Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
[DRIVE] Jazda na czas, podstawy...
Autor Wiadomość

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Pon 02 Cze, 2008   

jest jeden pan ktory pewnie napisze pare slow o sejcento sporting :D
 
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Pon 02 Cze, 2008   

Drone napisał/a:
Dam przyklad: sprobuj seryjnym Seicento Sporting przejechac kilka okrazen dawkujac wrazenia ze slabych na wieksze.

Kilka okrazen i zmieniasz klocki hamulcowe ;)


que? Nawet panda, która - w przeciwieństwie do SC - bardzo szybko przegrzewa hamulce (waży sporo więcej niż sej, jeździ podobnie, a hamulce ma takie same), wymaga kilku okrążeń rozgrzewających przed i kilku chłodzących po.
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

Drone
[Usunięty]

Wysłany: Pon 02 Cze, 2008   

mi napisał/a:

que? Nawet panda, która - w przeciwieństwie do SC - bardzo szybko przegrzewa hamulce (waży sporo więcej niż sej, jeździ podobnie, a hamulce ma takie same), wymaga kilku okrążeń rozgrzewających przed i kilku chłodzących po.


No to ja mam jakies inne Seicento ;)

Trzy-cztery hamowania ze 120km/h do powiedzmy 50km/h...takie opoznione hamowania i przy kolejnym zakrecie slyszysz tylko buczenie a auto ledwo spowalnia.
Jak chcesz pojezdzic wiecej zakretow, trzeba bardziej szanowac hamulce w tym aucie, ale to oczywiscie strata czasu na kazdym okrazeniu.

Tarcze seria, klocki seria. Nie wiem jakiej firmy - to co wkladaja w ASO na przegladach.

Seicento Abarth, z oponami 175 szerokosci. Zapewne bardziej mecza hamulce niz seryjne 145-155
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Pon 02 Cze, 2008   

Drone napisał/a:
Tarcze seria, klocki seria. Nie wiem jakiej firmy - to co wkladaja w ASO na przegladach.

...i tu chyba koniec dyskusji...
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 02 Cze, 2008   

Ślicznie Was wszystkich proszę odpierwiastkujcie się od Seicento Sporting.

Może i mały, możei wony, może i nieładny, ale da się tym jeżdzić po torze.

W odróżnieniu od zawieszenia, hamulce w fiatach CC/SC nie wymagają jakichś specjalnych zabiegów. WYSTARCZĄ DOBRE KLOCKI HAMULCOWE ORAZ PŁYN DOT5 DOWOLNEGO PRODUCENTA.

Ten samochód jest lekki i nie rozwija takich predkości żeby wyhamowanie tego pojazdu stanowiło problem.

Trzeba pamiętać tylko o tym ze:
1)nadużywanie lewej nogi poza stratami czasowymi to właśnie nie pozwalanie hamulcom na przestygnięcie
2) w jeżdzie sportowej hamujemy zajebiście mocno i krótko.

EOT - bo i tak większość z Was nawet nie siedziała w tak zacnym samochodzie jak SC sporting więc macie pojęcie, gdzie tarchomin gdzie okęcie :D :D :D
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

polll 
sram.. jak pani pies


auto: Audi
silnik:: AJL
moc: 180km
Dołączył: 09 Lis 2006
Skąd: Lublin

Wysłany: Pon 02 Cze, 2008   

hehe dokladnie scs jest kozak do nauki :D spedzilem chyba 3 sezony w okregu w scs nawet cos tam troche nim wyjezdzilem i teraz z perspektywy czasu moge powiedziec ze to bylo naprawde fajne auto... w kjsach sc zabijało wszytskich zwrotnoscia :D zreszta mialem dobrych nauczycieli hehe wiesz chrzanek kogo :D demolowali seje jak sie tylko dalo :D

a co do hamulcow w sc to byly fajne szczegolnie na mokrym gdy pierwsze potrafil chwycic tyl :D i bylo zawsze gorąco :D i naprawde sc nie jest prosty w prowadzeniu... mowa o szybkiej jezdzie. pamietam zakladalo sie vivo :D na suchy czysty asfalt :D frigo na szuter :D i dzida :) do tego troche pucharowych gratow dobry hamulec i naprawde duuuuzo frajdy :)
_________________
Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.
 
