po zakretach wlasnie jezdzi tak sobie ale z calym szacunkiem Lukasz to na prostej ze startu seryjnego vtsa pozamiata a z rolowanego to juz nie mowie. Ten colt poza niezla moca ma sporo momentu dostepnego od stosunkow niskich obrotow a wazy bardzo malo jak na nowoczesne produkcje ok 1030kg (e.g. mini wazy ponad 1200kg). Podejzewam ze ta waga niska to w zwiazku z wymaganiami producenta blizniaczego modelu - Smarta for4.
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pon 01 Maj, 2006
sugerujesz że taki Colt pozamiata Saxo.. nie wiem jak z seryjnym (ale myśle że nie da rady) bo z moim to napewno nie ma szans.. poruwnywałem go do mojego samochcodu bo dawno nie jeżdziłem seryjnym saxo.
Co do elastyczności są to tylko odczucia za kierownicą i były one takie jak napisałem.. auto sprawia wrażenie wolnego a turbo zaczyna pompować dosyć pózno ale mozliw jest że nadrabia gdy już złapie ciśnienie. Cięzko dokładnie oceniac samochód z samej jazdy.. bez żadnych pomiarów i porównań.. ja mam krótszą skrzynie przez co zupełnie inaczej patrze teraz na elastyczność..
Pozdrawiam
serdecznie
z całym szacunkiem
itd saxorulez
_________________ when the flag drops the bullshit stops
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach