Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Amortyzatory KONI
Autor Wiadomość

lagadula
[Usunięty]

Wysłany: Śro 27 Cze, 2007   

brutto
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Śro 27 Cze, 2007   

dzieki bardzo! :)
Czyli za komplet tyl / przod 1500zl, korzystnie. Jeszcze jakies sprezynki trzeba by dobrac.
 
 

lagadula
[Usunięty]

Wysłany: Śro 27 Cze, 2007   

Koni też ma sprężyny. Ma i gotowe zestawy, czesto gwinty. Masz wszystko w katalogu na stronie.
 
 

DeeS 
first...


auto: służbowe
silnik:: benzyniak
moc: od 170 w górekm
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Paź 2006
Skąd: WAW/LBN

Wysłany: Pią 28 Gru, 2007   

Odkopie troche temat.

Interesuje mnie cena za ten zestaw:

Koni:
Citroen Saxo VTS
Sport

86-2568Sport
26-1481Sport
+ springi Sport Springs 1020-6037 -35mm
Od razu pytanie co myslicie o tym zawiasie ? Jest to dobra opcja na tor ewentualnie troche potluc sie po normalnych ulicach ?

Co do tego ? Jestem na etapie wybierania zawiasu do mojego saxo... Macie jakies propozycje ?

Ktos wie albo mial doswiadczenie z tym ?

Sport Kit 1130-1401 ??


Pozdrawiam i licze na wasza pomoc.
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pią 28 Gru, 2007   

Marek i Barto maja - nie chwalą.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Pią 28 Gru, 2007   

True
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Pią 28 Gru, 2007   

Też miałem/mam nie chwalę - jakbym teraz brał było by Kayaba AGX !!
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Sob 29 Gru, 2007   

Dla mnie istnieje tylko Bilstein.... Już się nie bawię w jakieś niewiadomo co. W 106 był Bil i było super.
 
 

DeeS 
first...


auto: służbowe
silnik:: benzyniak
moc: od 170 w górekm
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Paź 2006
Skąd: WAW/LBN

Wysłany: Sob 29 Gru, 2007   

Okej :) Dziekuje

A co do Bilsteina najlepiej ? Jakie springi ? i jaki Bil? Standard b8/b6 ?
 
 
 

Gaydek 
Tesco - codziennie niskie ceny


auto: czarne
silnik:: turbo
moc: ?_km
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 24 Paź 2007
Skąd: PL

Wysłany: Sob 29 Gru, 2007   

Mój braciszek ma B6 + springi Eibach, bardzo sobie chwali ten zestaw.
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Sob 29 Gru, 2007   

Gaydek napisał/a:
Mój braciszek ma B6 + springi Eibach, bardzo sobie chwali ten zestaw.


W 100% sie zgadzam.
Taki zestaw spisuje sie doskonale.
W bardzo wielu samochodach charakterystyka eibacha i bilsteina są jakby stworzone dla siebie.

Poza tym zakladając że zestaw koni kosztuje X, a zestaw billa X+30% to nie zapominaj że koni jest jednorazowy (czyli w praktyce 15000km i finito) a billa możesz regenerować dopóki go nie połamiesz (jeżeli nie zadzwonisz albo nie wykonasz hopy a'la ruta na bemowie to jest to praktycznie niemożliwe)
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Sob 29 Gru, 2007   

A może tak.. do czego ma to być zawias?

Rajdy czy tor?
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Sob 29 Gru, 2007   

jak na tor i do jazdy na codzien, a nie na OSy to pomijajac fakt regeneracji w b6....
jesli chcesz cos innego niz b6 to polecam ci kit spaxa. jezdzilem vtsem po rownym
plaskim asfalcie na kicie spaxa - idzie jak po sznurku. w rajdach sie to nie sprawdzilo
wlasciciel zmienil na bilsteina.
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

DeeS 
first...


auto: służbowe
silnik:: benzyniak
moc: od 170 w górekm
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Paź 2006
Skąd: WAW/LBN

Wysłany: Nie 30 Gru, 2007   

Staram sie wybrac jakis kompromis tor - rajdy ?

Bardziej sklaniam sie ku torowi ale oczekuje tez dobrego komfortu(rajdowego) na szutrze itp.

Jesli chodzi o sprezyny czy to jest dobra oferta ?

http://rallyshop.pl/index...it-citroen-saxo ?

przy okazji
http://rallyshop.pl/index...saxo-vts-010506 ?
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Nie 30 Gru, 2007   

DeeS napisał/a:
http://rallyshop.pl/index...saxo-vts-010506 ?


to sie Pan popisał producentem nie jest SANDTLER tylko OMP, SANDTLER jest tylko dostawcą..
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 2.1 sekund. Zapytań do SQL: 12