 
 

KonradMK 
Gary Muvaut

auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: B==D

Wysłany: Pon 02 Cze, 2008   

=; :bad: ### :no:


xD
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 02 Cze, 2008   

polll napisał/a:
zreszta mialem dobrych nauczycieli hehe wiesz chrzanek kogo


Domel ??
Ciapek ??
Ktoś jeszcze ??
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

KonradMK 
Gary Muvaut

auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: B==D

Wysłany: Pon 02 Cze, 2008   

CHRZANEK napisał/a:

Domel ??
Ciapek ??
Ktoś jeszcze ??


Tytus, Koralgol i Myszka Miki :D

sejcento rulez!

:rotfl:
 
 

polll 
sram.. jak pani pies


auto: Audi
silnik:: AJL
moc: 180km
Dołączył: 09 Lis 2006
Skąd: Lublin

Wysłany: Pon 02 Cze, 2008   

hehe ryzo :D pilot domela :D ten to mial zawsze takie wizje ze nieraz to sie balem :D


pikaczento rlz :D
_________________
Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 02 Cze, 2008   

KonradMK napisał/a:
CHRZANEK napisał/a:

Domel ??
Ciapek ??
Ktoś jeszcze ??


Tytus, Koralgol i Myszka Miki :D

sejcento rulez!

:rotfl:


BUehehehehehhehehehehehe
Hahahahahhahahahhahahaha
Hihihihihihihihihihihihihihihihihi

Grubo.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Drone
[Usunięty]

Wysłany: Pon 02 Cze, 2008   

CHRZANEK napisał/a:
Ślicznie Was wszystkich proszę odpierwiastkujcie się od Seicento Sporting.

Może i mały, możei wony, może i nieładny, ale da się tym jeżdzić po torze.

W odróżnieniu od zawieszenia, hamulce w fiatach CC/SC nie wymagają jakichś specjalnych zabiegów. WYSTARCZĄ DOBRE KLOCKI HAMULCOWE ORAZ PŁYN DOT5 DOWOLNEGO PRODUCENTA.


Masz racje. Tylko ze ja pisalem o zupelnie seryjnym aucie. Jezdzimy sobie SC Sporting na codzien, a ze akurat ktos zarezerwowal tor, to mozna sobie sprobowac.
No i mozna sie zdziwic ;)

Lepsze klocki i plyn juz zalatwiaja dobrze sprawe i mozna amatorsko "poswirowac"

A co do lekkosci.
Moje Seicento wazy 810kg, to sie troche mija z danymi technicznymi ;)
 
 

JIMEK
[Usunięty]

Wysłany: Pon 02 Cze, 2008   

panowie to nie jest hh.pl i seicento nie stalo sie nagle hothaczem wezcie skonczcie gadke bo wstyd
 
 

Drone
[Usunięty]

Wysłany: Wto 03 Cze, 2008   

JIMEK napisał/a:
panowie to nie jest hh.pl i seicento nie stalo sie nagle hothaczem wezcie skonczcie gadke bo wstyd


To zalezy ktory ;)

Ten ktorego wczoraj chcialem kupic byl bardziej hot niz niejedno auto fabryczne z hh.pl ;D

Tyloko ze jak sobie przejechalem ponad 200km, to sie okazalo ze kolo nie zarejestrowal jeszcze silnika (wieksza pojemnosc), a umowy kupna sprzedazy nie ma :wall:
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 03 Cze, 2008   

JIMEK napisał/a:
i seicento nie stalo sie nagle hothaczem


Proponuję ustawkę z "żetonem" - :D :D :D :D :D
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 8