Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
LICENCJE SPORTU SAMOCHODOWEGO A.D.2008
Autor Wiadomość

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Pon 17 Gru, 2007   

2. Warunkiem uzyskania certyfikatu i licencji rajdowej klasy „R2” jest:
2.1 Sklasyfikowanie w okresie:
• jednego sezonu (do 12 miesiecy) w 4 imprezach KJS,
• dwóch sezonów (do 24 miesiecy) w 6 imprezach KJS.
Wynik uzyskany w ka-dej z w/w imprez nie mo-e byc wiekszy, ni- 125%
rezultatu najlepszego kierowcy w klasie.
2.2 Uzyskanie poswiadczen o ukonczeniu KJS od organizatora, na formularzuwniosku
o wydanie licencji kierowcy klasy „R2”.
2.3 Przedstawienie pozytywnego wyniku badan lekarskich ze specjalistycznej
przychodni medycyny sportowej oraz badan psychotechnicznych.
2.4 Odbycie szkolenia obejmujacego zajecia teoretyczne w zakresie
znajomosci regulaminów sportu samochodowego, obowiazujacych zasad
bezpieczenstwa oraz znajomosci opisów nawigacyjnych.
3. Szkolenia organizuja Automobilkluby i Kluby we własnym zakresie.
Szkolenie moga prowadzic trenerzy i instruktorzy sportu samochodowego oraz
sedziowie sportu samochodowego z licencja „SP Klasy I”.
4. Egzamin na licencje kierowcy klasy „R2”.
4.1 Aby uzyskac certyfikat i licencje kierowcy klasy „R2” nale-y zdac egzamin
przed Komisja Egzaminacyjna OKSS.
4.2 Komisja Egzaminacyjna składa sie z minimum trzech osób zatwierdzonych
przez OKSS.
4.3 Przewodniczacy Komisji Egzaminacyjnej musi posiadac uprawnienia
trenera lub instruktora sportu samochodowego.
4.4 Egzaminy powinny odbywac sie nie rzadziej ni- dwa razy w roku.


wedlug mnie oznacza to ze R2 mozna zdobyc tylko bedac kierowca w kjsach, a wiec zeby byc pilotem w III lidze trzeba najpierw zrobic R2 jako kierowca.

ps. Ok. tak jak qbus napisal mozna zrobic jeszcze licencje P, wtedy nie trzeba jezdzic jako kierowca w kajtkach.
Ostatnio zmieniony przez grzech Pon 17 Gru, 2007, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Pon 17 Gru, 2007   

Nie grzechu... dochodzi jeszcze licencja P... czyli pilotem mozesz byc w 3 lidze, w ppzm i po napisaniu prosby do PZMotu nawet i w MP.

A robi sie ja w sposob mega prosty... kurs, egzamin i heya... 13 stycznia np taki kurs z egzaminem organizuje AK Krakowski... oplata 100 zł.
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 18 Gru, 2007   

I dlatego uważam że skrócenie drogi pilotom to bardzo dobry krok.
Pilot nie musi byc mega drajwerem, natomiast MUSI znać przepisy i regulaminy.

Gdy przeczytalem sobie te regulaminy na spokojnie to pomijając to jak to jest napisane, wszystko jest w gruncie rzeczy proste.

A co do tego że jazda bez pomiaru czasu zabija sportowego ducha - to nie jest tak.

Jakieś 10lat temu zawodnik który chcial sie ścigać w RSMP też musial pojechać 3 razy jako "przecierak" lub "zamykający" na rajdzie Mistrzostw Polski. I wcale nie bylo to takie zle...

Poza tym nie jest to obowiązek , jedynie alternatywa wobec startów w IIIlidze ;)
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Olek
[Usunięty]

Wysłany: Wto 18 Gru, 2007   

a wiecie jak sie sprawy maja z okularami , bo mam niestety i zastanawiam się
powyzej jakiej wady wzroku nie można wyrobic licencji i jaie są ograniczenia .
Moze ktos też zapitala w brylach ;) i ma licencje i zna temat :D
 
 

BaRtO_206GT 
wiosna lato jesień zima


auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Wto 18 Gru, 2007   

no to jesli chodzi o pilota to wszystko jest super ekstra pieknie ;)

robie sobie licencje "P" i mam wszystko w "D" :p bo nic wiecej nie musze robic a moge latac jako pilot praktycznie wszedzie i jako kierownik w klasie gosc.
_________________
www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 18 Gru, 2007   

BaRtO_206GT napisał/a:
jako kierownik w klasie gosc.

NIE !! - tylko jako pilot.

Olek napisał/a:
wiecie jak sie sprawy maja z okularami

Olku: Jest wielu "umyslowych" którzy pilotują w okularach.
W polsce wielu wielkich pilotów korzystalo z okularów (Górski, Mroczkowski, Wislawski).

Nie ma jakiejś granicy. Po prostu jeżeli przejdziesz badanie lekarskie i psychotechnike to luz.
Jezeli nosisz okulary to musisz je miec na nosie przez caly okres zawodów (albo soczewki)
Jeżeli w okularach widzisz dobrze - to badz dobrej mysli.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Wto 18 Gru, 2007   

Olek napisał/a:
a wiecie jak sie sprawy maja z okularami , bo mam niestety i zastanawiam się
powyzej jakiej wady wzroku nie można wyrobic licencji i jaie są ograniczenia .
Moze ktos też zapitala w brylach ;) i ma licencje i zna temat :D

nie ma jakis ograniczen. wszystko wg uznania lekarza okulisty u ktorego bedziesz
robil badania. jesli uzna ze widzisz i trafisza autem w droge to ci da zgode i wystawi
zaswiadczenie. to skladasz w pzm... dalej to nie jest weryfikowane. drugie to jeszcze
psychotesty tam tez sa badania powiazane z patrzeniem - ciemnia, glebia.... to tez
musisz zaliczyc.

+
nio to sie spoznilem z odpowiedzia ale masz potwierdzenie z dwoch zrodel :D
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

Olek
[Usunięty]

Wysłany: Wto 18 Gru, 2007   

CHRZANEK, 106 dzieki ,się uspokoiłem :) )
 
 

s1600
[Usunięty]

Wysłany: Sob 22 Gru, 2007   :)

no czyli wszytko co do licencji jasne:)
mając teraz R2 zamieni sie to na R1 i dalej jako kierowca w PZMłocie moge śmigac lub jako pilot też w PZMłocie!!
ale jeżli bym chciał smigac jako pilot w RSMP to co teraz egzamin?? a jak bym chciał smigac w MŚ czyli licencja pilota międzynarodowa to jak tez ten sam egzamin??
chciał bym sobie wyjasnić sprawe pilota który śmigał z R2 teraz już R1 bo sie zamieniło i chce dalej robić kariere w MP
kierowca pozostaje w PZMłocie i ciuła punkty do R!!
dobrz to zakumałem czy jak??
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Sob 22 Gru, 2007   

W tych rundach które nie są eliminacjami RSME lub mistrzostwami "strefy" w zasadzie powinna wystarczyć nowa licencja R1. W przypadku jeżeli rajd będzie rónież rundą RSME lub strefy to wtedy pilot powinien złożyć podanie o wydanie licencji R (only co driver) na ogół nie ma z tym problemu. Posiadanie licencji R1 jest wystarczające...
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 8