auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Czw 18 Maj, 2006
zajrzałem tam... ogólnie to są dwa walki dolotowe do wyboru i dwa ssące.
Te rad medium mają czas otwarcia dolot 258 wydech 260, natomiast te road maximo sa odwrotne 260 dolot i 258 wydech (czyli niesymetryczne)
kolejne wartości to wznios zaworów czyli zasadniczo czym większy wznioz tym więcej mieszanki w silniku... ja bym bral road maximo - ogólnie nie kumam o co chodzi z wariatorem przez co nie umiem do końca odpowiedziec które sa lepsze..
poniewaz istotny jest też wznios przy MGPT (maksymalne górne polozenie tłoka) a tutaj jakiś bełkot jest z vibratorem
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Czw 18 Maj, 2006
bardzo dobrze ze zapodales ten temat, ja tez mam kilka pytan....
na jesien / zime gdy zrobie podstawy w clio chce wlasnie wstawic jakies walki, ale od razu jakis hardcore by pozniej nie bylo rozczarowan . Z hardcorow wystepuja 2 mozliwosci:
1.
Cam waves Race1 (2 pieces), 290 °/290 ° opening corner (admittance / outlet), max. valve heave 11.57 / 11.57 mm (admittance / outlet), usable speed tape 3000-8000 U / min. These cam waves can be driven only with mechanical pestles and reinforced valve feathers! Please, order for this, in addition, our mechanical pestle sentence and our reinforced valve feathers sentence.
2.
Cam waves Race2 (2 pieces), 300 °/300 ° opening corner (admittance / outlet), max. valve heave 12.19 / 12.19 mm (admittance / outlet), usable speed tape 4000-8300 U / min. These cam waves can be driven only with mechanical pestles and reinforced valve feathers! Please, order for this, in addition, our mechanical pestle sentence and our reinforced valve feathers sentence.
Ktore lepsze??? :566:
Nastepna sprawa to oczywiscie by to wszystko wogole cos dalo i silnik to wytrzymal, trzeba zrobic wiele innych spraw, n.p. komputer, sprezynki wentylii, mocniejszy pasek rozrzadu oraz mocniejsze odciazone kolka.
Uszczelke pod glowica juz bede mial najmocniejsza z mocnych
Mam tylko obawy ze przy tych modach i paru innych niektore elementy moga niewytrzymac tych obciazen...
Dlatego moze byloby nie glupio odrazu zrobic tloki razem z pierscieniami?? Nie bedzie trzeba pozniej do tego wracac... :566:
Steel connecting rod Race (1 piece) with H profile, hammered special steel, kugelgestrahlt. High-quality processing and quality incl. connecting rod screws ARP 2000, weight approx. 530 grams. Drillings and length like standard connecting rod.
Execution Race, for engines from KW / PS 147/200, middle piston speed more than 24 m/s.
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pią 19 Maj, 2006
dobra K-mart siadam do odpowiedzi na tego posta. Pierwsza sprawa do czego ma być Twoje auto??
Jeśli na ULICĘ to:
- zapomnij o tych walkach co opisałeś
- działają na mechanice co wiąże sie z wymianą wszystkich gratów w głowicy (sprężynki, popychacze i czasami "mocowania" sprężyn (piszę w cudzysłowie bo nie pamiętam nigdy jak one się nazywają po angielsku RETEINERS
- dodatkowo jak juz to wymienisz to okazuje sie ze trzeba wymienić tłoki bo zawory mają tak duży wznios i czas otwarcia ze mogą zetknąć się z tlokami.. czyli musisz kupić kute tłoki
- na tych wałkach zyskujesz duzo mocy użytkowej ale tylko w piku czyli w okolicahc wartoscy maksymalnej.. reszta jest z dupy - brak mocy i monetu w średnim zakresie czyli dobre na tor nawet nie na rajd.
Dlatego na ulicę proponuje takie wałki w których wystarczy wymienić same sprężynki na takie aby przy wysokich obrotach (bo zapewne trzeba przesunąć odcinke) zawory nie pływały. Ponizej przedstawiam Ci 4 rodzaje wałków dobrych na ulicę:
Pierwsze poprawiają ładnei charakterystykę motoru mają duży wznios 10.6 i krótki czas otwarcia - czyli powiedzmy są zbliżone do serii tylko bardziej sie wychylają przez co moze wpaść więcej powietrza, kolejne idą w kierunku poprawy góry z utratą dołu. Do ostatnich polecam już spręzynki zaworowe bo wznios w górnym połozeniu tłoka jest całkiem spory ponad 2mm na dolocie. Wałki ze strony www.catcams.be
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Sob 20 Maj, 2006
ee to kicha! ja tam nie chce jakis walkow co mi dadza w kombinacji z wydechem gora jakies 30KM, myslalem ze da sie jakis hardcore zalozyc . I tak naprawde to liczylem sie z tym by zrobic przy wymianie walkow sprezynki, "te takie uszczelniacze przy zaworach" (nie wiem jak po polsku,hehe), tloki oraz pierscienie. Poprostu wiadomo byloby ze to wszystko wytrzyma i cos da...
Dzieki za pomoc i tlumaczenie , bede szukal dalej.
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Sob 17 Cze, 2006
co myslicie o tych walkach????? :566:
Cam waves club sport (2 pieces), 264 °/256 ° opening corner (admittance / outlet), max. valve heave 10.34 / 9.90 mm (admittance / outlet), usable speed tape in 1800-6800 U / min, can be driven with the production Hydrostösseln
Sa to walki lajtowe, nie trzeba przy nich ani mocniejszych sprezynek, ani popychaczy itd...
Producent mi je polecil z paru powodow:
- nie jezdze w wyscigach, chce tylko wzrost mocy na dole i gorze
- nic nie trzeba przy nich wymieniac
- wiele innych uzytkownikow jest bardzo zadowolonych z tych walkow
- jest to walek to normalnej jazdy; do rajdow/wyscigow/innych robia indywidualne walki, ale w tej samej cenie
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Pon 19 Cze, 2006
saxorulez napisał/a:
jak chcesz to moge Ci pomóc dobrać walki
Bardzo chetnie!! Ja tematu nie za bardzo ogarniam :552:
Tam gdzie chcialem je zamowic maja w sumie niezly wybor, ale bardziej pod kontem wyscigow / rajdow. A mi chodzi o wzrost mocy na jak najwiekszem zakresie obrotow. No i nie koniecznie chce wymieniac popychacze, sprezynki itd...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach