Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Przewody hamulcowe w oplocie - C2 VTS
Autor Wiadomość

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 14 Cze, 2008   Przewody hamulcowe w oplocie - C2 VTS

Jak w tytule - ktokolwiek widział, ktokolwiek wie... Szukałem, niiiiiiiiiiiic nie znalazłem do mojego samochodu. Dzisiaj jakoś dziwnie szybko spuchł mi hamulec po jednym wyjątkowo ostrym hamowaniu poprzedzonym kilkoma trochę bardziej lightowymi. :ble: Następne hamowania - lekki zonk, kupa w majtach i widok mojego auta w dupie jakiejś skodziny na światłach... ;D

Pytanie - czy może od Saxo da się zaadaptować przewody? Ktoś ma jakieś informacje? Chłopaki w UK zakładają brembo z puga406c wraz z przewodami w oplocie, podobno... Takich hamulców nie mogę wyczaić i nawet nie wiem, czy są mi juz potrzebne :rotfl: , ale przewody bym zmienił.

Jakoś niedługo robię przegląd i zmienię jeszcze płyn hamulcowy na Motul'a RBF660. Czy to dobry wybór?
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Sob 14 Cze, 2008   

Plyn zmien sobie na jakis dot 5.1 to ci wystarczy. Same zaciski z 406 to jakies 1000zl, dolicz do tego dobre klocki i tarcze i wyjdzie kolo 1800 zł jak nic, no i przewody trzeba by gdzies znalezc info czy pasuja z saxo vtsa. A no i do zaciskow trzeba zrobic adaptery i moze sie okazac ze twoja fela jest za mala do nich.....
 
 
 

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Sob 14 Cze, 2008   

co do przewodów do w ofercie posiada je goodridge dedykowane do c2 vts
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Sob 14 Cze, 2008   

zawsze mozesz sobie dorobic na Grochowskiej 41 chyba ;)
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 15 Cze, 2008   

nox napisał/a:
co do przewodów do w ofercie posiada je goodridge dedykowane do c2 vts

U nich na stronie (UK) nie znalazłem nic do C2. W jakims sklepie internetowym są, ale do VTR - nie mam pojęcia czy są takie same, zadałem im pytanie.

Jest opcja wyboru - albo stailness steel, albo zinc plated.
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Nie 15 Cze, 2008   

Greg,

nowy przedstawiciel goodridge - zadzwoń do Jacka 604 108 683 powiedz że ode mnei masz namiary http://www.re5pect.pl/index.php?cat_id=323
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

p106rallye
[Usunięty]

Wysłany: Nie 15 Cze, 2008   

Z katalogu ferodo wynika,że VTR i VTS mają inne hamulce.VTR ma system lucasa , a VTS boscha.Wydaje mi się ,że przewody z VTR mimo wszystko powinny pasować.Sprawdzałem na ebay'u i rzeczywiście są tylko do VTR'a
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 15 Cze, 2008   

Dzięki chłopaki za zainteresowanie tematem!

Jutro przedzwonię do re5pect, zobaczymy co wymyślą :)

Edit: Znalazłem u nich płyn hamulcowy AP Racing, chyba o podobnych parametrach jak Motul RBF, który chcę zalać. Jest tam wzmianka, że nie jest on do uzytku drogowego. WTF?
http://www.re5pect.pl/ind...uct&prod_id=915
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Nie 15 Cze, 2008   

to ze jest silnie higroskopijny i ze moze jest z dupy na zimno... odpusc sobie te dobre plyny kup dot 5.1 i tak nie odczujesz roznicy...
 
 
 

fydi 
Oświadczam - donosiłem do SB


auto: Clio Williams
silnik:: F7R
moc: 154km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 21 Sty 2008
Skąd: Kraków

Wysłany: Nie 15 Cze, 2008   

Tak jak kubas napisał. Możesz dla lepszego efektu go porostu częściej wymieniać.
 
 
 

mAbZ
[Usunięty]

Wysłany: Nie 15 Cze, 2008   

fydi napisał/a:
Możesz dla lepszego efektu go porostu częściej wymieniać.


No to wtedy wyjdzie na to samo bo Motul RBF właśnie trzeba częściej wymieniać ;)
Motul RBF jest sens używać tylko jak się jeździ na torze, w ruchu ulicznym,
żeby nie wiem jak wariacko jeździć, to raczej do ponad 300 stopni się płynu nie rozgrzeje...
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 15 Cze, 2008   

mAbZ napisał/a:
w ruchu ulicznym,
żeby nie wiem jak wariacko jeździć, to raczej do ponad 300 stopni się płynu nie rozgrzeje...

Spoko. ;D Ja profilaktycznie wyszukałem taki, o jak najwyższych parametrach, bo lubię dążenie do perfekcji. :ble: Już mam takie zboczenie, że lubię wszystko robić dobrze. :) Olej też kupuję najlepszy - Motul 300V. :)
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 24 Lip, 2008   

p106rallye napisał/a:
Z katalogu ferodo wynika,że VTR i VTS mają inne hamulce.VTR ma system lucasa , a VTS boscha.

Jacek z re5pect odpisał mi, że powinny pasować i że z tego co sprawdził, to są takie same. Chyba zaryzykuję te 299zł.
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 24 Lip, 2008   

Greg,

kupuj :)
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 24 Lip, 2008   

saxorulez napisał/a:
Greg,

kupuj :)

Chyba tak zrobię. Szarpnę się, a co. ;) ITG może tez zamówię, bo do tej pory nikt mi nie doradził nigdzie jaki kompletny dolot będzie dobry, bez jakiegoś drutowania i kombinowania. Chłopaki z UK sie mądrzą że tak źle, że tak niedobrze, że da sie lepiej, ale żadne jeszcze nic konkretnego nie zaproponował.

Z tymi Forced Induction jest jakiś problem - ciężko to ustrojstwo znaleźć.
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.24 sekundy. Zapytań do SQL: 13