auto: Fiesta R2
silnik:: 1.6 16v
moc: 170km Pomógł: 32 razy Dołączył: 10 Lip 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 11 Sie, 2008
Qbus Gratuluję!!
co do rajdu rzeszowskiego w RSMP szkoda mi słów. Dobrze, że wygrał Grzybek - w końcu u siebie, ale generalnie dla mnie oglądanie rajdów w polsce powoli traci sens...
_________________ DEEP HOUSE MUSIC | BEACH | SUN | PARTY
Dobrze, że wygrał Grzybek - w końcu u siebie, ale generalnie dla mnie oglądanie rajdów w polsce powoli traci sens...
Dla mnie Grzyb jest symbolem nielegali, więc jednak niedobrze. Poza tym to jego oesy, więc sztuka średnia. Poza tym no offence, ale jeśli każdy wyjdzie z założenia, że oglądanie rajdów w Polsce nie ma sensu to za chwilę serio można będzi zgasić światło...
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Pon 11 Sie, 2008
Marek23 napisał/a:
ale jeśli każdy wyjdzie z założenia, że oglądanie rajdów w Polsce nie ma sensu to za chwilę serio można będzi zgasić światło...
Marku - opinia publiczna może tylko to zrobic...
Raczej nie mamy wpływu na poczynania władz sportu samochodowego (celowo nie pisze PZM bo udzielają się tam tez ludzie którzy chca coś zmienić ale jest ich mniej, a w rzucanie ich do jednego wora z "leśnymi dziadkami" byłoby krzywdzace) i moze musi sie to wszystko skończyć...
Zawodnicy sobie będa jeżdzic do czech i na słowację, działacze poumierają a wtedy przyjedzie przysłowiowy walec i wyrówna
Hehehe
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
auto: Fiesta R2
silnik:: 1.6 16v
moc: 170km Pomógł: 32 razy Dołączył: 10 Lip 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 11 Sie, 2008
Marek23 napisał/a:
Mick napisał/a:
Dobrze, że wygrał Grzybek - w końcu u siebie, ale generalnie dla mnie oglądanie rajdów w polsce powoli traci sens...
Dla mnie Grzyb jest symbolem nielegali, więc jednak niedobrze. Poza tym to jego oesy, więc sztuka średnia. Poza tym no offence, ale jeśli każdy wyjdzie z założenia, że oglądanie rajdów w Polsce nie ma sensu to za chwilę serio można będzi zgasić światło...
tzn wiesz Marku..
nie mówie, ze w ogóle nie ma sensu, bo jasne, że jest. Jeździ dużo załóg które chętnie obejrze na kilku rajdach w sezonie. Np mój wielki Mistrz ABRAMOWSKI!!
tylko, że w innych krajach (przytocze tu znowu czechy) Rajd Barum, w tej chwili mamy około 20 załóg samych S2000...
a Rajd Rzeszów 31 załóg w całym rajdzie RSMP...
_________________ DEEP HOUSE MUSIC | BEACH | SUN | PARTY
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Pon 11 Sie, 2008
"Rajd Dolnośląski będzie również rundą Pucharu PZM, zastępując odwołany Rajd Tyski. Drugą kandydaturę podał Automobilklub Zamkowy w Będzinie, który zamierzał zorganizować w terminie Tyskiego 2 Rajd Zamkowy z bazą w Zawierciu. PZM wybrał jednak dla pucharowiczów imprezę Automobilklubu Ziemi Kłodzkiej."
a czemu dolnoslaski... bo kto by robil rajd dla 30 zalog z rsmp... łataja
pucharem dziury jak moga... nie zdzwiilbym sie jeszcze jakby sie
okazalo ze tyski nie jedzie bo tak jest wygodniej.... taka tam spiskowa
teoria ogolnie to lipa... trzeba zwiazek zrownac jak rosyjska
federacje pilki noznej i zaczac od nowa
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Wto 12 Sie, 2008
News z Autoklubu:
"Na posiedzeniu w dniu 8 sierpnia 2008 Prezydium Zarządu Głównego PZM zdecydowało o wyborze kierowcy rajdowego Michała Kościuszki jako reprezentanta Polski w programie Pirelli "Star Driver" mającym na celu promowanie młodych zdolnych kierowców."
Kto daje i odbiera ten sie w piekle poniewiera Nie mówię że Typa bardziej zasłużył na to, ale jak zwykle PZM poleciał wiadomo w co... .
Wg. mnie jest kilku innych kierowców bez budżetów którym by sie taka szansa przydała bardziej.
Co do Grzyba racja to upalacz numero uno, ale jako jedyny na swój sposób sie do tego przyznaje. Nie popieram tego tak czy siak.
Chrzenek: Do czech będą jeździć tylko Ci których stać na to żeby jeździć za własną kasę, bo raczej ciężko będzie przekonać kogoś żeby wyłożył kasę na starty za granicą, choćby tą najbliższą.
Mick: Ciężko porównywać Barum do Rzeszowskiego. Barum to runda ME i IRC i RSMCZ
Generalnie ja to mam taką konkluzję co do frekwencji w RSMP jaką zaobserwowałem w ostatnich latach.
Magurski - jeszcze nie wszyscy uskładali budżety, mało aut mało pkt -> do wyciągnięcia nie jedziemy.
Elmot - Rajd kultowy trzeba się spiąć zebrać kasę jechać, dobrze wypaść a nóż się uda wyhaczyć sponsora.
Rajd Polski - Runda ME Nie ma opcji trzeba jechać, choćby za pożyczone bo prestiż bo fun z jazdy po szutrach.
