Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
C20XE (2.0 16v astra GSI) w chrupku
Autor Wiadomość

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Śro 05 Mar, 2008   

ile wazy seria??
Jaka jest charakterystyka silnika, jak sie kreci?

Kurde zrobiliscie mi apetyt, w koncu to ma 150KM oraz moment 2.0'wy. :D
Moze by sobie kupic takie cos na tegoroczne eliminacje i max-katowanie??
Fajnie musi byc pod wzgledem gratow, powinny byc tanie i dostepne w PL.

http://www.ricardo.ch/acc...63&LanguageNR=0
 
 

michool_vt 
Kilo Pangi - 9,99
8]


auto: stara beta
silnik:: ...
moc: 280km
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 29 Mar 2006
Skąd: olkusz

Wysłany: Śro 05 Mar, 2008   

ja zawsze sie jaralem tym silnikiem, przez znajomych, ktorzy od zawsze o nim w superlatywach mowili, paru wsadziło tu i tam ten silnik :]

taki kadett fajna sprawa, ale tylko gdy buda bez rdzy
Ostatnio zmieniony przez michool_vt Śro 05 Mar, 2008, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Śro 05 Mar, 2008   

Cytat:
ile wazy seria??

Nie pamiętam, ale coś ponizej 980kg o ile się nie mylę.
k-mart napisał/a:

Jaka jest charakterystyka silnika, jak sie kreci?

Jedzie od dołu, 3000 i już jest jazda, przy 5000 włącza się zło i spokojnie do 7000. Mój według digitala kręcił się do 8000, więc może był dłubnięty. Ja się zawsze takim Kadziem jarałem, tylko, skręca to średnio. No i trzeba znaleźć fajny egzemplarz.

Jako ciekawostkę podam, że kolega na ostatnich Tychach był 2gi w klasie do 2.0. Jechał na zimówkach 175. Przegrał tylko z 306 s16, rajdowym doinwestowanym na sportowej oponie. Kadzio zioma jest seria-śmietnik.
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 06 Mar, 2008   

Marek23 napisał/a:
Zaraz mnie pojedziecie, ale kto jechał zdrowym C20XE ten wie o co mi chodzi.


Jechalem i w 100% potwierdzam slowa Marka.
Kadet to hardcorowa mieszanka. Niska waga i duza moc.

Zawias i hamulce przeciętne, ale to mozna znacznie taniej poprawić niż np silnik ;)
K-mart śmiem twierdzić że Williamsy zdetronizowaly kadeta tylko "handlingiem" bo mocowo kadet byl nie do ugryzienia (mówie o rajdach i klasie N3)
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Czw 06 Mar, 2008   

CHRZANEK napisał/a:
K-mart śmiem twierdzić że Williamsy zdetronizowaly kadeta tylko "handlingiem" bo mocowo kadet byl nie do ugryzien


Ziom ale ja nigdy nie twierdzilem ze williams jest szybki, tylko ze jest mocny ;)
Te 150KM nie ida w predkosc, jesli mozesz sobie wyobrazic o co mam na mysli. :)
 
 

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Sob 08 Mar, 2008   

no moze nie najlepsze 2,0, ale prawie:D na pewno obecnie lepszym silnikiem jest k20 hondy...

c20xe zapewnia bardzo dobre osiagi glownie ze wzgledu na charakterystyke, moc maksymalna jest osiagana conajmniej 1000 obr nizej niz wkonkurencyjnych silnikach o podobnej mocy... seria slabnie powyzej 6000... ale tak naprawde auto jedzie calym zakresem praktycznie od wolnych do odciecia:] seria 6800

co do przegrzewania i awaryjnosci... dyskusyjna kwestia... jesli nie jest peknieta glowica (sa modele, ktore pekaja - bez problemu mozna wade wyeliminowac, sa takie co nie pekaja - produkowane przez coswortha) to nie slyszalem o problemach z grzaniem sie... ogolnie nie spotkalem sie z opinia o awaryjnosci c20xe jako silnika, sa natomiast problemy z osprzetem, a tak naprawde glownie ze stara wiazka, ktora plata figle...

silnik w pierwszej wersji mial ponad 170km, i dopiero w wersjach montowanych do seryjnych samochodow zostal zdlawiony do 150km...

co do kadetta to ma kilka wad:] jest wyjatkowo malo sztywny:D i do tego rdzewieje strasznie:] hamulce, nawet seria rozmiar z dobrym klockiem wg mnie daje rade (ale ja wsumie cienko jezdze wiec pewnie dlatego:), w astrze jest troche gorzej ale tez nie ma jakiejs tragedii... jak cos zawsze mozna wrzucic 288mm, albo 306mm
_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 8