Ale sa dokladne, maja zmienne podswietlenie i sa naprawde dobrze wykonane.
Oczywiscie maja bajer w postaci przejazdu po skali
_________________
TOXIC [Usunięty]
Wysłany: Czw 17 Lip, 2008
saxorulez napisał/a:
TOXIC,
nawet jak by mi dopłacali to bym tego nie założył, nie usprawiedliwia Cię nawet to ze masz to na handel i warto przetestować.
Kupujesz chińską szmirę, chałę , syf i podróbę - kupując to wspierasz ludzi którzy nielegalnie kopiują czyjeś projekty i znaki handlowe
(mogę się założyć że Type-R jest zastrzeżone)
Jako Admin i założyciel tego forum - jak to założysz - nie pokazuj tego na tym forum - dziekuję
Nie mysl ze wasze rady przelatuja koło mnie niezauwazone, ale
przeraza mnie ze bierzesz to tak osobiscie do siebie Zaufaj mi ze jak przyjdzie czas na porzadne wskazniki w autku to napewno sie tam znajda. Nie po to wpakowałem 5 kola w czesci zeby osczedzac na wskaznikach. Tylko to jeszcze nie ta pora.
Przygode z tym zegarem potraktuj jako mały exercise zeby zobaczyc co i jak, i zaufaj mi ze nie bedziesz mnie musial na codzien z tym ogladac
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 23 Lip, 2008
Nie chciało mi się czytać całego tematu, ale abstrahując od remizowego wyglądu, ciekawi mnie kwestia dokładności tych wskaźników. Bo jeśli to jakość jak zegary AutoGEJdż, to są bardzo dokładne.
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km Pomógł: 36 razy Dołączył: 07 Gru 2007 Skąd: Wawa
Wysłany: Czw 24 Lip, 2008
MoRToN napisał/a:
Seria smoke jest całkiem ok. Tym bardizej, że to nie boost, afr czy egt.
Kumpel miał boost smoke, pokazywał 0,7, a ładowało >1 bara. JAk się zorientował tobyło już za puźno, poszły pułki na tłokach i skończyło się wymianą silnika na nowy...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach