Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Stopień sprężania - dzik, eM do tablicy
Autor Wiadomość

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 18 Mar, 2008   

To nie tak Paweł,
wyglada to w ten sposob ze mamy dajmy na to 3 wektory
paliwo,ustawienie zaplonu i stopien sprezania(cisnienie),
jezeli nie tworza harmonicznej calosci wtedy
mamy problem.
Wiec auto z niskim stopniem sprezania i turbo dla odp. zaplonu bedzie potrzebowac 98 a mozemy to tak skorygowac zeby jezdzilo na 95, bedzie mniej mocy ale nie stuknie.
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Wto 18 Mar, 2008   

Czym jest mniejsze sprężanie tym jest mniejsze prawdopodobieństwo wystąpienia stuku. Dlatego właśnie to Volvo jest aż tak odprężone. Żeby można było zalać kiepską wache, pewnie spokojnie można do niego lać 95. Nowoczesne turbodoładowane silniki mają sprężanie 9:1 albo nawet wyższe.
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 8