auto: Civic / Copen
silnik:: b16a
moc: 167 KMkm Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Skąd: Warsaw city
Wysłany: Wto 19 Lut, 2008 Kilka pytan w jednym temcie
Koledzy mam 3 pytanie zupelnie ze soba nie zwiazane ale nie bede zakladal oddzielnych tematow (bo jeszcze zaduzo postow sobie nabije)
#1- mam spore luzy na kierownicy i wiem ze maglownica jest do wymiany. Chcialbym wiedziec czy ktos z was regenerowal maglownice? Mam o tyle ulatwiona sprawe ze nie mam wspomagania (bo jestem cholereni silny jak moj brat Jarek Dymek ) ale slyszalem ze dzieki temu regeneracja jest o wiele prostsza i tansza. Moje pytanie czy warto regenerowac czy szukac uzywanej/nowej ? Jezeli regenerowac to znacie jakis dobry warsztat w Warszawie?
#2
Czy jest w polsce przepis ktory zabrania aby przednie kierunki sie caly czas palily (tak jak w amerykanskich wersjach) ?
#3
Czeka mnie wymiana uszczelki pod glowica czy kupowac oryginalna czy moze zwiekszac kompresje i kupic cos innego firmowego? Nie pamietam czy byla juz tutaj dyskusja o usczelkach dlatego jestem ciekaw waszych opini.
_________________ STICAR.pl - Grafika samochodowa
"I couldn't repair my brakes so i made my horn louder"
Marcel [Usunięty]
Wysłany: Wto 19 Lut, 2008
ad 1 - na Śniadeckich wszem i wobec polecaja;) jak nie masz wspomagania to nie wiem czy nie bedzie lepiej kupic drugiej - ja do 106 zaplacilem 270zł
JIMEK [Usunięty]
Wysłany: Śro 20 Lut, 2008
nie pomoge ci stary ale masz wypas podpisik!! jara mnie!
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Śro 20 Lut, 2008
Adaś co do uszczelki - chyba cometic robi doprężające uszczelki wiec zwiekszenie kompresji nie jest zlym pomyslem (chyba ze planujesz doładowanie).
Co do reszty to nie mam zdania.
Olek [Usunięty]
Wysłany: Śro 20 Lut, 2008
Ad 1- W sobote u zioma wymienialiśmy maglownice w hondzie civ 4G bez wspomagania
, niechciała suka skrecać w jedną strone . Nie pamiętam teraz ile dokładnie
w olsztynie chcieli za regeneracje (ziomek się dowiadywał) ale duuuzo a i tak nie było co
, za 100 kupił dobrą na szrocie . Jak koszty się mocno liczą to lepiej uzywke.
Wysłany: Śro 20 Lut, 2008 Re: Kilka pytan w jednym temcie
The Mc napisał/a:
Koledzy mam 3 pytanie zupelnie ze soba nie zwiazane ale nie bede zakladal oddzielnych tematow (bo jeszcze zaduzo postow sobie nabije)
#1- mam spore luzy na kierownicy i wiem ze maglownica jest do wymiany. Chcialbym wiedziec czy ktos z was regenerowal maglownice? Mam o tyle ulatwiona sprawe ze nie mam wspomagania (bo jestem cholereni silny jak moj brat Jarek Dymek ) ale slyszalem ze dzieki temu regeneracja jest o wiele prostsza i tansza. Moje pytanie czy warto regenerowac czy szukac uzywanej/nowej ? Jezeli regenerowac to znacie jakis dobry warsztat w Warszawie?
#2
Czy jest w polsce przepis ktory zabrania aby przednie kierunki sie caly czas palily (tak jak w amerykanskich wersjach) ?
#3
Czeka mnie wymiana uszczelki pod glowica czy kupowac oryginalna czy moze zwiekszac kompresje i kupic cos innego firmowego? Nie pamietam czy byla juz tutaj dyskusja o usczelkach dlatego jestem ciekaw waszych opini.
ad2:D
no napewno jest w przepisach, ze migacz musi miec pomaranczowe switlo migajace...
i napewno nie mozna miec zadnych dodatkowych swiatel, np obrysowek, dokladnie jest okreslone, jakie swiatla ma miec auto...
wszystkie postojowe musza byc biale, a przednie kierunki palace sie na pomaranczowo byly by traktowane jak postojowe.
_________________ STICAR.pl - Grafika samochodowa
"I couldn't repair my brakes so i made my horn louder"
zajac [Usunięty]
Wysłany: Czw 21 Lut, 2008
ad1 sadze ze uzywana ze szrotu to juz masz.. pamietaj ze czasem cos lezy sobie troche..
potem sie rozrusza i okaze sie ze znow masz luzy po tygodniu i to jeszcze wieksze bo jak lezalo to tu przyrdzewialo tam zasniedzialo i chodzilo ladnie przez 3-4 dni potem siara..
tak wiec nie wiem czy to dobry pomysl kupowac na szrocie .
Regenaracja dobry pomysl . troche napewno polata jeszcze po dobrej regenracji . szczegolnie jak przypadkiem calkiem dostaniesz np gwarancje na pol roku .
( kiedys pan w zielonej gorze mi dal taka gwarancje na 6 miesiecy po regeneracji )
zajac [Usunięty]
Wysłany: Czw 21 Lut, 2008
wogole to ktora civic ? bo w IC znalazlem w detalu do modelu 91-95 /1.5 1.6
nowa za 471 zl ( cena detaliczna)
producent LAUBER
symbol IC : LAU 69.0589
tak wiec moze warto nowa wsadzic ?
daj znac na priv jakie to autko to zobaczymy .
auto: Civic / Copen
silnik:: b16a
moc: 167 KMkm Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Skąd: Warsaw city
Wysłany: Czw 21 Lut, 2008
Regeneracja w Warszawie kosztuje 250zl.. Wiec moze warto nowa, tym bardziej ze chyba ktos u nas w klubei ma znizki w IC.
Zajac sprawdz prosze maglownice do Civica 1992-95 EG5 (VTi mialo wspomaganie a ja mam z wersji 1.5)
_________________ STICAR.pl - Grafika samochodowa
"I couldn't repair my brakes so i made my horn louder"
zajac [Usunięty]
Wysłany: Pią 22 Lut, 2008
zerkam zerkam wiecej na PM ci naskrobalem zakopsaj jakis namiar szybszy do ciebie na PM np nr telefonu bo to najlatwiejsze
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach