Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Zawieszenie Clio Sport 2002
Autor Wiadomość

FreeMan 
gryżli
FreeTataMan

auto: espace i rs
silnik:: 175 i 265
moc: 175 i 265km
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lip 2006
Skąd: P-no

Wysłany: Wto 12 Lut, 2008   Zawieszenie Clio Sport 2002

Panie i Panowie, poniewaz ostro krece sie za tematem ( i nie tylko ja) wiec pytanie do osob majacych pojecie , co wybrac....?

W chwili obecnej jestem najblizej Bilsteina B14, ale on nie ma reg. twardosci... moze ktos zna cos innego lepszego...

Jakie + i jakie - ?
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 12 Lut, 2008   

FreeMan napisał/a:
W chwili obecnej jestem najblizej Bilsteina B14, ale on nie ma reg. twardosci

To jak ma byc z regulacja to proponuje :
-PROFLEX http://www.proflex-shockabsorbers.com/
-OHLINS http://www.ohlins.com/

A jeżeli to za drogo to proponuję zostać przy bilsteinie.

Zawieszenia jednorazowego - zwyczajnie Ci nie polecam (nigdy nie wiadomo ile wytrzyma na polskich drogach - czasem 2 lata, a czasem niecaly rok :( )
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

BaRtO_206GT 
wiosna lato jesień zima


auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Wto 12 Lut, 2008   

ziom a to KW o ktorym kiedys mowiles?
_________________
www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
 
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Wto 12 Lut, 2008   

duzego wyboru niema, jak ktos pisal albo profi ohlins/proflex ale to chyba koszmarne pieniadze. Koni nie ma sensu bo zachowuje sie gorzej niz seria a kosztuje * 2. Bralbym albo tego billsteina albo jest jeszcze gwint spax. Oba cos kolo 3,5tys chyba.
 
 

Olek
[Usunięty]

Wysłany: Wto 12 Lut, 2008   

Kw variant 2 ma regulacje wysokosci i twardości tylko KW to raczej na równe
nawierzchnie ,a 1250euro terzeba szykować .Billek to chyba najciekawsza opcja .
 
 

FreeMan 
gryżli
FreeTataMan

auto: espace i rs
silnik:: 175 i 265
moc: 175 i 265km
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lip 2006
Skąd: P-no

Wysłany: Wto 12 Lut, 2008   

Cena za zawias jak bym chcial dac to max 4tys. , wiec te wypasy niestety raczej odpadaja......

Mowiac o spax , masz na mysli to ??

http://sklep.istore.pl/sk...n,296864,0.html
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Wto 12 Lut, 2008   

"- zawieszenie oparte o amortyzatory na bazie KRYPTONU"

Wow to bedziesz morgan superfreeman :D
 
 
 

michool_vt 
Kilo Pangi - 9,99
8]


auto: stara beta
silnik:: ...
moc: 280km
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 29 Mar 2006
Skąd: olkusz

Wysłany: Wto 12 Lut, 2008   

FreeMan napisał/a:
Mowiac o spax , masz na mysli to ??

http://sklep.istore.pl/sk...n,296864,0.html

to samo troche taniej :] -> http://www.europerformanc....mhtml?id=50017
 
 
 

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Wto 12 Lut, 2008   

dobry sklep zapodał michool , ja mam w podobnej cenie spaxa ... ciekawym zawieszeniem jest GAZ tylko gwinty robia ponoć najlepsze niskobudżetowe zawieszenie typu track day ;)
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Wto 12 Lut, 2008   

nox napisał/a:
GAZ tylko gwinty robia ponoć najlepsze niskobudżetowe zawieszenie typu track day


tak ale po założeniu GAZ chłopaki strasznie sie meczyli aby je dobrze wyregulować (właśnie w Clio) w UK, jeżeli tam mają problem to co dopiero w PL

Lepiej Billiego brać - temat już sprawdzony i bezpieczny
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Wto 12 Lut, 2008   

jakie problemy ?? z czym dokładnie bo GAZ GHA ma regulacje góra doł i siłe tłumienia ...
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Wto 12 Lut, 2008   

Ja chyba zrobie sobie B6 na grubej ladze... Spaxa odradzam.
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Wto 12 Lut, 2008   

jak wrócę na chatę zapodam artykuł - po założeniu GAZ autko gorzej sie prowadziło od serii.. dopiero po zmianach geometrii udało sie zrobić tak że zaczeło trzaskać lepsze czasy

Pisze z pamięci wiec moze coś posrałem w kwestii ustawień, wiem ze wtedy pierwszy raz spotkałem się z tym zawieszeniem.

Tak wogóle to nie wiem czy Freeman nie ma tej gazety u siebie.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Wto 12 Lut, 2008   

Marek23 napisał/a:
Spaxa odradzam.


no wiec sie wyjaśniło.. Billistein for all :)

Marek B6 nie ma do Clio
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 12 Lut, 2008   

Marek23 napisał/a:
Ja chyba zrobie sobie B6 na grubej ladze... Spaxa odradzam.

Bo będziesz jeździ w rajdach - slusznie.

Natomiast na track day nie ma potrzeby robić grubej lagi. Seryjna absolutnie wystarcza.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 9