to samo przy pelnym bucie na II-ce jak i na III-ce przy 4000rpm.

M - Pią 03 Kwi, 2009

POszukam wykresu z Marclowej 106... ksiazkowy afr i w zyciu nie widzialem lepszego w sensie ekonomia->power
Michał - Pią 03 Kwi, 2009

bo to francuz :D
musisz sie przyzwyczaić

M - Pią 03 Kwi, 2009

Michał napisał/a:
bo to francuz :D
musisz sie przyzwyczaić

Japa! :D
CIekawe jaki masz AFR jak jedziesz na propanie-dupanie :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

Michał - Pią 03 Kwi, 2009

buhehehehehe
ja mam AGRLR
Air gaz ratio to lans ratio :D

KonradMK - Pią 03 Kwi, 2009

a optymalny przebieg krzywej otrzymujesz tylko na wsi i to jak nie ma nikogo w pobliżu :D
Michał - Pią 03 Kwi, 2009

morda buraku w calibrze ;D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group