auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Pon 11 Lut, 2008
tak to ta firma.
co innego zbudowac Nke - obspawac bude, zbudowac klatke, wsadzic zawias,
hamulec, wyciagnac wlozyc skrzynie, zamontowac fotele pasy kiere, a co
innego rozmotowac silnik i zlozyc go ponownie ale z moca o ponad 50%
wieksza :)
adamant temat ogarnia ale mysle ze nie jest to proste.... lukasz wyprostuj
mnie da sie to zrobic tak z ulicy bez historii kilku dobrze poskladanych TU?
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pon 11 Lut, 2008
Powiem tak.. da się zrobić 150KM-160KM robiąc to for the first time ale będzie to robione z dużym wysiłkiem
Pierwsze A grupy podchodziły pod 150KM, teraz Adamant trzaska na niskim budżecie 155-160KM, a na dużym nie wiemy ile ale celujemy w +170KM bo autko czeka jeszcze na kilka bzdetów z Pug Sport bo Panowie okazli się wolniejsi od Adamanta.. a o to na prawdę ciężko.
Jak z Adamant składał C2 R2 usiedliśmy nad wszystkimi gratami, popatrzyliśmy.. (tam jest jakieś 180KM) i stwierdziliśmy że mamy dużo szczęścia mogąc to obejrzeć.
Sukces w nowych silnikach tkwi w szczegółach.. fazy wałków, zapłon
_________________ when the flag drops the bullshit stops
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach