auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Nie 02 Mar, 2008
Po co kość ???
Metodą prób i błędów trzeba znaleźć odpowiedni bezpiecznik po wyjęciu którego zapali Ci się lampka ABS'u.
Prościej i mozna zawsze szybko uruchomić ABS.
Najlepiej by było jak byś sobie zrobił wyłącznik ABS'u - spytaj chłopaków co mają VTS ph2 który bezpiecznik i masz po kłopocie.
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Nie 02 Mar, 2008
w Ph I i II jest to ten sam bezpiecznik. Ja nie mam teraz czasu na szukanie ale chyba jak otworzysz skrzynkę z bezpiecznikami to tam jest napisane który jest od ABS. Przynajmniej ja tak mam.
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: Clio Williams
silnik:: F7R
moc: 154km Pomógł: 23 razy Dołączył: 21 Sty 2008 Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 03 Mar, 2008
DeeS napisał/a:
F2 i F4 odpinac 2 ???
Czy coś to dało? Byłem dzisiaj rano w warsztacie, żeby zobaczyć jak to u mnie wygląda i o dziwo mam wszystkie bezpieczniki oprócz F1 (patrząc na ten rysunek).
auto: służbowe
silnik:: benzyniak
moc: od 170 w górekm Pomógł: 7 razy Dołączył: 26 Paź 2006 Skąd: WAW/LBN
Wysłany: Pon 03 Mar, 2008
fydi napisał/a:
Czy coś to dało? Byłem dzisiaj rano w warsztacie, żeby zobaczyć jak to u mnie wygląda i o dziwo mam wszystkie bezpieczniki oprócz F1 (patrząc na ten rysunek).
jutro bede dzialal bo dzisiaj zaganiany caly dzien..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach