Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
PEUGEOT 106 RALLYE
Autor Wiadomość

Dariano 
Dowidzenia


auto: CIVIC VTI
silnik:: B20C6
moc: 217km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Garwolin

Wysłany: Pon 14 Sty, 2008   PEUGEOT 106 RALLYE












Interesują mnie wszystkie ciekawostki odnosnie Peugeota 106 Rally mam szczere checi zanabyc takie auto i przerobic je na upalacza jak juz sie dowiedzialem Można zrobić przekładke z 1.4 na 1.6 bez jakis wiekszych oporów .


Ci którzy mieli doswiadczenia z tym autem i tych co maja ciekawe propozycje prosze o wpisywanie w temat różnych ciekawych rzeczy, pomysłów itp.

Zaczynam etap poszukiwań
_________________
...wspomnienia wracaja...
Ostatnio zmieniony przez Dariano Pon 14 Sty, 2008, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Pon 14 Sty, 2008   

http://www.106rallyeforum.com
http://www.106parts.com/

no i moim zdaniem rallye a nie rally
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 14 Sty, 2008   

Darek,

jeśli to ma być inwestycja na długie lata, polecam rozważyć poszukanie rallye 1.3
seryjnie silnik ma 100KM, z 1.3 8v, jest lżejszy i moim zdaniem zacznie drożeć za kilka lat.



Auto powstało do walki w klasie poniżej 1400cc. Pierwsze egzemplarze pochodzą z 1993 roku.



Czterocylindorowy silnik o oznaczeniu TU2J2, ma aluminiowy blok (stosowany w 205 Rallye) oraz aluminiową głowicę. Legitymuje się 77KM z litra i 100KM mocy maksymalnej osiąga przy 7200 (odcinka 7400 - wyżej niż VTS)



Oczywiście jest na wtrysku a nie na gaźniku. Korby, wał i tłoki pochodzą z silnika TU3 (czyli 1400cc), stopień sprężania 10,2 : 1
Posiada "wymiennik ciepła" tak to nazwijmy, jest przewidziane dodatkowe chłodzenie oleju cieczą chłodzącą.

Ma wypasiony aluminiowy kolektor który jest idealnie wyliczony...



Skrzynia seryjnie krótsza (13x59) :D

Moim zdaniem dużo fajniejszy niż rallye 1.6 8v moze tylko estetycznie z zewnątrz mniej ciekawy....
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Dariano 
Dowidzenia


auto: CIVIC VTI
silnik:: B20C6
moc: 217km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Garwolin

Wysłany: Pon 14 Sty, 2008   

qbus napisał/a:
http://www.106rallyeforum.com
http://www.106parts.com/

no i moim zdaniem rallye a nie rally



Tak przepraszam pomyliłem sie :D
_________________
...wspomnienia wracaja...
 
 
 

strick 
6950 spammer!

auto: MZK KZK PKP
silnik:: zależy który
moc: jest w tobiekm
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Pon 14 Sty, 2008   

http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C3765501

Tu jest taki 1,3 ale z gazem :/
Ogolnie to nei bardzo mi sie podoba, wole po FL
_________________
...
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 14 Sty, 2008   

Gdybyś darku jednak kupi Ph2 i swapowal na 1,6 to mam komputer z "rejlaka".
Wydaje mi sie że jest inny program niż w zwyklym 1,6 8V...

Ale jezeli kwestia estetyczna ma znaczenie drugoplanowe to tez bym szukal Ph1 bo:
-klasyka
-moc praktycznie ta sama co w rallye Ph2
-niższa waga
-najkrótsze seryjne przelożenie
-lubie ten surowy "stajl"
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pon 14 Sty, 2008   

Darek - wiedziałem, że nastąpi ten dzień.
Ja bym brał II generację bo jest świeższa a stara buda będzie wkońcu rdzewiała itd...
I po co 8v ? Komu przyszkadzają silniki 16v :( niech pierwszy rzuci kamieniem
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Pon 14 Sty, 2008   

darek a moze chcesz kupic mojego ;D
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Pon 14 Sty, 2008   

Ale phII jest o niebo ladniejsze od 1.3 8v, jak dla mnie
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 14 Sty, 2008   

k-mart napisał/a:
Ale phII jest o niebo ladniejsze od 1.3 8v, jak dla mnie


To sie jak najbardziej zgadza :)
Ale nie o to kaman.
Ważne że jedzie podobnie, a może i lepiej...
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Pon 14 Sty, 2008   

http://www.ricardo.ch/acc...p?IDI=526861680
http://www.ricardo.ch/acc...p?IDI=527392910
bialy rajlak:
http://www.anibis.ch/n/1350655

i inne:
http://www.anibis.ch/sear...ot+106+gti&c=03
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 14 Sty, 2008   

Vlodarsky napisał/a:
I po co 8v ? Komu przyszkadzają silniki 16v :( niech pierwszy rzuci kamieniem


bo stosunkowo tanio można osiągnąć zadowalające modyfikacje.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 14 Sty, 2008   

k-mart napisał/a:
http://www.ricardo.ch/accdb/viewItem.asp?IDI=526861680
http://www.ricardo.ch/acc...p?IDI=527392910
bialy rajlak:
http://www.anibis.ch/n/1350655

i inne:
http://www.anibis.ch/sear...ot+106+gti&c=03


Z tego wynika że 16V jest tańsze od "rejlaka" :D
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Dariano 
Dowidzenia


auto: CIVIC VTI
silnik:: B20C6
moc: 217km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Garwolin

Wysłany: Pon 14 Sty, 2008   

Mimo wszystko wole 2ga generacje estetyka ma dla mnie duze znaczenie i tak zapewne we wszystkie główne podzespoły auta bede ingerował :D

Chce zebym miał wszystko dopieszczone tak jak mialem w saxo.
Ma to byc mocna N ka silnikowo z duzym hamulcem . dobrym zawieszeniem kiera i kublami w srodku
_________________
...wspomnienia wracaja...
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 14 Sty, 2008   

Dariano napisał/a:
Ma to byc mocna N ka silnikowo z duzym hamulcem . dobrym zawieszeniem kiera i kublami w srodku

Hehehe to prawie tak jak mój :)
A czemu nie Saxo ? Dareczku ? Wolisz peżocika ?
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 8