auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Nie 09 Mar, 2008
ja nie znam sie na VAG oczywiście tam było cos napisane o map sensorze itd.
akurat w przypadku mocnego auta uwazam ze warto zainwestowac w porzadna wkladke. nie wiem jak to T jest ale w NA sie sprawdza
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....
Mach [Usunięty]
Wysłany: Nie 09 Mar, 2008
r26rulez napisał/a:
pytanie do fachowcow ??
jest jakas znaczna roznica pomiedzy gt 28r i gt28rs ?
nie jestem fachowcem w zadnym wypadku.... ale R'ka (~300KM w silniku 1.8T) ma mniejszy potencjal niz RS (do 350KM w 1.8T), za to posiada odpowiednia flansze ktora pasuje do seryjnych kolektorow z fabrycznej k03 takze w przypadku wersji 150KM i 180KM mozna powiedziec ze GT28R jest plug&play
GT28RS jest nowszym odpowiednikiem starszej serii T3/T4.
Jesli chodzi o laga to mozna je uporzadkowac w nastepujacy sposob: k03 > k04 >GT28R > GT28RS
Mach [Usunięty]
Wysłany: Nie 09 Mar, 2008
saxorulez napisał/a:
nie wiem jak to T jest ale w NA sie sprawdza
IMO silnik doladowany uzytkowany na codzien nie bedacy jednostka wyzylowana w setki koni nie uzytkowany w sporcie wyczynowym spokojnie zassie sobie odpowiednia ilosc powietrza przez papier i bedzie to zdecydowanie bardziej trwale i bezpieczne dla cywilnego silnika.
Bawelniane filtry nasaczane olejkiem to sa to gwarantowana smierc dla przeplywomierza, ktore w VAGach nie ciesza sie opinia dlugowietrznych
Jesli chodzi o filtry gabkowe np typu PiperCross to zdecydowanie lepsze niz bawelna dla przeplywek jednak odkad widzialem blok silnik na codzien ssal przez "gabkowca" to szczerze przyznam ze nia warto tego robic w cywilnym aucie. Mimo wszystko na tyle duzo syfu sie przedostaje ze mamy potem piekne pionowe bruzdy na gladziach cylindrow. W opisywanym przeze mnie przypadku nie bylo nawet specjalnie z czego juz zdjac na nadwymiar, takze szlifierz musial zrobic tulejowanie
OK, ale nie ma co zaczynac kontrowersyjnej dyskusji o "sportowych" filtrach
auto: maluch
silnik:: jeden sześć
moc: okurzaczkm Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Lip 2006 Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: Nie 09 Mar, 2008
Mach napisał/a:
...
Jesli chodzi o filtry gabkowe np typu PiperCross to zdecydowanie lepsze niz bawelna dla przeplywek jednak odkad widzialem blok silnik na codzien ssal przez "gabkowca" to szczerze przyznam ze nia warto tego robic w cywilnym aucie. Mimo wszystko na tyle duzo syfu sie przedostaje ze mamy potem piekne pionowe bruzdy na gladziach cylindrow. W opisywanym przeze mnie przypadku nie bylo nawet specjalnie z czego juz zdjac na nadwymiar, takze szlifierz musial zrobic tulejowanie
OK, ale nie ma co zaczynac kontrowersyjnej dyskusji o "sportowych" filtrach
Czy to był jakiś agresywny stożek który zasysał powietrze dajmy na to spod zderzaka czy sportowy filtr / wkładka w oryginalnej puszce ? Troche obawiam się o serducho mojego kurdupla
auto: RSf1 R26
silnik:: 2.0T
moc: 228km Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Paź 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 09 Mar, 2008
Mach napisał/a:
nie jestem fachowcem w zadnym wypadku.... ale R'ka (~300KM w silniku 1.8T) ma mniejszy potencjal niz RS (do 350KM w 1.8T), za to posiada odpowiednia flansze ktora pasuje do seryjnych kolektorow z fabrycznej k03 takze w przypadku wersji 150KM i 180KM mozna powiedziec ze GT28R jest plug&play
GT28RS jest nowszym odpowiednikiem starszej serii T3/T4.
Jesli chodzi o laga to mozna je uporzadkowac w nastepujacy sposob: k03 > k04 >GT28R > GT28RS
dziekuje wlasnie o to mi chodzilo
_________________ R26 jak ktos chetny to zapraszam.
cena do negocjacji
Czy to był jakiś agresywny stożek który zasysał powietrze dajmy na to spod zderzaka czy sportowy filtr / wkładka w oryginalnej puszce ? Troche obawiam się o serducho mojego kurdupla
stozek gabkowy normalnie w komorze silnika, silnik byl z jakiejs hondy (nie wiem nie znam sie na hondach) poza tym blok widzialem juz wyjety w szlifierni
ade napisał/a:
roznia sie jeszcze glowicami:] sa 2 rodzaje large port i normalna
zgadza sie i co smieszniejsze np najstarszy i najslabszy seryjnie AGU (150KM) ma duze kanaly dolotowe w przeciwienstwie np do duzo nowszych 180-tek i mocniejszych, ktore maja mniejsze kanaly dolotowe w kolektorze ssacym i glowicy
roznice w wielkosci kanalow ssacych widach np po uszczelce pod kolektor ssacy:
Cytat:
Small Port Head
Engine Codes
ADR
AMB
AMU
APT
APU
ARG
ATC
ATW
AWM
AWP
BEA
Large Port Head
Engine Codes
AEB
AGU
AFY
panek [Usunięty]
Wysłany: Pon 10 Mar, 2008
r26rulez napisał/a:
Mach napisał/a:
nie jestem fachowcem w zadnym wypadku.... ale R'ka (~300KM w silniku 1.8T) ma mniejszy potencjal niz RS (do 350KM w 1.8T), za to posiada odpowiednia flansze ktora pasuje do seryjnych kolektorow z fabrycznej k03 takze w przypadku wersji 150KM i 180KM mozna powiedziec ze GT28R jest plug&play
GT28RS jest nowszym odpowiednikiem starszej serii T3/T4.
Jesli chodzi o laga to mozna je uporzadkowac w nastepujacy sposob: k03 > k04 >GT28R > GT28RS
dziekuje wlasnie o to mi chodzilo
o Ty sprawdzasz mnie??
przecież mówiłem Ci do ilu starcza R i RS
podobno GT2871 jest całkiem dobrym rozwiązaniem jeśli chodzi o moce powyżej 300KM
auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km Pomógł: 36 razy Dołączył: 07 Gru 2007 Skąd: Wawa
Wysłany: Pon 10 Mar, 2008
Panowie, GR28r poprostu ma mniejszy wirnik i jest słabsza. Garrett podaje, że niby starcza do 330 ps ale tak na prawdę, jej możliwości kończą sie przy 280 km, wiem bo mam
GT2871 to już za duża locha bez sensu pakowanie do uliczngo samochodu takiego wiadra. GT28 RS spokojnie starcza do 350 ps.
W tym przepisie na moc 340 koni to kolega zapomniał o kutych tłokach i korbowodach no i o jakimś SA na którym to zostanie wystrojone. Bo przy tej mocy to świnka nie jest najlepszym pomysłem. Piszecie, że najwięcej problemów sprawia przepływka, wsadzamy SA i przepływka leci do kosza, jedynie problemem moga być $$$.
auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km Pomógł: 36 razy Dołączył: 07 Gru 2007 Skąd: Wawa
Wysłany: Pon 10 Mar, 2008
Większość projektów, które widziałm na 1.8T z mocami ~400 koni to już był na standalone, oczywiście na seryjnym ECU się da ale jest masa problemów. Kucizna musi być, jeśli chcemy spać spokojnie.
_________________ 658,94:1 - nezoP
panek [Usunięty]
Wysłany: Wto 11 Mar, 2008
podobno ori tłoki są mocne ale wiadomo jak kuć to wszystko i przynajmniej będzie bezpiecznej, tylko że koszty troche wysokie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach