auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Czw 13 Gru, 2007 [s] - poduszki silnika z poliuretanu
Do sprzedania poduszki z poliuretanu do wszystkich modeli. Potrzebne tylko dokladne wymiary poduszki i moge zalatwic wszystko. Jak ktos chce to do wachaczy i innych ruchomych miejsc tez. Ceny atrakcyjne bo od około 60zł w zwyż. Cena zależy od stopnia skomplikowania oraz ilosci materialu potrzebnego do uzycia.
Dodaje zdjecie poduszki z puga 205 gti.
Misiek_lbn Aż żal się spieszyć na tym forum victory is mine !
auto: Lancer Evo VII
silnik:: 2.0
moc: 330km Pomógł: 17 razy Dołączył: 24 Lut 2007 Skąd: Horsham
Wysłany: Czw 13 Gru, 2007
stefan staszczak --> stux ??
szkoda że troche za późno napisałeś, wymieniałem poduszkę z tydzień, półtora(max dwa) temu
auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Czw 13 Gru, 2007
No do zawiasu a ja mowie o poduszcze silnika. Napisalem ze cena zalezy od ilosci zuzytego materialu a chyba do zawiasu potrzeba mniej niz na poduszke prawda ?
auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Pią 14 Gru, 2007
A wiec tak przy poduszcze silnika to wyglada tak ze:
+ precyzyjna zmiana biegow, lepsze wyczucie sprzegla
- srodek zaczyna trzeszczec, wibracje przenoszone sa na karoserie.
A w zawieszeniu:
+ robi sie twardziej i sztywniej
- komfort mocno spada... LOL
Moze doktor.profesor napisze cos wiecej bo jezdzil z czyms takim takze wie jakie sa wrazenia...
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Pią 14 Gru, 2007
ja w 205 mam od dłuższej chwili i faktycznie wibruje dość
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Pią 14 Gru, 2007
kubas napisał/a:
doktor.profesor napisze cos wiecej bo jezdzil z czyms takim
Dr Prof mial w swojej rallycrosówce zamienniki z aluminium to to byl wogóle hardcore.
W polączeniu z agresynwna mapą (nierówne wolne obroty) oraz metalowym sprzęglem bez tlumików) bylo cholernie glośno, niekomfortowo i niepraktycznie.
Natomiast poliuretan - do tuningowanego auta - mysle jak najbardziej godny polecenia.
No bo jezeli komus nie przeszkadza twardy zawias że autem trzęsie że aż plomby z zębów wypadaja, to juz na pewno nie beda przeszkadzac wibracje przenoszone z ukladu napedowego na nadwozie
Ja jestem wstepnie zainteresowany do puga - tylko ze rozumiem to ze w tym celu nalezy wymontowac seryjne poduchy i przekazac je do Ciebie (Kubas o tobie mowa) a ty sie zajmiesz tym zeby byly zrobione - tak ?? ?? ??
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Pią 14 Gru, 2007
Nie trzeba wymontowytwac wystarcza mi dokladne wymiary. W intercarsie pewnie sa podane dokladne wymiary poduszki.
kidzio_r5gtt [Usunięty]
Wysłany: Sob 15 Gru, 2007
tak nieśmiało zapytam czy nie ma problemu z wykruszeniem się poliuretanu przy poduszkach silnika? Jednak jest to zupełnie inna charakterystyka pracy niż przy zawieszeniu a obiło mi się o uszy że poliuretan potrafi się kruszyć.
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw 20 Gru, 2007
To jak z tymi poliuretanami do zawieszenia? nadaje się to do używania w normalnym aucie, czy nie bardzo? spotkałem się z opiniami, że dla budy moze to być zabójcze.
Jakie są ich plusy i minusy?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach