auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km Pomógł: 36 razy Dołączył: 07 Gru 2007 Skąd: Wawa
Wysłany: Nie 23 Gru, 2007
carlose, nie no te seryjne to śmiech na sali
W Zetcu seryjne jak sie trzyma w ręku wydają się pancerniejsze od kutych
Seria
Kute:
carlose, nie odpowiedziałeś mi jakie masz EGT przy WOT
_________________ 658,94:1 - nezoP
PumaRST [Usunięty]
Wysłany: Nie 23 Gru, 2007
carlose,
ja naprawde nei chce udowaniac wyższości forda nad czymś innym. i mam nadzieje że tak nie odebrałeś mojej wypowiedzi.
Robiłem kilka silników serii D jak równiesz B (choć tu mniej) i wcale mnie nei dziwi że korbowód seryjny nie wytrzymuje w tych silnikach dużego momentu. Są stwożone do czegoś zupełnie innego czyli do wysokich obrotów. Ja nigdy nei zakręce silniak fordowskiego nawet do półapu najmniej kręcącej sie Hondy.
zresztą wyjeliśmy kiedyś korbe bokiem w d15 Turbo (na życzenie kolegi bo chciał sprawdzic ile wytrzyma dół silnika i skończył sie przy 0,7 bara z T2).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach