Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
podsterowność
Autor Wiadomość

qwas
[Usunięty]

  Wysłany: Sob 10 Maj, 2008   podsterowność

Auto w zakretach wyjezdza przodem :/ czy zmiana zawieszenia pomoze?
Ostatnio zmieniony przez qwas Pon 12 Maj, 2008, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Sob 10 Maj, 2008   

to jest podsterowność...


...zacznij od zabawy z ciśnieniem w oponach, jeśli nie masz regulowanego zawiasu
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

qwas
[Usunięty]

Wysłany: Sob 10 Maj, 2008   

sorry zawsze mi sie to myli.. Cisnienie w oponach zawsze sprawdzam przed wyjazdem z garażu. Opony teraz załoze nowe ale to chyba nie pomoże..
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Sob 10 Maj, 2008   

jakie masz możliwości regulacji zawiasu?


EDIT: dobra, nie masz żadnych... Przede wszystkim coś dziwnego - masz lekki tył, a fur jest podsterowny, tak? Może coś z geometrią, a przynajmniej zbieżnością niehalo?
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

qwas
[Usunięty]

Wysłany: Sob 10 Maj, 2008   

No nie mam zadnych regulacji :) Tak tył lekki a przód wyjezdza na zakretach. Hmm geometri nie sprawdzałem, zbierzność ustawiona.
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Sob 10 Maj, 2008   

masz stabi z tyłu?
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Sob 10 Maj, 2008   

tak nie teraz naszła nostalgia - w jakiej sytuacji toto jest podsterowne? Na szybkim łuku długim duża masa z przodu niby może wynosić przód, w bardziej złożonych sytuacjach - lekka dupa powinna być dość frywolna...
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

fydi 
Oświadczam - donosiłem do SB


auto: Clio Williams
silnik:: F7R
moc: 154km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 21 Sty 2008
Skąd: Kraków

Wysłany: Sob 10 Maj, 2008   

mi napisał/a:
tak nie teraz naszła nostalgia - w jakiej sytuacji toto jest podsterowne? Na szybkim łuku długim duża masa z przodu niby może wynosić przód, w bardziej złożonych sytuacjach - lekka dupa powinna być dość frywolna...


właśnie, właśnie, dobrze mówisz. w jakich sytuacjach i jak bardzo jest podsterowny ten ZX? W końcu to ośka, więc trochę tam musi być podsterowna :D
 
 
 

qwas
[Usunięty]

Wysłany: Sob 10 Maj, 2008   

mi napisał/a:
w jakiej sytuacji toto jest podsterowne?

ciasny krótki zakret jak wchodze z wieksza predkościa. Jak np jade 80km i mam zakret 90 biorąc go cała szerokością auto itak jest nie do opanowania.
 
 

michool_vt 
Kilo Pangi - 9,99
8]


auto: stara beta
silnik:: ...
moc: 280km
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 29 Mar 2006
Skąd: olkusz

Wysłany: Sob 10 Maj, 2008   

zmien:
-opony
-amortyzator
-sprezyny
-silnik
-obniz tył
-zamontuj duzy komin

moze pomoże :D

sorry, joke, i'm drink/drank/drunk :faja:
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Sob 10 Maj, 2008   

qwas napisał/a:
ciasny krótki zakret jak wchodze z wieksza predkościa. Jak np jade 80km i mam zakret 90 biorąc go cała szerokością auto itak jest nie do opanowania.


Generalnie każde auto jest na swój sposób podsterowne... Prawa fizyki są nieubłagalne. Ale zawieszenie dużo daje. Tylko musisz dobrać je z głową. Poza tym napisz ciężko coś napisać, bo tak naprawdę autem trzeba się przejechać, by stwierdzić co jest nie tak.

Ogólnie zawias przede wszystkim no i odpowiednia technika jazdy.
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Nie 11 Maj, 2008   

michool_vt napisał/a:
zmien:
-opony
-amortyzator
-sprezyny
-silnik
-obniz tył
-zamontuj duzy komin

moze pomoże :D

sorry, joke, i'm drink/drank/drunk :faja:


co za degenerat :rotfl:


Marek23 napisał/a:
Generalnie każde auto jest na swój sposób podsterowne...


się wie! (ale misiek chyba nie, co? :lol2: )


Marek23 napisał/a:
no i odpowiednia technika jazdy


to jest fakt. Jeśli za szybko wchodzisz w ciasny zakręt i walisz od razu kierownikiem daleko to oczywistym jest, że fur będzie walił prosto...
Ogólnie qwas jeśli chcesz wiedzieć coś więcej o technice jeździeckiej wal w ciemno do Marka23 - najlepiej ogarniający gość jakiego znam, a i radą cenną potrafi rzucić!

:*
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 11 Maj, 2008   

zmien temat postu.
pzdr. :D
_________________
Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
 
 
 

qwas
[Usunięty]

Wysłany: Pon 12 Maj, 2008   

zrobione ;D
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 12 Maj, 2008   

Przede wszystkim wchodź w zakręt na możliwie najniższym biegu i asekuruj się lewą nogą...
Popróbuj też ujęcia gazu w zakręcie...
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.12 sekundy. Zapytań do SQL: 12