Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
VAG 1.8T
Autor Wiadomość

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Nie 09 Mar, 2008   

ja nie znam sie na VAG oczywiście tam było cos napisane o map sensorze itd.

akurat w przypadku mocnego auta uwazam ze warto zainwestowac w porzadna wkladke. nie wiem jak to T jest ale w NA sie sprawdza
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Mach
[Usunięty]

Wysłany: Nie 09 Mar, 2008   

r26rulez napisał/a:
pytanie do fachowcow ??
jest jakas znaczna roznica pomiedzy gt 28r i gt28rs ?


nie jestem fachowcem w zadnym wypadku.... ale R'ka (~300KM w silniku 1.8T) ma mniejszy potencjal niz RS (do 350KM w 1.8T), za to posiada odpowiednia flansze ktora pasuje do seryjnych kolektorow z fabrycznej k03 takze w przypadku wersji 150KM i 180KM mozna powiedziec ze GT28R jest plug&play ;-)
GT28RS jest nowszym odpowiednikiem starszej serii T3/T4.
Jesli chodzi o laga to mozna je uporzadkowac w nastepujacy sposob: k03 > k04 >GT28R > GT28RS
 
 

Mach
[Usunięty]

Wysłany: Nie 09 Mar, 2008   

saxorulez napisał/a:
nie wiem jak to T jest ale w NA sie sprawdza


IMO silnik doladowany uzytkowany na codzien nie bedacy jednostka wyzylowana w setki koni nie uzytkowany w sporcie wyczynowym spokojnie zassie sobie odpowiednia ilosc powietrza przez papier i bedzie to zdecydowanie bardziej trwale i bezpieczne dla cywilnego silnika.

Bawelniane filtry nasaczane olejkiem to sa to gwarantowana smierc dla przeplywomierza, ktore w VAGach nie ciesza sie opinia dlugowietrznych :-(

Jesli chodzi o filtry gabkowe np typu PiperCross to zdecydowanie lepsze niz bawelna dla przeplywek jednak odkad widzialem blok silnik na codzien ssal przez "gabkowca" to szczerze przyznam ze nia warto tego robic w cywilnym aucie. Mimo wszystko na tyle duzo syfu sie przedostaje ze mamy potem piekne pionowe bruzdy na gladziach cylindrow. W opisywanym przeze mnie przypadku nie bylo nawet specjalnie z czego juz zdjac na nadwymiar, takze szlifierz musial zrobic tulejowanie :/

OK, ale nie ma co zaczynac kontrowersyjnej dyskusji o "sportowych" filtrach :wall:
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Nie 09 Mar, 2008   

hehe.. spoko. ja slyszale[m o problemach VAG z przeplywkami.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

GOKART 
współczynnik IQ poniżej temp. ciała
Miniac

auto: maluch
silnik:: jeden sześć
moc: okurzaczkm
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Lip 2006
Skąd: Zachodniopomorskie

Wysłany: Nie 09 Mar, 2008   

Mach napisał/a:
...
Jesli chodzi o filtry gabkowe np typu PiperCross to zdecydowanie lepsze niz bawelna dla przeplywek jednak odkad widzialem blok silnik na codzien ssal przez "gabkowca" to szczerze przyznam ze nia warto tego robic w cywilnym aucie. Mimo wszystko na tyle duzo syfu sie przedostaje ze mamy potem piekne pionowe bruzdy na gladziach cylindrow. W opisywanym przeze mnie przypadku nie bylo nawet specjalnie z czego juz zdjac na nadwymiar, takze szlifierz musial zrobic tulejowanie :/
OK, ale nie ma co zaczynac kontrowersyjnej dyskusji o "sportowych" filtrach :wall:


Czy to był jakiś agresywny stożek który zasysał powietrze dajmy na to spod zderzaka czy sportowy filtr / wkładka w oryginalnej puszce ? Troche obawiam się o serducho mojego kurdupla :/
 
 
 

r26rulez 
1234567890


auto: RSf1 R26
silnik:: 2.0T
moc: 228km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Paź 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 09 Mar, 2008   

Mach napisał/a:
nie jestem fachowcem w zadnym wypadku.... ale R'ka (~300KM w silniku 1.8T) ma mniejszy potencjal niz RS (do 350KM w 1.8T), za to posiada odpowiednia flansze ktora pasuje do seryjnych kolektorow z fabrycznej k03 takze w przypadku wersji 150KM i 180KM mozna powiedziec ze GT28R jest plug&play
GT28RS jest nowszym odpowiednikiem starszej serii T3/T4.
Jesli chodzi o laga to mozna je uporzadkowac w nastepujacy sposob: k03 > k04 >GT28R > GT28RS


dziekuje wlasnie o to mi chodzilo
_________________
R26 jak ktos chetny to zapraszam.
cena do negocjacji
 
 
 

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Nie 09 Mar, 2008   

roznia sie jeszcze glowicami:] sa 2 rodzaje large port i normalna

225km ma inne panewki korbowodowe, sprawdzone empirycznie
_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 

Mach
[Usunięty]

Wysłany: Pon 10 Mar, 2008   

GOKART napisał/a:
Czy to był jakiś agresywny stożek który zasysał powietrze dajmy na to spod zderzaka czy sportowy filtr / wkładka w oryginalnej puszce ? Troche obawiam się o serducho mojego kurdupla


stozek gabkowy normalnie w komorze silnika, silnik byl z jakiejs hondy (nie wiem nie znam sie na hondach) poza tym blok widzialem juz wyjety w szlifierni :-(

ade napisał/a:
roznia sie jeszcze glowicami:] sa 2 rodzaje large port i normalna


zgadza sie i co smieszniejsze np najstarszy i najslabszy seryjnie AGU (150KM) ma duze kanaly dolotowe w przeciwienstwie np do duzo nowszych 180-tek i mocniejszych, ktore maja mniejsze kanaly dolotowe w kolektorze ssacym i glowicy ;-)

roznice w wielkosci kanalow ssacych widach np po uszczelce pod kolektor ssacy:
Cytat:

Small Port Head
Engine Codes


ADR
AMB
AMU
APT
APU
ARG
ATC
ATW
AWM
AWP
BEA


Large Port Head
Engine Codes


AEB
AGU
AFY



 
 

panek
[Usunięty]

Wysłany: Pon 10 Mar, 2008   

r26rulez napisał/a:
Mach napisał/a:
nie jestem fachowcem w zadnym wypadku.... ale R'ka (~300KM w silniku 1.8T) ma mniejszy potencjal niz RS (do 350KM w 1.8T), za to posiada odpowiednia flansze ktora pasuje do seryjnych kolektorow z fabrycznej k03 takze w przypadku wersji 150KM i 180KM mozna powiedziec ze GT28R jest plug&play
GT28RS jest nowszym odpowiednikiem starszej serii T3/T4.
Jesli chodzi o laga to mozna je uporzadkowac w nastepujacy sposob: k03 > k04 >GT28R > GT28RS


dziekuje wlasnie o to mi chodzilo


o Ty sprawdzasz mnie?? :rotfl:
przecież mówiłem Ci do ilu starcza R i RS :>
podobno GT2871 jest całkiem dobrym rozwiązaniem jeśli chodzi o moce powyżej 300KM
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Pon 10 Mar, 2008   

Panowie, GR28r poprostu ma mniejszy wirnik i jest słabsza. Garrett podaje, że niby starcza do 330 ps ale tak na prawdę, jej możliwości kończą sie przy 280 km, wiem bo mam :/

GT2871 to już za duża locha bez sensu pakowanie do uliczngo samochodu takiego wiadra. GT28 RS spokojnie starcza do 350 ps.

W tym przepisie na moc 340 koni to kolega zapomniał o kutych tłokach i korbowodach no i o jakimś SA na którym to zostanie wystrojone. Bo przy tej mocy to świnka nie jest najlepszym pomysłem. Piszecie, że najwięcej problemów sprawia przepływka, wsadzamy SA i przepływka leci do kosza, jedynie problemem moga być $$$.
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 10 Mar, 2008   

rasta napisał/a:
W tym przepisie na moc 340 koni to kolega zapomniał o kutych tłokach i korbowodach no i o jakimś SA na którym to zostanie wystrojone


Akurat to jest na seryjnym ECU.. natomiast nie wiem jak z kucizna przy tej mocy powinna być. Chyba że te silniki są tak pancerne :D
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Pon 10 Mar, 2008   

Większość projektów, które widziałm na 1.8T z mocami ~400 koni to już był na standalone, oczywiście na seryjnym ECU się da ale jest masa problemów. Kucizna musi być, jeśli chcemy spać spokojnie.
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 

panek
[Usunięty]

Wysłany: Wto 11 Mar, 2008   

podobno ori tłoki są mocne ale wiadomo jak kuć to wszystko i przynajmniej będzie bezpiecznej, tylko że koszty troche wysokie :/
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Wto 11 Mar, 2008   

nie doczytałem się jako by miał zakuty dół.

W każdym razie na wcześniejszym setupie na seryjnym turbo zrobił 230BHP

robiło go www.awesomegti.com
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Wto 11 Mar, 2008   

saxorulez napisał/a:
nie doczytałem się jako by miał zakuty dół.

W każdym razie na wcześniejszym setupie na seryjnym turbo zrobił 230BHP

robiło go www.awesomegti.com


Tyle to seryjne graty w 130 konnym Zetecu wytrzymują, u mnie seryjna korba klękła przy ~270 :/
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 8