Kolejne rajdy w sezonie już było zawsze gorzej z frekwencją, pod koniec sezonu zaczynały sie jeszcze kalkulacje punktowe a może sie jeszcze zebrać na 1,2 starty to coś sie uda wyjeździć.
Tak od kilku lat wygląda walka w niższych klasach, smutne ale prawdziwe.
"Na posiedzeniu w dniu 8 sierpnia 2008 Prezydium Zarządu Głównego PZM zdecydowało o wyborze kierowcy rajdowego Michała Kościuszki jako reprezentanta Polski w programie Pirelli "Star Driver" mającym na celu promowanie młodych zdolnych kierowców."
Kto daje i odbiera ten sie w piekle poniewiera Nie mówię że Typa bardziej zasłużył na to, ale jak zwykle PZM poleciał wiadomo w co... .
Wg. mnie jest kilku innych kierowców bez budżetów którym by sie taka szansa przydała bardziej.
A ja nie! Debile wymyśli jeszcze jeden szczebel na drodze do RSMP. Większe koszta i trzeba się po jakiś z dupy oesach ścigać. Jak ktoś nie potrafi pojechac PZMotu to kurwa niech się nie bawi w rajdy.
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Śro 13 Sie, 2008
Marek, ale weź pod uwagę że nie każdy ma aspirację do PZM, ja podejrzewam, że z czasem jak to ruszy to sporo "emerytów na dorobku" zacznie się bawić w to. Po pierwsze będą to dla nich żadne koszty. Po drugie nie będzie im to zabierało zbyt wiele czasu no i eleminacje będą mieli pod nosem. Co do tego, że jeszcze jeden stopień licencji to dla mnie bez sensu, każdy powinien wiedzieć na ile sie czuje na siłach i albo zaczynać od IIIligi albo od PZM.
Ale jest udowodnione matematycznie, że przy obecnym regulaminie 3 ligi kilometr oesowy w PZM jest tańszy niż ten w 3 lidze. Więc na dzień dobry po co to komu?
Po drugie oesy 3 ligi słyszałem, ze miały być taki wyrypem, że szok. Po trzecie nie ma wyboru czy zaczynasz od 3 ligi czy Pzmot. Musisz zacząć od 3 ligi. Po co? Dlaczego?
Ja przejeździłem pół życia w rally sprintach i nie chce mi się jeździć 3 ligi. Poza tym dlaczego w Polsce to wszystko jest tak skomplikowane? W innych krajach o licencję o wiele łatwiej. Dla mnie pomysł 3 ligi miałby sens gdyby nie trzeba było licencji, mogłyby startować auta nie mające homologacji, nie trzeba by było mieć ciuchów,itd.
Tak jak na rallysprinta, tylko, że z klatką i haraszo;) A zamiast tego stworzono martwy cykl, super.
Geko, poza tym "emeryci na dorobku" są mądrzy jak mają 4wd turbo i minimum 300 koni. Dlatego oni w 3 lidze nie zawitają.
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 14 Sie, 2008
Marek ale wcale nie musisz jechac w 3 lidze, mozesz pojechac 3 eliminacje PZMOtu poza stawka bez mierzenia czasu i juz.
A jezeli chodzi o liczenie kosztow to chyba jakis debil to liczyl. Wez pod uwage ze do 3 ligi mozesz kupic auto z utraconymi homologacjami za np 15.000 a do PZMOtu to juz pewnei z 2 x tyle. Zanim zwroci ci sie caly dodatkowy koszt wyposazenia z homo to przejedziesz eliminacje 3 ligi zbierajac doswiadczenie (tak tak 3 liga jest po to zeby jakis młokos za kierwonica nie zabil 5 osob na pierwszym odcinku PZMOT)
Marek ale wcale nie musisz jechac w 3 lidze, mozesz pojechac 3 eliminacje PZMOtu poza stawka bez mierzenia czasu
Jadę 3 rajdy moim clio, kżdy start to liczmy po taniości 4000zł... Nie mierzą mi czasu, nie ścigam się z innymi(sorry, ale w Pzm poziom kosmiczny nie jest, wystarczy jechać swoje)
Bad-i napisał/a:
i juz.
I już 12 000z zł nie moje. Super, niezły interes
Bad-i napisał/a:
A jezeli chodzi o liczenie kosztow to chyba jakis debil to liczyl. Wez pod uwage ze do 3 ligi mozesz kupic auto z utraconymi homologacjami za np 15.000 a do PZMOtu to juz pewnei z 2 x tyle. Zanim zwroci ci sie caly dodatkowy koszt wyposazenia z homo to przejedziesz eliminacje 3 ligi zbierajac doswiadczenie
Sprawdź co trzeba mieć do 3 l/co do Pzm. Sprawdź ile km oesowych 3l/Pzm.
Spradź wpisowe. Założ, że niektórzy mają cywila, inni mają auto z klatką,ale bez homologacji do rajdów(3l też nie pojedzie), a jeszcze inni i tak chcą potem jechać Pzm.
No i jest grupka tych co chce tylko 3l jechać. Policzą ile ich wyniesie km oesowy i pojadą na rallysprint. I tak właśnie się dzieje... Sprawdź frekwencję na 3l, na Śląsku z tego co wiem co najmniej jedną eliminację 3l odwołano. Brak chętnych.
Bad-i napisał/a:
(tak tak 3 liga jest po to zeby jakis młokos za kierwonica nie zabil 5 osob na pierwszym odcinku PZMOT)
Nawet nie polemizuję z tym argumentem. Zastanów się po co jest puchar Pzm, dlaczego niby w 3l nie może Ci "drzewo na drogę wyjść" i jak cały system funkcjonuje w innych krajach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach