Wysłany: Nie 11 Maj, 2008 klatka / obspawanie budy
po ostatnich przygodach w Tomaszowie zapadla decyzja o wsadzeniu klatki do saxo. Nie chce tego robic u treli bo mam kumaty warsztat ktory cos takiego ogarnie, ale przydalyby sie jakies plany/wskazowki. Mam na razie zalacznik J, ale przyda sie wszystko - jakies zdjecia, plany, opisy.
Szukam tez info na temat obspawania budy, gdzie jak, czym.
ajudo !!!
Ostatnio zmieniony przez FreeMan Pon 12 Maj, 2008, w całości zmieniany 1 raz
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 11 Maj, 2008
Grzechu jak juz chcesz robic to rob to profi. Ja mam dwie ksiazki homologacyjne do N i A grupy. Mysle ze co jak co ale klatka w moim pugu moze ci posluzyc jako przyklad. Mam dodatkowo do tego rysunek techniczny wykonany przez Ireco.
Marcel [Usunięty]
Wysłany: Pon 12 Maj, 2008
a) obspawanie budy to chyba oczywista sprawa - "kładziesz" spawy na łaczeniach elementów wew auta jak i pod spodem mniej wiecej co jakies 2-3 cm
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Pon 12 Maj, 2008
Grzech: CO do klatki to:
Jeżeli auto służy do KJS to klatka nie musi być typu "bunkier" bo to ani nie te prędkości ani nie ma potrzeby wkładania tylu Kg w auto.
Ważne rzeczy w klatce to:
1) Przebicia do kolumn Mc Person (to co ma Badi, a nie ma Marcel)
2) Tylne podpory klatki oparte o mocowanie tylnej belki (Ładnie to jest zrobione u Marcela)
Reszta to już tylko wybór wariantu z załącznika J.
Aha i bardzo ważne jest to żeby pałaki klatki były możliwie jak najlepiej spasowane ze słupkami przednimi i środkowymi !! !! !!
Często widuję klatki które przebiegają w odległości 10 albo więcej cm od słupków.
Jest to błąd w sztuce, i jak już chcesz klatkę to sugeruję żeby była:
"Biedniejsza" ale starannie i precyzyjnie spasowana.
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Pon 12 Maj, 2008
kmart na forum kiedys wklejal instrukcje budowy Agr clio. bardzo fajnie bylo
tam opisane obspawanie nadwozia, gdzie jakie i jak powycinane elementy
blachy trzeba dodac. warto poszukac.
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 12 Maj, 2008
106 napisał/a:
kmart na forum kiedys wklejal instrukcje budowy Agr clio. bardzo fajnie bylo
tam opisane obspawanie nadwozia, gdzie jakie i jak powycinane elementy
blachy trzeba dodac. warto poszukac.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach