Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Remont blacharski: wzmacnianie, odelzanie, klatka
Autor Wiadomość

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Śro 12 Mar, 2008   

rozumiem.. a ile waży takie Volvo ? i przepraszam za OT ale ciekawy jestem jak to jeździ.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Śro 12 Mar, 2008   

Vlodarsky napisał/a:
rozumiem.. a ile waży takie Volvo ? i przepraszam za OT ale ciekawy jestem jak to jeździ.


hehe no ja tez jestem ciekaw jak jezdzi, seryjnie mysle ze jezdzi sie wygodnie. Seryjnie chodzi chodzi jakies 8.8 do 100km/h przy wadze 1350-1410 zaleznie od zrodla i wyposazenia.

docelowo chcialbym uzyskac 1250kg (to mysle ze wkrotce) i 250km (to raczej za rok) i latac ok 5.5-6.5 do 100kmh.

ale temat o budzie. Faktycznie trax mi pasuje bo w warszawie, i kiedys cos mi zakladali w clio to pamietam ze mi sie tam podobalo bo chlopaki wygladali na pasonatow i pokazywali mi stojace tam lacie. Jeszcze kwestia wolnego terminu i ceny i zakresu prac. No i w sumie mechanika tez sie moga zajac a skoro robili saaba 99 turbo to i 240 nie bedzie problemem.

Jak rozumiem z biurokracji FIA, zalacznikow J itp im starsza homologacja tym mniej wymagan. Ogolnie jak Chrzanio pisal nie chce za bardzo rozbudowanej bo to ciezar a ja w lesie latac nie bede, przydalyby sie zastrzaly do kielichow bo .. i tu pytanie - wtedy juz mozna olac rozporki??
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 12 Mar, 2008   

Cytat:
przydalyby sie zastrzaly do kielichow bo .. i tu pytanie - wtedy juz mozna olac rozporki??


Hmmm kiedy pisałem te słowa to nawet nie wiedziałem że chodzi o Volvo 240 ...
Nie wiem jaki typ zawieszenia był w Volvo, ale na pewno "podciągnięcie" klatki do górnych mocowań przedniego zawieszenia (jakie by ono nie było) wpłynie pozytywnie.
Czy można olać rozpórkę ??
Zawsze coś daje, myślę że do takiego pojazdu można by było taką rozpórkę zrobić samodzielnie z prostej rurki.
(nie wiem czy wogóle występują rozpórki do Volvo ;) )

pcs napisał/a:
Jak rozumiem z biurokracji FIA, zalacznikow J itp im starsza homologacja tym mniej wymagan.


Owszem, ale z wyjątkiem wyposażenia bezpieczeństwa.
Tu muszą być zawsze spełniane bieżące standardy.

A fajnie budując takie autko zrobić wszystko w zgodzie z przepisami, bo wtedy można by kiedyś tam polecieć takim kredensem w klasie historycznej w rajdach lub wyścigach...

Dodam jako offtop że 2 Volva 245 (z niemiec) jechały w którymś tam Rajdzie Warszawskim - to był ten sam rok w którym Bartek Czwartek zrolował swoje Saxo ;) ;) ;)
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Śro 12 Mar, 2008   

nie wiem czy dobrze pamiętam, ale w szwecji jest puchar volvo chyba:Di tam podobne kancioki startują:D nieźle musi wyglądać taki wielki klocek lego lecący bokiem:D wkazdym bądź razie nie wiem jakie tam maja homologacje, ale pewnie jest klatka itp...
 
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Śro 12 Mar, 2008   

w szwecji jest chyba to ciagle najpopularniejssy puchar (volvo rwd 240, 740, 940) ale tam nie startuja turbo. Peter solberg to wogole na takim w 97 roku w norwegii wygral mistrzostwa kraju :) . Sprubuje poszukac o tych klatkach w pucharze.

240 turbo to chyba jednak jezdzilo tylko w wyscigach A grupie, ktora wygrywalo jakos 83-86.

co do rozporek to wszyscy zakladaja taka 3 czesciowa, poprzeczna OMP i 2 male po przekatnej niby custom ale szwedzi je tanio sprzedaja, tak jak na tym projekcie:

http://www.cardomain.com/ride/2324438
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 13 Mar, 2008   

rozporke to zrobia ci u nas w kraju. Ja za swoja do clio zaplacilem chyba 150 PLN na unibolach itd.....
 
 

zajac
[Usunięty]

Wysłany: Czw 13 Mar, 2008   

A moze mi ktos wyjasnic troche o obspawaniu nadwozia ?
rozumiem ze poprawia to sztywnosc budy ?
zmniejsza podatnosc na skrecanie czy cos ? i jakie skrecanie ? przeciazenia dzialajace na karoserie ?

bo ja zwykly szary zajac jestem i nie rozumiem ... :)
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 13 Mar, 2008   

pcs napisał/a:
tak jak na tym projekcie:

http://www.cardomain.com/ride/2324438


Ja pierdziu... Na tych grafitowych felgach z "Rki" wygląda miodowo (chyba takie same były w Volvo w chlopaki nie płaczą - jak "laska" z ziomami jechali bunkrów szukać") po prostu super.

A ile miejsca pod machą to aż dziwne ;) No i bardzo fajnie że silnik jest cofnięty do przegrody...
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

ps 
first...


auto: Accord
silnik:: 2.0
moc: niewielkakm
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: GE/CH

Wysłany: Pią 14 Mar, 2008   

Wyglada na to, ze Pawel dobija wlasnie targu :faja:
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 8