Ale miał fuksa w pierwszym filmie że nie rolował (około 1:28)
W drugim CTR pięknie zrobił papa
Ale ITR nieźle sobie radzi na torze- z powodu niżej położonego puntu ciężkości,
ma też twardsze zawieszenie.
Poza tym, ITR jest ładniejszy ale niestety nie szybszy.
Nowy Civic Si ma jedno i drugie: wygląd i moc.
Ale niestety pozostaje tylko prywatny import z USA
jak itr jezdzi wolniej od ctr to to wogole nie jezdzi
poza tym ostatnio przeczytalem dosc ciekawe podsumowanie tych hond:D
v-tec - wydaje Ci sie ze jedziesz
a wracajac do tematu, itr jest na bazie civica zrobiony... jak sztywnosc jego nadwozia? duzo poprawiona wzgledem bazowego civica? bo jak dla mnie mala sztywnosc i delikatnosc konstrukcji dyskwalifikuje to calkiem fajne auto (mowie o cifie)...
Kiedy ostatnio przeszedles legalny przeglad techniczny tym czterosladem?
niestety mam hamulce prawie tak kijowe jak w hondzie i nigdy nie dam rady dohamowac przed stacja kontroli pojazdow:d no ale przynajmniej utrzymuje ten czteroslad w takich samych ustawieniach caly czas, a nie co tydzien mi sie zmienia jak w hondzie
moze jakas ustawka na jakims superoesie w kielcach czy cos??
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Sob 21 Cze, 2008
Dobra Ade ja sie z Toba z mila checia ustawie - oczywiscie dopiero jak bede mial ten samochod.
Oprocz tego, wymyslilem sobie, ze powinienem zrobic wlasny ranking samochodow ktorymi jezdzilem / jezdze. Mianowicie pomierzyc sobie czasy na wlasnych oesach na ktorych czasem upalam. Czyli cos dla poprawy wlasnej dupohamowni
Dobra Ade ja sie z Toba z mila checia ustawie - oczywiscie dopiero jak bede mial ten samochod.
Oprocz tego, wymyslilem sobie, ze powinienem zrobic wlasny ranking samochodow ktorymi jezdzilem / jezdze. Mianowicie pomierzyc sobie czasy na wlasnych oesach na ktorych czasem upalam. Czyli cos dla poprawy wlasnej dupohamowni
z przyjemnoscia:] moze do tego czasu kupie sobie CTRa
auto: CTR/BMW1
silnik:: k20/118d
moc: 227/172km Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Sty 2008 Skąd: z Mokotowa
Wysłany: Sob 21 Cze, 2008
CHRZANEK napisał/a:
dzik napisał/a:
Jestem uparty w pogladzie ze do 4wd potrzeba turbo albo godziwej pojemnosci.
A widzieliście kiedyś jak jedzie S2000 ?? ?? ??
Wydaje mi się że żaden z was nie widział...
2000cm N/A ze ZWĘŻKĄ W UKŁ. DOLOTOWYM i co... I zap...la aż miło
ale N'ka na turbinie wokół beczki kręci się aż miło na asfalcie, a s2000 nie ma siły, ledwo daje radę
np. patrz Karowa.
To prawda, że jest zaje.iście szybkie ale laka nie pali
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie 22 Cze, 2008
eM napisał/a:
Ade z calym szacunkiem ale ulep z twojego zdjecia w podpisie do itra ma sie jak smietnik do promu kosmicznego.To jest moje podsumowanie.
Ale merytorycznie prosze, argumentami, a nie wycieczki osobiste. Jak się z kimś nie zgadzasz, to spróbuj go przekonać do swojej racji, a nie obrażaj
Jeszcze jeden taki występ i dostaniesz ostrzeżenie, a potem bana. Więc uważaj.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach