auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Nie 18 Maj, 2008
Vlodarsky napisał/a:
nie chciałem zakładać nowego tematu.
Ma ktoś zdjęcia takiej klatki gdzie w samochodzie nie ma deski rozdzielczej ? tylko rura z przodu między słupkami
Mógłbyś to troszkę sprecyzować? Bo mam w tej chwili dostęp do kilku aut w które sie wkładają klatki i jedno jest właśnie na etapie golas z rurkami, więc może uda mi się coś cyknąć zanim poskładają.
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Czw 22 Maj, 2008
Mam fotkę takiej klatki, mam nadzieję że o to chodziło
kusiu_vts [Usunięty]
Wysłany: Czw 22 Maj, 2008
Witam! To mój pierwszy post czy odpowiedz na tym forum Jeśli chodzi Ci o klatkę do Saxo to polecam Pana Siekierke z okolic Krakowa... Interesowałem sie tym bo tez mam zamiar wstawić do swojego Saxofona. Full rozbudowaną klatkę robi do Saxo za 2500zł + obspawanie 500zł i co ważne daje homologacje bo ma do tego uprawnienia! Napisz na PW do podam Ci do niego nr gg i telefon. Widze ze jesteś ze śląska to moze byłes ostatnio w Tychach na sprincie i kojarzysz białe Saxo od kolegi Masteli to on tam ma klatke od tego Pana o którym pisze Pozdrawiam!
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Czw 22 Maj, 2008
kusiu_vts napisał/a:
co ważne daje homologacje bo ma do tego uprawnienia!
Homologacje to daje Sparco, OMP, Heigo, Matter. Wszyscy inni mogą zrobić klatkę zgodną z załącznikiem J i nic ponadto Oczywiście dostaniesz papier na rury spawy itp. i auto bez problemu zostanie dopuszczone wtedy do zawodów.
następne auto które kupię chcę wyposażyć w lekką, turystyczną klatkę bezpieczeństwa. czy taka jak ostatnia na dole po prawej (bez wzmocnień bocznych) się nadaje?
ostatecznie można by dospawać boczne pod kątem tak żebym mógł wsiadać do auta (kto widział mnie w 106 Marcela to wie ile się namęczyłem żeby dostać się do środka)
po pierwsze u mnie jest nisko fotel to tez dlatego i jest podemnie ustawiony a ty jestes wiekszy odemnie - a swoja droga wrzuce ten filmik szkoda,ze nie było nagrane jak wsiadasz 1 raz
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Pon 26 Maj, 2008
KonradMK napisał/a:
następne auto które kupię chcę wyposażyć w lekką, turystyczną klatkę bezpieczeństwa.
Jezęli w samochodzie do upalania to w 100% popieram.
KonradMK napisał/a:
czy taka jak ostatnia na dole po prawej (bez wzmocnień bocznych) się nadaje?
Obecnie klatka bez wzmocnień bocznych niestety nie spełnia nawet wymaganego minimum.
Wzmocnienie boczne w najprostszej postaci musi być.
106 napisał/a:
jedna boczna poprzeczka musi byc.. moze byc ona nizej ale musi byc
Dokładnie tak jak pisze 106.
Z przodu poprzeczkę spawa się przy samej podłodze. Z tyłu "zaleca się" żeby była max w połowie wysokości drzwi, ale nic nie stoi na przeszkodzie żeby to była 1/3 czy nawet 1/4 wysokości... Ważne żeby była.
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
Gdyby co to mam namiar na specjalistę lepszego i tańszego od Treli ...
tak, buda juz jest zrobiona, skrzynia chyba bedzie na dniach i jak auto zacznie jezdzic to jade ze 2 kajtki zeby zobaczyc czy buda w miare prosta i troche nacieszyc sie jazda i wtedy odstawiam auto na klatke.
auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km Pomógł: 78 razy Dołączył: 04 Gru 2005 Skąd: Warszawa Wola
Wysłany: Pon 26 Maj, 2008
juz ci tłumaczyłem kondziu. Jak chcesz samochód na street wyposażyć w klatke to musisz wziąć to pod uwage że musisz jedzić w kasku ... Jak znowu przydzwonisz, bez kasku, i czajnikiem w taką rure przypitolisz to wtedy będzie już masakra z twoim mądrym panelem ...
wiec albo klatka + kask albo brak klatki ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach