Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
klatka / obspawanie budy
Autor Wiadomość

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 15 Maj, 2008   

nie chciałem zakładać nowego tematu.
Ma ktoś zdjęcia takiej klatki gdzie w samochodzie nie ma deski rozdzielczej ? tylko rura z przodu między słupkami :)
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Nie 18 Maj, 2008   

Vlodarsky napisał/a:
nie chciałem zakładać nowego tematu.
Ma ktoś zdjęcia takiej klatki gdzie w samochodzie nie ma deski rozdzielczej ? tylko rura z przodu między słupkami :)


Mógłbyś to troszkę sprecyzować? Bo mam w tej chwili dostęp do kilku aut w które sie wkładają klatki i jedno jest właśnie na etapie golas z rurkami, więc może uda mi się coś cyknąć zanim poskładają.
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Czw 22 Maj, 2008   

Mam fotkę takiej klatki, mam nadzieję że o to chodziło :)

 
 
 

kusiu_vts
[Usunięty]

Wysłany: Czw 22 Maj, 2008   

Witam! To mój pierwszy post czy odpowiedz na tym forum ;) Jeśli chodzi Ci o klatkę do Saxo to polecam Pana Siekierke z okolic Krakowa... Interesowałem sie tym bo tez mam zamiar wstawić do swojego Saxofona. Full rozbudowaną klatkę robi do Saxo za 2500zł + obspawanie 500zł i co ważne daje homologacje bo ma do tego uprawnienia! Napisz na PW do podam Ci do niego nr gg i telefon. Widze ze jesteś ze śląska to moze byłes ostatnio w Tychach na sprincie i kojarzysz białe Saxo od kolegi Masteli to on tam ma klatke od tego Pana o którym pisze :) Pozdrawiam!
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Czw 22 Maj, 2008   

Cytat:
kojarzysz białe Saxo od kolegi Masteli


lol... kolega mastela pracuje razem ze mna :) a Pan Siekierka to moj bardzo dobry ziomek. pozdrawiam :)

a zapraszam do odpowiedniego tematu... piekne saxo spuszczalem sie na jego widok w tychach jak jechalem z Kamilem. :)
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Czw 22 Maj, 2008   

kusiu_vts napisał/a:
co ważne daje homologacje bo ma do tego uprawnienia!


Homologacje to daje Sparco, OMP, Heigo, Matter. Wszyscy inni mogą zrobić klatkę zgodną z załącznikiem J i nic ponadto :) Oczywiście dostaniesz papier na rury spawy itp. i auto bez problemu zostanie dopuszczone wtedy do zawodów.
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Nie 25 Maj, 2008   

GeKo napisał/a:
Homologacje to daje Sparco, OMP, Heigo, Matter. Wszyscy inni mogą zrobić klatkę zgodną z załącznikiem J i nic ponadto

Dokładnie tak.
Ale zazwyczaj tak jest że zawodnicy sa na bakier z regulaminami, przepisami itp.

Grzech: Co z klatką ?? Wstawiasz ??

Gdyby co to mam namiar na specjalistę lepszego i tańszego od Treli ...
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

KonradMK 
Gary Muvaut

auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: B==D

Wysłany: Nie 25 Maj, 2008   

następne auto które kupię chcę wyposażyć w lekką, turystyczną klatkę bezpieczeństwa. czy taka jak ostatnia na dole po prawej (bez wzmocnień bocznych) się nadaje?



ostatecznie można by dospawać boczne pod kątem tak żebym mógł wsiadać do auta (kto widział mnie w 106 Marcela to wie ile się namęczyłem żeby dostać się do środka) :D


PS TRAX robi coś takiego do alpine:
http://www.traxracing.pl/...d=24&firma=134#
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Nie 25 Maj, 2008   

Taka klatka jak ta ostatnia to chroni tylko przed dachem .
 
 
 

JIMEK
[Usunięty]

Wysłany: Nie 25 Maj, 2008   

KonradMK napisał/a:
kto widział mnie w 106 Marcela
kiedys wsiadalem do marcela. masakra. nihuja. ledwo wsiadlem a wysiasc juz w ogole nie moglem.
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Nie 25 Maj, 2008   

jedna boczna poprzeczka musi byc.. moze byc ona nizej ale musi byc
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Nie 25 Maj, 2008   

KonradMK napisał/a:

widział mnie w 106 Marcela to wie ile się namęczyłem żeby dostać się do środka

PS TRAX robi coś takiego do alpine:
http://www.traxracing.pl/...d=24&firma=134#


po pierwsze u mnie jest nisko fotel to tez dlatego i jest podemnie ustawiony a ty jestes wiekszy odemnie ;) - a swoja droga wrzuce ten filmik :lol2: szkoda,ze nie było nagrane jak wsiadasz 1 raz :]

po drugie jak TRAX to pewnie Trela im spawa ;)
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 26 Maj, 2008   

KonradMK napisał/a:
następne auto które kupię chcę wyposażyć w lekką, turystyczną klatkę bezpieczeństwa.

Jezęli w samochodzie do upalania to w 100% popieram.
KonradMK napisał/a:
czy taka jak ostatnia na dole po prawej (bez wzmocnień bocznych) się nadaje?

Obecnie klatka bez wzmocnień bocznych niestety nie spełnia nawet wymaganego minimum.
Wzmocnienie boczne w najprostszej postaci musi być.
106 napisał/a:
jedna boczna poprzeczka musi byc.. moze byc ona nizej ale musi byc

Dokładnie tak jak pisze 106.
Z przodu poprzeczkę spawa się przy samej podłodze. Z tyłu "zaleca się" żeby była max w połowie wysokości drzwi, ale nic nie stoi na przeszkodzie żeby to była 1/3 czy nawet 1/4 wysokości... Ważne żeby była.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Pon 26 Maj, 2008   

CHRZANEK napisał/a:


Grzech: Co z klatką ?? Wstawiasz ??

Gdyby co to mam namiar na specjalistę lepszego i tańszego od Treli ...


tak, buda juz jest zrobiona, skrzynia chyba bedzie na dniach i jak auto zacznie jezdzic to jade ze 2 kajtki zeby zobaczyc czy buda w miare prosta i troche nacieszyc sie jazda i wtedy odstawiam auto na klatke.

ps. poprosze o namiary :)
 
 
 

Michał 
Penetrator


auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy
Dołączył: 04 Gru 2005
Skąd: Warszawa Wola

Wysłany: Pon 26 Maj, 2008   

juz ci tłumaczyłem kondziu. Jak chcesz samochód na street wyposażyć w klatke to musisz wziąć to pod uwage że musisz jedzić w kasku ... Jak znowu przydzwonisz, bez kasku, i czajnikiem w taką rure przypitolisz to wtedy będzie już masakra z twoim mądrym panelem ...
wiec albo klatka + kask albo brak klatki ...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.1 sekundy. Zapytań do SQL: 9