auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Wto 18 Mar, 2008
To nie tak Paweł,
wyglada to w ten sposob ze mamy dajmy na to 3 wektory
paliwo,ustawienie zaplonu i stopien sprezania(cisnienie),
jezeli nie tworza harmonicznej calosci wtedy
mamy problem.
Wiec auto z niskim stopniem sprezania i turbo dla odp. zaplonu bedzie potrzebowac 98 a mozemy to tak skorygowac zeby jezdzilo na 95, bedzie mniej mocy ale nie stuknie.
auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km Pomógł: 36 razy Dołączył: 07 Gru 2007 Skąd: Wawa
Wysłany: Wto 18 Mar, 2008
Czym jest mniejsze sprężanie tym jest mniejsze prawdopodobieństwo wystąpienia stuku. Dlatego właśnie to Volvo jest aż tak odprężone. Żeby można było zalać kiepską wache, pewnie spokojnie można do niego lać 95. Nowoczesne turbodoładowane silniki mają sprężanie 9:1 albo nawet wyższe.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach