duzego wyboru niema, jak ktos pisal albo profi ohlins/proflex ale to chyba koszmarne pieniadze. Koni nie ma sensu bo zachowuje sie gorzej niz seria a kosztuje * 2. Bralbym albo tego billsteina albo jest jeszcze gwint spax. Oba cos kolo 3,5tys chyba.
Olek [Usunięty]
Wysłany: Wto 12 Lut, 2008
Kw variant 2 ma regulacje wysokosci i twardości tylko KW to raczej na równe
nawierzchnie ,a 1250euro terzeba szykować .Billek to chyba najciekawsza opcja .
auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm Pomógł: 26 razy Dołączył: 11 Sty 2006 Skąd: Katowice
Wysłany: Wto 12 Lut, 2008
dobry sklep zapodał michool , ja mam w podobnej cenie spaxa ... ciekawym zawieszeniem jest GAZ tylko gwinty robia ponoć najlepsze niskobudżetowe zawieszenie typu track day
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Wto 12 Lut, 2008
jak wrócę na chatę zapodam artykuł - po założeniu GAZ autko gorzej sie prowadziło od serii.. dopiero po zmianach geometrii udało sie zrobić tak że zaczeło trzaskać lepsze czasy
Pisze z pamięci wiec moze coś posrałem w kwestii ustawień, wiem ze wtedy pierwszy raz spotkałem się z tym zawieszeniem.
Tak wogóle to nie wiem czy Freeman nie ma tej gazety u siebie.
_________________ when the flag drops the bullshit stops
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach