Co dokladnie daja, kiedy warto i jakie mody trzeba przeprowadzic przy kolektorze zasysajacym i czy jest sens robienia takiego czegos w samochodach z wtryskiem czy tylko przy gaznikach??
n.p. w tej R5 jest wtrysk, bo to silnik z 2.0 16v z williego
auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm Pomógł: 26 razy Dołączył: 11 Sty 2006 Skąd: Katowice
Wysłany: Śro 26 Kwi, 2006
warto zawsze mozna dać je zarowno do wtryskowego jak i gaźnikowe silnika kolektor ssący musisz mieć nowy pod nieg bo wtedy masz poprostu 4 przepustnice na kazdy cylinder po jednej, z racji ze to taki mały hardcor juz z trabkami warto zapodać ostrzejszy wałek polepszyć wydech itp takie standardowe modyfikacje ale dzwięk po trąbkach to jest to
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Śro 26 Kwi, 2006
trąbki niszcza dół tzn nie masz mocy i momentu na niskich i średnich obrotach ale masz za to na góórze ")
wiąże się to z wymianą wałków na jakieś hardcory po to aby zapodawały dużo powietrza - ale przy tych hardcorach wałkach trzeba wymienić sprężynki i popychacze - czasami także zawory oraz tłoki na takie z nacieciami na zawory.
Trąbki robią mega hałas - bo najnormalniej w świecie bezposrednio słychać eksplozje w silniku także do codziennej jazdy odradzam trąbeczki.. jest za to inne rozwiazanie nazywane kolektorem skrzynkowym - czyli instalujesz trąbki (bez przepustnic) obudowujesz skrzynią o odpowiedniej objętosci i montujesz do tego jedną przepustnicę.. ciszej a efekt podobny i zachowujesz więcej dołu i średnich obrotów..
no i wydech lużny mile widziany..
_________________ when the flag drops the bullshit stops
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach