seryjne phI na felgi z et 43... i jak mam takie z et 38 albo 37... to jeszcze miejsca do tego żeby było równo z nadkolem sporo zostaje, ale jak masz możliwość to przymierzaj.
mam fele ET38 7,25 szerokosci na tym toyo r888 195/50 r15 i w ostrych winklach duze predkosci r888 przyciera
wzialem, mlot zaklepalem ranty i juz jest oki Yarko - Śro 11 Sie, 2010
wasq napisał/a:
Janusz napisał/a:
seryjne phI na felgi z et 43... i jak mam takie z et 38 albo 37... to jeszcze miejsca do tego żeby było równo z nadkolem sporo zostaje, ale jak masz możliwość to przymierzaj.
mam fele ET38 7,25 szerokosci na tym toyo r888 195/50 r15 i w ostrych winklach duze predkosci r888 przyciera
wzialem, mlot zaklepalem ranty i juz jest oki
mocno obniżyłeś furę ?wasq - Śro 11 Sie, 2010 zalozylem gwint GAZ jak auto stoi pomiedzy blotnik a opone wcisne palucha
jak jade np po torze przy predksoci 60-80 kolo potrafi sie schowac tak ze widac juz tylko felge
poszukam w domu fote to pokaze co i jakwasq - Śro 11 Sie, 2010 tutaj jest predksoc rzedu 70-80 195/50 r15 zwykla guma nie tarla
Janusz - Śro 11 Sie, 2010 kaś miękki ten gwint... KarQ - Śro 11 Sie, 2010 Stabi i rozpórki są?
Yarko - Śro 11 Sie, 2010 tej dolnej rozpórki zdecydowanie nie polecam na nasze drogi, bardzo łatwo jest ją "zdjąć" przy okazji robiąc niezłe spustoszenie w zawieszeniu.
pojechałem dzisiaj do kumpla i przymierzyłem ATS'y. sprawa wygląda tak, że koło z oponą 195/50R15, przy dość solidnym obniżeniu powinno się zmieścić na styk, ale dla bezpieczeństwa lepiej było by zrobić większe negatywy z przodu i z tyłu, drugą opcją jest sklepanie rantów czego ja u siebie na pewno nie zrobię więc na tą chwilę te konkretne koła odpadają, choć nie ukrywam że wyglądają całkiem zacnie przy seryjnym zawiasie, ewentualnie obniżeniu o jakieś max 2-3cm powinno nie być problemów, kilka fotek poniżej.
rasta - Czw 12 Sie, 2010
Yarko napisał/a:
drugą opcją jest sklepanie rantów czego ja u siebie na pewno nie zrobię
A to czemu, he? PiTT - Czw 12 Sie, 2010 oryginalne mi się bardziej podobają
z przodu rantów raczej nie zaklepiesz bo tam są plastikowe błotnikiYarko - Czw 12 Sie, 2010
rasta napisał/a:
Yarko napisał/a:
drugą opcją jest sklepanie rantów czego ja u siebie na pewno nie zrobię
A to czemu, he?
nie chcę ingerować z blachę/poszycie, albo ryzykować obcieranie rantów, nie jestem aż tak zdeterminowany, jak ktoś chcę to proszę bardzo, rozwiązanie jest, ja najprawdopodobniej kupię OZ'ty z clio sport II ph1, ET43 i zero kombinowania.Yarko - Czw 12 Sie, 2010
PiTT napisał/a:
z przodu rantów raczej nie zaklepiesz bo tam są plastikowe błotniki
dokładnie, jedyna opcja to powiększenie negatywu, albo brzeszczot i pimp my fender wasq - Czw 12 Sie, 2010
Janusz napisał/a:
kaś miękki ten gwint...
wszystko kwestia skrecenia utwardzenia poniewaz na tamtym kjs-ie bylo sporo prob nierownych wolalem nie przesadzic z twardoscia TOXIC - Czw 12 Sie, 2010 przecie w sporcie tylne ranty sa seryjnie podwijane, jak przyciera to wystarczy nieco poprawic fabryke a z przodu to jeszcze nigdy nie mialem problemow Yarko - Czw 12 Sie, 2010
TOXIC napisał/a:
przecie w sporcie tylne ranty sa seryjnie podwijane, jak przyciera to wystarczy nieco poprawic fabryke a z przodu to jeszcze nigdy nie mialem problemow
są podwijane, ale na razie nie mam ochoty ich modyfikować-zaklepywać, jeśli mogę kupić OZ'ty z PH1, zresztą zobaczymy jak będzie wygladała sytuacja na gwincie i aktualnych turini z ragnotti, bo niestety tu również występuje różnica w ET, tym razem 7,5mm, ale mam nadzieję że jeśli będą problemy to obejdę je, zakładając zamias 205/45R16 -----> 195/45R16 pP - Czw 12 Sie, 2010 faaajne fele