Interesują mnie wszystkie ciekawostki odnosnie Peugeota 106 Rally mam szczere checi zanabyc takie auto i przerobic je na upalacza jak juz sie dowiedzialem Można zrobić przekładke z 1.4 na 1.6 bez jakis wiekszych oporów .
Ci którzy mieli doswiadczenia z tym autem i tych co maja ciekawe propozycje prosze o wpisywanie w temat różnych ciekawych rzeczy, pomysłów itp.
Zaczynam etap poszukiwań
_________________ ...wspomnienia wracaja...
Ostatnio zmieniony przez Dariano Pon 14 Sty, 2008, w całości zmieniany 1 raz
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pon 14 Sty, 2008
Darek,
jeśli to ma być inwestycja na długie lata, polecam rozważyć poszukanie rallye 1.3
seryjnie silnik ma 100KM, z 1.3 8v, jest lżejszy i moim zdaniem zacznie drożeć za kilka lat.
Auto powstało do walki w klasie poniżej 1400cc. Pierwsze egzemplarze pochodzą z 1993 roku.
Czterocylindorowy silnik o oznaczeniu TU2J2, ma aluminiowy blok (stosowany w 205 Rallye) oraz aluminiową głowicę. Legitymuje się 77KM z litra i 100KM mocy maksymalnej osiąga przy 7200 (odcinka 7400 - wyżej niż VTS)
Oczywiście jest na wtrysku a nie na gaźniku. Korby, wał i tłoki pochodzą z silnika TU3 (czyli 1400cc), stopień sprężania 10,2 : 1
Posiada "wymiennik ciepła" tak to nazwijmy, jest przewidziane dodatkowe chłodzenie oleju cieczą chłodzącą.
Ma wypasiony aluminiowy kolektor który jest idealnie wyliczony...
Skrzynia seryjnie krótsza (13x59)
Moim zdaniem dużo fajniejszy niż rallye 1.6 8v moze tylko estetycznie z zewnątrz mniej ciekawy....
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Pon 14 Sty, 2008
Gdybyś darku jednak kupi Ph2 i swapowal na 1,6 to mam komputer z "rejlaka".
Wydaje mi sie że jest inny program niż w zwyklym 1,6 8V...
Ale jezeli kwestia estetyczna ma znaczenie drugoplanowe to tez bym szukal Ph1 bo:
-klasyka
-moc praktycznie ta sama co w rallye Ph2
-niższa waga
-najkrótsze seryjne przelożenie
-lubie ten surowy "stajl"
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
Darek - wiedziałem, że nastąpi ten dzień.
Ja bym brał II generację bo jest świeższa a stara buda będzie wkońcu rdzewiała itd...
I po co 8v ? Komu przyszkadzają silniki 16v niech pierwszy rzuci kamieniem
Mimo wszystko wole 2ga generacje estetyka ma dla mnie duze znaczenie i tak zapewne we wszystkie główne podzespoły auta bede ingerował
Chce zebym miał wszystko dopieszczone tak jak mialem w saxo.
Ma to byc mocna N ka silnikowo z duzym hamulcem . dobrym zawieszeniem kiera i kublami w srodku
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach