mirek sie napewno wylize.problem polega na tym ze nie mial kolnieza usztywniajacego i jest problem z kregoslupem i kregami.ale z auta nic.totalne zero...
to juz wszystkie pucharowki z nowej serii zostaly ochrzczone...
po elmocie mirkowa byla ostatnia nie dzwoniona i w 100%
prosta
tylko ze Mirka pucharowka juz nie istnieje zostala mu tylko ta expucharowka po Artku Natkancu.ale ona odbiega od pucharu klatka.ale Co am Auto Mirex wszystko odbuduje jak odbudowal auto po Natkancu to i to auto odbuduje
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Wto 13 Cze, 2006
na pierwszym etapie majek uszkodzil miske olejowa - nie ukonczyl.
korzystajac z super rally wystartowal w drugim etapie, pomimo
doliczonych 5ciu minut mial nawet szanse na pudlo w RPP, ale
z powodu awarii nie ukonczyl drugiego etapu = rajdu.
zowa napisał/a:
puchar wygral wysmienicie jezdzacy Łukasz Habaj/Jacek Spentany
nio lukasz idzie dzida.... procentuje doswiadczenie, znajomosc rajdow
i kolejny sezon w 206 w zeszlym sezonie nie bylo tak kolorowo i wysmienicie...
szymon [Usunięty]
Wysłany: Wto 13 Cze, 2006
Panowie kto był na rajdzie napewno potwierdzi moje słowa!!!
To była rewelacja. Jako że mam kolegów którzy serwisują auta m.in. Hołka, Karnabala, stanika, Abrama( Abramowski) pare ciekawostem moge zapodać. otóż hołek podczas truningów( tak ładnie to brzmi bo wiem że upalał przed rajdem 3 tygodnie) zrobił sobie dziurę w baku ale ja to z Hołkiem bywa zamiast wymienić kazał chłopakom go posklejać( a rajd na szutrach!!!!). Zbyszek( Stanik) jechał Lancerem od steca( swojego sprzedał-bo w o0lsztynie ma betoniarnię i teraz inwestuje a jak zarobi to kupi N-12). Powiedział nam że takim EVO 6 lipnym jeszcze nie jechał. Abram miał problemy ze wszystkim( chłopaki w nocy przed rajdem do rana robili auto- coś z elektroniką, wtryskami, turbo-długo by pisać).
Cio do Citroena C2 R2. Kris zrobił naszych w bańkę. Byłem widziałem.
Zupełnie inna klasa!!!!!. Każdy zakręt , łuk w wykonaniu Krisa był nie osiągalny dla naszych chłopaków. Panowie hamowali, walczyli z autami a on jechał jak na ryby.
Takiej kontroli nad samochodem jeszcze nie widziałem( no może Hołka ).
co z tego ze miał 180 a nie 230 czy tam 220 km. Dopiero teraz widzę na żywo co można zrobić z samochodem.
zowa [Usunięty]
Wysłany: Wto 13 Cze, 2006
szymon napisał/a:
Panowie kto był na rajdzie napewno potwierdzi moje słowa!!!
To była rewelacja. Jako że mam kolegów którzy serwisują auta m.in. Hołka, Karnabala, stanika, Abrama( Abramowski) pare ciekawostem moge zapodać. otóż hołek podczas truningów( tak ładnie to brzmi bo wiem że upalał przed rajdem 3 tygodnie) zrobił sobie dziurę w baku ale ja to z Hołkiem bywa zamiast wymienić kazał chłopakom go posklejać( a rajd na szutrach!!!!). Zbyszek( Stanik) jechał Lancerem od steca( swojego sprzedał-bo w o0lsztynie ma betoniarnię i teraz inwestuje a jak zarobi to kupi N-12). Powiedział nam że takim EVO 6 lipnym jeszcze nie jechał. Abram miał problemy ze wszystkim( chłopaki w nocy przed rajdem do rana robili auto- coś z elektroniką, wtryskami, turbo-długo by pisać).
Cio do Citroena C2 R2. Kris zrobił naszych w bańkę. Byłem widziałem.
Zupełnie inna klasa!!!!!. Każdy zakręt , łuk w wykonaniu Krisa był nie osiągalny dla naszych chłopaków. Panowie hamowali, walczyli z autami a on jechał jak na ryby.
Takiej kontroli nad samochodem jeszcze nie widziałem( no może Hołka ).
co z tego ze miał 180 a nie 230 czy tam 220 km. Dopiero teraz widzę na żywo co można zrobić z samochodem.
szkoda tylko ze piszesz bzdury.o pierwsze holkowa impreza to topowa N11 spec C ktora zostala wyposazona w First Motorsport w bezpieczny zbiornik paliwa.a zbiornik ten nie znajduje sie pod autem tylko w srodku wuta w bagazniku... wiec niema fizycznej mozliwosc jego przedziurawnienia bez dziurawnienia karoserii.ponadto jesli nawet nie mialby bezpiecznego zbiornika to posiadalo by takie auto plyte pod bakiem... co do serwisowania auta karnabala to zajmuja sie tym panowie ze Stec Rallyart.natomiast autem Abrama zajmuja sie chlopaki od solowowa.nastepna sprawa to Stanik-upalacz.sprawa wyglada tak jak piszesz ze sprzedal swoje Evo ale chcialbym tez zauwazyc ze zakupil Subaru N11 ktorym zreszta zdarzyl juz wydachowac.i startowal nim w rajdzie Agapit... wiec znowu sprzeczne informacje nie pokrywajace sie z prawda.co do Abrama to nie bede sie klucil na temat jego problemow z autem i masz acje takze w przypaku Mekke.ale zinnymi rzeczami sie nie zgodze pod zadnym pozorem
Ostatnio zmieniony przez zowa Śro 14 Cze, 2006, w całości zmieniany 1 raz
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Wto 13 Cze, 2006
stanik kupil subaru n11 - wrx jako treningowke - nie nadaje sie ona
do startow w RSMP bo to 2500ccm.... stanik upalacz? hymmm
w zeszlym sezonie pokazal sie w RSMP i PPZM z dobrej strony,
a w realu to na prawde fajny, sympatyczny gosc z ktorym bez
gwiazdorstwa mozna pogadac...
zowa [Usunięty]
Wysłany: Wto 13 Cze, 2006
106 napisał/a:
stanik kupil subaru n11 - wrx jako treningowke - nie nadaje sie ona
do startow w RSMP bo to 2500ccm.... stanik upalacz? hymmm
w zeszlym sezonie pokazal sie w RSMP i PPZM z dobrej strony,
a w realu to na prawde fajny, sympatyczny gosc z ktorym bez
gwiazdorstwa mozna pogadac...
jasne ze stanik to upalacz.pojedz sobie troche wczesniej na trase wawelskiego.co do wawelskiego to trzeba jutro uwzazac bo kupel jedze lapac kierowcow na nielegalu.owszem pokazal sie jazda bo jest szybki ale rowniez jezdzi nielegale... co do tego ze jest sympatyczny to nie zaprzeczam bo rozmawialem z nim i nie zaprzecze tego ze mily jest i spoko gosc.
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Śro 14 Cze, 2006
upalanie to sliski temat - jak widziales na wlasne oczy, ze upalal
to ci wierze... jak slyszales od kogos kto dobrze wie to nie do
konca : ) poza tym zgodnie z rajdowa piosenka "kto nie upala
ten frajer" .... joke! : D
szymon [Usunięty]
Wysłany: Śro 14 Cze, 2006
Tak zbiornik znajduje się w srodku-to prawda.Jednak kolega obstawiał treningi Hołka i napewno coś się działo z zbiornikiem bo tak mi powiedział( a przebić płyte wcale nie jest tak ciężko nie mówiąc juz o podłodze.).
z tym First Motorsport to tak nie do końca. Ta Impreza garazuje non stop u hołka i obsługa zajmumja sie jego mechanicy.Abram ma Lancero odkupionego od Sołowowa ale jego obsługą zajmują się jego mechanicy-Sołowowa tylko pomagają.a impreaza Stanika to 2,5 l więc nie mozna nia w MP startować.( N-4)
auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km Pomógł: 78 razy Dołączył: 04 Gru 2005 Skąd: Warszawa Wola
Wysłany: Śro 14 Cze, 2006
Cytat:
szkoda tylko ze piszesz bzdury.o
zowa ,nikt nie pisze bzdur , jedynie moze sie mylić :564:
ban na 22 lata, 423 ostrzeżeń dostajesz
zowa [Usunięty]
Wysłany: Śro 14 Cze, 2006
szymon napisał/a:
Tak zbiornik znajduje się w srodku-to prawda.Jednak kolega obstawiał treningi Hołka i napewno coś się działo z zbiornikiem bo tak mi powiedział( a przebić płyte wcale nie jest tak ciężko nie mówiąc juz o podłodze.).
z tym First Motorsport to tak nie do końca. Ta Impreza garazuje non stop u hołka i obsługa zajmumja sie jego mechanicy.Abram ma Lancero odkupionego od Sołowowa ale jego obsługą zajmują się jego mechanicy-Sołowowa tylko pomagają.a impreaza Stanika to 2,5 l więc nie mozna nia w MP startować.( N-4)
z tym ze chcialbym zauwazyc ze auto holka zaczelo palic sie od przodu a nie od tylu.wiec to zaprzecza twoja wersje.a tak pozatym to zeby rozwalicz bezpieczny zbiornk paliwa to musialb byc naprawde prze kozakiem!! impreze budowalo First Motorsport a ja nie pisalem ze obsluguje ja First motorsport. ja sie tylko zastanawiam jak stanik polecial Agapit jak ma impreze z 2.5 litrowym silnikiem przeciez niema klasy outlaw w PPZM.chyba ze jest zapis ze jesli chodzi o gosci to nie maja ograniczen ale nei wydaje mi sie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach