Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Likwidacja szkody komunikacyjnej z OC sprawcy
Autor Wiadomość

tommi 2
[Usunięty]

Wysłany: Wto 19 Lut, 2008   Likwidacja szkody komunikacyjnej z OC sprawcy

Dzis znajomy odebral samochod z autoryzowanej blacharni Forda. Auto mialo uszkodzony lewy przod no i wymieniono czesci tj. 1 amortyzator, 1 opone no i mase roznych czesci. Jak to jest ze wymienia sie jeden amortyzator a drugi z przebiegiem >100 000 km zostaje. Tym sposobem otrzymal samochod gorzej sie prowadzacy niz przed naprawa. Jak, myslice, mozna cos z tym zrobic?
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Wto 19 Lut, 2008   

Nigdy sie z czymś takim nie spotkałem... warto wystosować pismo do Ford Polska z zapytaniem o ich technologię naprawy. Warto też dodać, że przykład chce twój znajomy przedstawić w Auto-Świat i tym podobnych gazetach. Może coś to pomoże.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Wto 19 Lut, 2008   

Daj spokuj jaja se robią hehe
Ja bym reklamował, właściwe to bym samochodu nie odebrał :crazy:
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

carlose 
słucham..?
Adminiseparator


auto: Mazda CX7
silnik:: czysty
moc: ze 230km
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 16 Gru 2005
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 19 Lut, 2008   

nie prawda


producent samochodowy (powiedz w ramach gwrancji, ale tak samo szkody komunikacyjne) może przyznać jeden amortyzator jeżeli drugi jest wstanie dorównać nowemu - to Ci wykaże ścieżka diagnostyczna.
A jezeli mówimy o szkodach komunikacyjnych, jeżeli chcesz drugi nowy ponieważ uważasz że ten stary był namaxa zużyty możesz sobie go wymienić ale tylko na własny koszt.
Twoje pisma nie będą miały żadnego pokrycia prawnego, więc możesz sobie już odpuścić :)

rasta napisał/a:
Ja bym reklamował, właściwe to bym samochodu nie odebrał


Vlodarsky napisał/a:
Warto też dodać, że przykład chce twój znajomy przedstawić w Auto-Świat i tym podobnych gazetach. Może coś to pomoże.



Bądźmy poważni, ubezpieczyciel to nie matka Terasa która rozdaje wszystko free :rotfl:

jeżeli będziemy myśleć tym tokiem, to przy wymianie jednej lampy lewej, będę chciał drugą prawą też nową ponieważ jest wypolona względem nowej.. itd itp

teraz możesz powiedzieć, "ok, ale mają mi doprowadzić samochód do stanu takiego jaki był przed wypadkiem, czyli wsumie 2 takie same amortyzatory.. tak samo zużyte" dlatego ubezpieczyciel daje tzw amortyzacje na takie tematy...
 
 
 

KonradMK 
Gary Muvaut

auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: B==D

Wysłany: Wto 19 Lut, 2008   

a dodam jeszcze że diagnoza sprawności amorów to kpina, bo nawet jak wylejesz z nich cały olej to i tak będą miały 75% ;)
 
 

Rudello 
Nazywam się Bond...


auto: clio sport
silnik:: 2.0
moc: 171km
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 13 Maj 2006
Skąd: warszawa

Wysłany: Śro 20 Lut, 2008   

a dlaczego tak?
wytlumacz mi
_________________
www.rudys.pl
 
 
 

tommi 2
[Usunięty]

Wysłany: Śro 20 Lut, 2008   

Dzieki za odpowiedzi. Kumpel wlasnie mi napisal ze olewa sprawe bo nie ma czasu przepychac sie z nimi o amora i opone. Wystarczy ze od konca pazdziernika byl bez auta i juz nie chce im oddawac samochodu ani na chwile.

A co do sprawnosci amorow na badaniu to hmmm kpina - hp sporting cale na uniballach po regeneracji w Czechach zalozone do Skody Favorit na badaniu wyszlo ze ejst cale do wymiany. (zalozone byly niskoprofilowe opony i dosyc duze cisnienei w nich)

Lanos - wylany prawy przedni amortyzator, opony - jakies balony i niskie cisnienie - wg stacji obslugi pojazdow ten samochod ma dobre amortyzatory...

Moje Saxo - nowe Koni zalozone - przod wyszedl idealnie a tyl wyszedl ze do wymiany

Wiec jadac wozem drabiniastym z oponami ktore beda jakimis balonami z niskim cisnieniem tez wyjdzie ze ma dobre amortyzatory ;P
 
 

carlose 
słucham..?
Adminiseparator


auto: Mazda CX7
silnik:: czysty
moc: ze 230km
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 16 Gru 2005
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 20 Lut, 2008   

a no właśnie, aby dokonać prawidłowego pomiaru muszę być spełnione różne warunki, opona, zawias, ciężar

podam Wam przykład z mojej pracy :)

przyjeżda człowiek na przegląd, auto wchodzi na ścieżke badają amory i wychodzi że ma po około 50-60%.. no wsumie jeszcze nie jest super źle, ale źle, za pare dni przyjeżda ponownie i wychodzi już po 68%... dlaczego ? adlatego ponieważ poprzedni mechanik nie sprawdził ciśnienia w oponach i podał złą wage :faja:
 
 
 

KonradMK 
Gary Muvaut

auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: B==D

Wysłany: Śro 20 Lut, 2008   

Rudi, imho główną rolę w tym teście odgrywa spring który szybko odbija ściśnięty amor. Kiedyś pojechałem specjalnie na ten test do stacji diagnostycznej i pokazało mi 85% na obu przednich amorach (85% to niewiele mniej niż mają nowe amorki) a były już oba do śmietnika. najlepszy test to ostry zakręt albo kilka dołów w asfalcie
 
 

Dariano 
Dowidzenia


auto: CIVIC VTI
silnik:: B20C6
moc: 217km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Garwolin

Wysłany: Śro 20 Lut, 2008   

Nawet Nowe amory na tych maszynach nie maja 100%
_________________
...wspomnienia wracaja...
 
 
 

KonradMK 
Gary Muvaut

auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: B==D

Wysłany: Śro 20 Lut, 2008   

właśnie to jest ciekawe. tak jakby te trzęsarki pokazywały tylko wyniki 60%-90% randomowo ;)
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 21 Lut, 2008   

Carlose masz rację z tym co pisałeś...
Ja jakiś głupi byłem :)

Co do pomiarów zauważyłem, że poza tym co mówi Carlose to są jeszcze duże różnice w urządzeniach. Ja jeżdżę bardzo często na stację diagnostyczną gdzie na ścieżce przyrząd nie zrobi badania amorków dopóki nie zważy obydwu osi. W miare dokładnie to wychodzi.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 9