Zauważyłem iż powiększyła mi się dziura w katalizatorze tak na wielkość monety 2/5zł oraz powiększa się dziura w tłumiku przelotowym,
czy takowe dziury w kacie i tłumiku wpływają ujemnie na KM lub spalanie ?
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Wto 15 Sty, 2008
Pewnie tak, bo jakieś zawirowania spalin są.
No i halas też
Ja mam to samo Staszku, i póki nie kupie "fachowego" wydechu chyba się po prostu rozstane z dziurawym katalizatorem i tlumikiem i wstawie w to miejsce super fachowa i profesjonalna RURE
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
No ja mam taki zamiar wstawić zwykłą power rure w te miejsca tylko czekam na zwrot podatku,u mnie dziura w kacie głośniej buczy niż tłumik końcowy
myślałem tez aby zrobić juz wydech z kwasówki od kolektora po tłumik końcowy.
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Wto 15 Sty, 2008
Stacho_16V napisał/a:
myślałem tez aby zrobić juz wydech z kwasówki od kolektora po tłumik końcowy.
Najwieksze znaczenie to to akurat ma w przypadku kolektora.
Dalej to już nie ma znacznej różnicy poza ceną
Dobrze galwanizowana "power rura" powinna śmialo wytrzymac 3-4 lata, a i z gięciem nie ma takiego problemu.
Za te pieniądze które bys da za 2-2,5m rury z kwasówki i za jej cięcie/gięcie to wolalbym kupić cos gotowego!!
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
CHRZANEK u nas metr kwasówki 2,5" kosztuje 60-70zł i mamy z sharkiem takiego magika który robi wydechy więc on by mi to zrobił z tego co wiem bierze 100zł za robocizne plus moje materiały
Misiek_lbn Aż żal się spieszyć na tym forum victory is mine !
auto: Lancer Evo VII
silnik:: 2.0
moc: 330km Pomógł: 17 razy Dołączył: 24 Lut 2007 Skąd: Horsham
Wysłany: Wto 15 Sty, 2008
CHRZANEK napisał/a:
Za te pieniądze które bys da za 2-2,5m rury z kwasówki i za jej cięcie/gięcie to wolalbym kupić cos gotowego!!
ja tak zrobiłem właśnie
ale kat i tak niedługo też idzie out i będzie rurek jakiś
Zauważyłem iż powiększyła mi się dziura w katalizatorze tak na wielkość monety 2/5zł oraz powiększa się dziura w tłumiku przelotowym,
czy takowe dziury w kacie i tłumiku wpływają ujemnie na KM lub spalanie ?
Jak najbardziej ma to znaczenie, gdyz przez to uklad wydechowy moze byc za bardzo rozluzniony, nie beda zachodzic zjawiska falowe. A dziura srednicy 2/5zl to juz calkiem sporo. Najlepszym szybkim rozwiazaniem bedzie wlasnie wstawienie rury odpowiedniej srednicy.
W moim wcześniejszym aucie był zrobiony przelot i koncowy tłumik i wracałem z wawy z takim i potem jeździłem i mi nie przeszkadzało że było głośno
A chciałbym żeby mój DEVIL ładnie mruczał
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach