Wysłany: Pon 04 Sie, 2008 Honda Civic Type-S - na co zwrocic uwage??
Jak juz pisalem w innym temacie, od jakiegos czasu rozwazam kilka opcji auta "dodatkowego". Glowni faworyci to e30 325 najlepiej M-tech II, albo Civ ek4 vti
Ten drugi rozsadniejszy w perspektywie przejecia go przez me dziewcze.
Cena nie do przyjecia, ale jak uczy doswiadczenie WRXa (-4000chf ), czasem mozna sporo utargowac.
I tu moje pytanie:
Na co zwracac uwage przy ogledzinach takiej sztuki???
PS Michal odkladaj kase i wpadaj po Civ'a do CH. Naprawde sporo tu tego. Trzymaja cene, ale jak bedziesz mial farta, to znajdziesz lekko drasnietego - sporo tanszego
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Pon 04 Sie, 2008
Honda.
Ogólnie trzy uwagi
1.Czy nie była rozbita na latarni
2.Czy silnik nie jest zabity - nie rzyga olejem w tlumik
3.Czy nadkola tylne nie rdzewieją bardzo (dodatkowy koszt ale luz)
Jesli je warunki sa spelnione to tu dalej nie ma czego sprawdzac.
sprawdz czy na wysokich obrotach biegi wchodza bez zgrzytów - głównie na 3 i 5 biegu - to jest dosc kosztowna w zasadzie naprawa i dosc czesty mankament skrzyn iVT i VTI
jezeli chodzi o silnik to zdarza sie ze VTECi tak sobie jakby hmmmm terkotały tak jakby cos sie w nich w srodku rozleciało, ciezko mi opisac ten dzwiek .... sa wtedy uszkodzone kasowniki krzywek VTEC'a tzm LMA - również kosztowna naprawa, ale w zasadzie nie wypywa na prace silnika ...
uuuu no no no Marcel teraz kozaczy z VTECów bo się trochę tych strucli przewinęło przez warsztat
Marcel [Usunięty]
Wysłany: Pon 04 Sie, 2008
KonradMK napisał/a:
uuuu no no no Marcel teraz kozaczy z VTECów bo się trochę tych strucli przewinęło przez warsztat
jak ja mialem VTEC'a to nie wiedziales co to jest jeszcze i widzisz jak mało jeszcze wiesz o zyciu .... CRXy ktore u nas bywaja to przede wszystkim DOHC nie DOHC VTEC
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach