Trudno powiedziec, nikt sie nie bawi i wrzuca sie n-grupe ECU.
_________________
zajac [Usunięty]
Wysłany: Czw 21 Lut, 2008
A jak bardzo rozni sie jazda jednym a drugim ?
Jaka jest realna roznica miedzy bezwladami ? przyspieszeniami ? elastyka ?
ktos mial okazje obiema wersjami polansowac sie po stricie ?
czy gadamy teoretycznie calkiem ?
bez jaj, kto to potrafi wyczuc?
to sa kosmetyczne zmiany pomiedzy phII a phIII
_________________
zajac [Usunięty]
Wysłany: Czw 21 Lut, 2008
e no bez jaj to ci od daewo lanos
ci co wymyslili nie ci co jezdza ;> zeby przypadkiem nikogo nie urazic.
a ogolnie to pytalem o to czy ktos ma odczucia z jazdy i jednym i drugim swoje wlasne.
nie to zebym sie czepial szczegolow ale 10 w gore wyglada lepiej na papierze niz w jezdzie wg mnie .
no najwieksza roznica jest miedzy ph1 i ph2, inaczej chodzi gaz bo ph1 na lince oraz w ph1 jest hujowy kierownik a fajny drazek do biegow a w ph2 i ph3 na odwrot
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 21 Lut, 2008
Zastanawia mnie jak większa masa + 10KM więcej przekłada się na osiągi względem 172. Miałem okazje byc przewieziony 182 i było baaardzo fajnie.
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
lewap [Usunięty]
Wysłany: Pią 22 Lut, 2008
Greg napisał/a:
To jest juz auto niejakiego Lewap'a Udziala się m.in. na forum.subaru.pl - kupił tego cliacza w walentynki, faktycznie ponoc ideał. Ale cena 48k zabija, nie dla mnie.
Nie porównywałem go do wersji 172, ale może w najbliższym czasie uda sie dogadać z Markiem
Ostatnio zmieniony przez lewap Pon 23 Cze, 2008, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach