auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Nie 25 Gru, 2005
no kurde jak to jak.. kolektor powinien mieć jak najdłuższy fragment prosty po wyjściu z kanalu wydechowego.. tak aby spaliny nie uderzały w ściankę kolektora tylko mogły płyynnie lecieć dalej.. inaczej to ujmując powinien być jak najmniejszy kąt na zgjęciu kolektora. Zaueażci ejakie kolektory długie sa w F1.. albo jaki ema Astra OPC w DTM.. poprostu wygląda to jak poplątany wąż.. niestey stosowanie takich kolektorów uniemożliwa w samochodach ulicznych osprzęt który jest wokól silnika, chłodnica i takie tam..
Te kolektory HiFlow są najbardziej zbliżone do tych profesjonalnych.. tylko nie wiem czy sa warte tych pieniędzy bo poprostu nie znam tej firmy...
_________________ when the flag drops the bullshit stops
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach