Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Cooooper eS
Autor Wiadomość

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Wto 18 Gru, 2007   Cooooper eS

Chłopaki - prosiłbym o opinie.
Mój kochany Wujek, wariat samochodowo-motorowy chce kupić sobie Coopera S
poprzednią edycję czyli taką jak ma Jimmi czy GOKART.
I teraz powiedzcie na co zwracać uwagę przy kupnie takiego auta ?????
Gdyby nie to, że w weekend byłem w Zakopcu to już bym z Wujciem jechał do Poznania po takowego. Co jest słabymi stronami tego auta ? co się psuje ? co trzeba wiedzieć jak się jedzie oglądać takiego Miniaczka ?
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Gotti 
citizen
Dziecko Dobrobytu

auto: Czarne
silnik:: M135i
moc: 320km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 08 Kwi 2006
Skąd: DL

Wysłany: Wto 18 Gru, 2007   

Unikajcie tego sprzed liftu - ma zbyt długą skrzynię przez co ma słabsze osiągi i pochłania hektolitry paliwa. Poza tym miewał często choroby wieku dziecięcego - elektryka, wspomaganie itp.
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Wto 18 Gru, 2007   

czyli jakie roczniki wchodzą w gre ?
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Gotti 
citizen
Dziecko Dobrobytu

auto: Czarne
silnik:: M135i
moc: 320km
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 08 Kwi 2006
Skąd: DL

Wysłany: Wto 18 Gru, 2007   

Te, na które pozwala budżet ;) - generalnie najlepiej od końca 2004r. produkcji -czyli 170km.
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Wto 18 Gru, 2007   

Kumam. Jeszcze może ktoś coś doda od siebie. Chciałbym jak najwięcej info. A jak coś wujcio wybierze to napewno pokaże wam zdjęcia
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

JIMEK
[Usunięty]

Wysłany: Wto 18 Gru, 2007   

najbardziej bym sie skupil na to co w kazdym aucie uzywanym a tego malo nie jest...


a takich miniakowych rzeczy to nie kupowalbym sprzed lifta...


z pierdulek to...
np bym nie kupil bez szklanego dachu. to jeden z tych dodatkow ktora zdecydowanie zmienia postac rzeczy (dla mnie). bez niego wydaje sie byc ciasnawo nie mowiac juz o tym ze przez przednia pionowa szybe nie planujcie patrzec czy jest zielone czy czerwone nad wami LOL

zwrocilbym uwage na skrzynie - to jedyna rzecz tak naprawde z ktora cokolwiek bylo u mnie - i po namowie wymienili mi ja na gwarancji. przyspieszajac na biegu stukalo sobie szybciej wolniej rownomiernie do predkosci a z zewnatrz troche sie pocila. Niby nie bylo nic czuc z jazdy ale nie protestowalem :) tak czy siak juz potem cisza.

apropos jeszcze dzwiekow to metaliczne stękanie przy ruszeniu np pod gorke to nic groznego - to tylko sygnal ze sprzeglo powoli zaczyna miec watpliwosci. takze moze to byc sygnal o przyszlych kosztach dla wujka.

Jesli chodzi o spalanie to nie wiem jak sprzed lifta ale po lifcie dalej nie jest malo (mowie zeby nie bylo). Osiagi natomiast - co innego troche.

troche sie zastanawialem co by tu napisac bo jak kazde auto uzywane... nie wiadomo co bedzie :) ale bede jeszcze myslal w razie czego uderzaj na pw. :)


uwaga bo mimo ze wygladaja fajnie to oczywiscie jest duzo dezelow i gowna, ale to jak wszystkiego.
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Wto 18 Gru, 2007   

Napalił się wujek... co ja poradzę :) to nawet dobrze. Do tej pory jego oczkiem w głowie był motor BMW jakiś duży i Mazda Miata. Teraz chce miniaka bo się w nim zakochał :)
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

JIMEK
[Usunięty]

Wysłany: Wto 18 Gru, 2007   

niech se kupi ciemno zielonego - zajebiscie bedzie pasowal do goscia w kwiecie wieku, angielski, klasyczny...
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Wto 18 Gru, 2007   

JIMEK napisał/a:
niech se kupi ciemno zielonego - zajebiscie bedzie pasowal do goscia w kwiecie wieku, angielski, klasyczny...


koło mnie w komisie stoi taki S ale cabrio :) podjade go obejżeć jak będe miał okazje
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

nozder
[Usunięty]

Wysłany: Pon 31 Gru, 2007   

Gotti napisał/a:
Unikajcie tego sprzed liftu - ma zbyt długą skrzynię przez co ma słabsze osiągi i pochłania hektolitry paliwa

Czy po lifcie skróceniu uległo fd, czy poszczególne przełożenia? mógłbyś konkretniej nakreślić tą różnicę ..?
Poza tym, dłuższa skrzynia chyba pozwala na lepszą ekonomike podróżowania bo występują niższe prędkości obrotowe przy danych prędkościach(km/h)
 
 

GOKART 
współczynnik IQ poniżej temp. ciała
Miniac

auto: maluch
silnik:: jeden sześć
moc: okurzaczkm
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Lip 2006
Skąd: Zachodniopomorskie

Wysłany: Wto 01 Sty, 2008   

napewo zmieniły się przełożenia głowne ale chyba równiez przełożenia poszczególnych biegów.
W nowszej skrzynce dla biegów 1, 2, 5 oraz 6 przełożenie główne wynosi 2.75 a 4.05 dla biegów 3, 4 oraz wsteczny.

MINI Cooper S:
+---+-----------------------+
| G | |
| e | Overall |
| a | Ratio |
| r | |
+---+-----------+-----------+
| 1 | 11.425 | 12.789 |
| 2 | 7.181 | 7.793 |
| 3 | 5.397 | 5.651 |
| 4 | 4.407 | 4.615 |
| 5 | 3.656 | 3.828 |
| 6 | 2.986 | 3.126 |
| R | 11.130 | 11.944 |
+---+-----------+-----------+
| > 06/2004 | 07/2004 > |
+-----------+-----------+

odnośnie szklanego dachu - fakt , ułatwia obserwowanie świateł i nie trzeba wkładać głowy miedzy kolana zyby coś zobaczyć powyzej poziomu ulicy ale ten szyber jest chyba k.rewsko ciezki (zapewne przez wzmocnienia poszycia dachu) i przesuwa wyżej środek cieżkości samochodu przez co cierpi trakcja. Do miniaków ze szklanym dachem z powodu większej masy montowane były inne spręzyny. Ja mam czarną podsufitkę w alcantrze i nie zamieniłbym tego na zaden lanserki szyber :p
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Wto 01 Sty, 2008   

Cytat:
W nowszej skrzynce dla biegów 1, 2, 5 oraz 6 przełożenie główne wynosi 2.75 a 4.05 dla biegów 3, 4 oraz wsteczny.


sorry ale to nie jest możliwe aby były dwa przełożenia główne.. ??

2.75 to jest meeeeega długie przełożenie (chyba wogóle nie stosowane w samochodach osobowych) w porównaniu z 4.05 co powodowało by dziwne zmiany biegów.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

GOKART 
współczynnik IQ poniżej temp. ciała
Miniac

auto: maluch
silnik:: jeden sześć
moc: okurzaczkm
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Lip 2006
Skąd: Zachodniopomorskie

Wysłany: Wto 01 Sty, 2008   

no niedowiarek się znalazł ;)
"The Getrag 6-speed manual transmission for the MINI Cooper S and Diesel is similar to that used in the Audi TT and Ford Focus SVT. Unlike a conventional transmission which uses two shafts, this one employees three shafts, with two output shafts (or layshafts) geared to the differential. The gears on the input shaft from the engine drive the output shafts and the differential through two different final drive gears. There is one final drive for 1st, 2nd, 5th and 6th gear on one shaft, and another final drive for 3rd, 4th and reverse on the other. This is better illustrated by the design and cutaway images below:"
http://www.mini2.com/galleries/data/780/38564.jpg
http://www.mini2.com/galleries/data/780/38563.jpg

"The gears on the input shaft from the engine drive the output shafts and the differential through different
final drive gears. So there is a 2.75:1 final drive for
1st, 2nd, 5th and 6th gear on one shaft and a 4.05 final drive for 3rd, 4th and Reverse on the other output shaft.
(Imagine the differential gear, with two seperate
gears on opposite sides.)

So depending on the gear you have selected, the final drive ratio varies (either 2.74 or 4.05). So publishing a
conventional gear chart can't be done. For example, both
3rd and 5th are 1.333:1, and 4th and 6th gear are 1.089:1,
but they are on two different output shafts with different final drives. People thought when we publish the same ratio for two gears, it was a typo. So what we have published are the overall gear ratios (gear ratio multiplied by the included respective final drive)"

Bieg | Przełożenie | Prędkości oosiągane na poszczególnych biegach ( w nawiasach w Km/h)
................. 195x55 R16 | 205 x 45 R17
| 1 | 12.789 | 38.4 ( 61.8) | 38.1 ( 61.3) |
| 2 | 7.793 | 63.0 (101.4) | 62.5 (100.6) |
| 3 | 5.651 | 86.9 (139.8) | 86.2 (138.7) |
| 4 | 4.615 | 106.4 (171.1) | 105.6 (169.9) |
| 5 | 3.828 | 128.2 (206.3) | 127.3 (204.8) |
| 6 | 3.126 | 138.0 (222.0) | 138.0 (222.0) |
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 02 Sty, 2008   

ok... teraz już znam taką konstrukcję.
Dziwne, ale może w jakiś sposób jest to dobre rozwiązanie.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 02 Sty, 2008   

Ale jajca ...
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 2.28 sekund. Zapytań do SQL: 13