auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Wto 20 Cze, 2006
o ciekawe pytanie.. chyba VTG ma coś takiego..
ceny pewnie jak to w VTG kosmiczne.. mi powiedzieli kiedyś 250PLN za pomiar saxofona to wyszedłem śmiejąc się po pas..
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....
chayenne [Usunięty]
Wysłany: Wto 20 Cze, 2006
ja cos slyszalem o tym ze grabowski ma... ale czy to prawda?
a w VTG:
Cennik testów na hamowni
(dowolna liczba pomiarów lub strojenie silnika zawarte w przeciągu jednej godziny)
Samochody FWD/RWD
(napęd na przednie lub tylne koła) o mocy:
<300KM
>300KM
150PLN
200PLN
każda nastepna rozpoczęta godzina odpowiednio:
100PLN
150PLN
Samochody AWD(napęd na cztery koła) o mocy:
<300KM
>300KM
200PLN
250PLN
każda nastepna rozpoczęta godzina:
150PLN
200PLN
Przewidziana jest zniżka dla współpracujących z nami warsztatów i salonów samochodowych. podane ceny, są cenami netto.
Ostatnio zmieniony przez chayenne Wto 20 Cze, 2006, w całości zmieniany 1 raz
I tak vtg ma ceny lepsze niz masters.
Jesli za godzine zabawy fwd 150pln to jeszcze nie jest tragicznie, afr licza chyba 50pln co nie jest zle.
_________________
JIMEK [Usunięty]
Wysłany: Śro 21 Cze, 2006
ja bylem w vtg z Łukaszem i zaplacilismy chyba troche ponizej 150... nie pamietam juz... Tylko ja zadzwonilem wczesniej i zapytalem o zniche we dwoch/trzech.... Radze zrobic tak samo jesli chcesz zabulic mniej....
ale to jaki maja tam stosunek do klienta ktory nie zostawia auta na kilka miesiecy ani nie jest pro SSS zawodnikiem to jest czysta amatorka... niestety ja alternatywy w 4x4 nie znam...
chayenne [Usunięty]
Wysłany: Śro 21 Cze, 2006
shamujemy sie w kilku przynajmiej 3 sztuki pewnie
moze ktoregos dnia na wasz spot we 3 evo wpadniemy jak wyrazicie zgode
Co do uprzejmosci to jest ona odwrotnie proporcjonalna na ceny.
Ja mam uprzedzenia do trzech firm.
Promotora - kiedys zebralismy kilkanascie aut na pomiar, umowilismy sie na sobote i... bylo zamkniete i nas olali.
Pozniej zorganizowalismy u Mastersa, spoznil sie godzine i byl tak uprzejmy ze to bylo na zasadzie "przepraszam ze place". Ozywil sie jak zobczyl diesla i okazje na latwa kase.
VTG, w sumie nic nie moge zarzucic ale malo rozmowny GS jest jak widzi samochod wolnossacy.
Grabowski, zawsze mily, pogada i najnizsza cena w miescie.
Nawet sie bawilismy hamownia i zrobilismy wykres clio na 400Nm, to tak dla niedowiarkow ze w wolnossacym sie nie da
Spotkalem tez goscia ktory hamownie DDT produkuje i zaskoczylo go bo trudno podobno spotkac kogos kto rozumie jeden prosty wzor na temat mocy/momentu.
Dowiedzialem sie tez o kilku ciekawych sprawach na temat budowania hamowni.
Aaa, TTC, tez milo i uprzejmie, kilka ciekawostek na temat elektroniki w clio mi podal i tanio skasowal za elektronike nie naciagajac na rzeczy niemozliwe.
Do dzisiaj nie moge znalezc mojej wlasnej hamowni jaka zbudowalem na praktykach w szkole
Byla to hamownia inercyjna silnikowa do pomiarow mocy silnikow modelarskich i malych elektrycznych.
P.S. Wykorzystywalem ten sam patent z karta dzwiekowa co w hamowniach vtechu
_________________
chayenne [Usunięty]
Wysłany: Śro 21 Cze, 2006
dzik, ale wszedize gdzie piszesz sa homownie 4x4? bo tylko taka mnie interesuje
hehe, mam nadzieje ze niebawem oferta hamowni 4x4 sie powiekszy...
JIMEK [Usunięty]
Wysłany: Śro 21 Cze, 2006
dzik napisał/a:
malo rozmowny GS
on zawsze jest raczej malorozmowny...
kreator wspolpracuje jak ktos potrzebuje cos wystroic. Oni podejscie maja bardzo fajne. Dominik od Hondaty tam bardzo czesto stroi mimo ze z nimi nie pracuje na stale...
chayenne [Usunięty]
Wysłany: Pon 26 Cze, 2006
w vtg chyba bede mial znizke jakas... i pewnie hamowanko za 150 bede mial
JIMEK [Usunięty]
Wysłany: Pon 26 Cze, 2006
a ile to Twoje powinno miec bo tych wersji i generacji jest tyle ze nie pamietam juz... KM, Nm, ¼mili, 0-100, 0-200 poprosze info
chayenne [Usunięty]
Wysłany: Pon 26 Cze, 2006
Lancer Evolution IX 2.0 T GSR (280 KM)
SILNIK:
Typ 2,0 DOHC 16V z turbosprężarką i intercoolerem
Pojemność skokowa ccm 1997
Średnica x skok mm 85,0 x 88,0
Stopień sprężania 8,8:1
Maksymalna moc kW (KM) / obr./min. 206 (280) / 6500
Maksymalny moment obrotowy Nm (kgm) / obr./min 355(36,2) / 3500
PODWOZIE
Przeniesienie napędu 6 biegowa, manualna skrzynia biegów (chłodnica oleju)
Stały napęd na 4 koła - ALL WHEEL DRIVE (AWD)
ACD - aktywny centralny mechanizm różnicowy z 3 trybami pracy (Tarmac - asfalt, Gravel - szuter, Snow - śnieg)
Helikalny (Torsen) przedni mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu
Tylny mechanizm różnicowy z układem SAYC (układ kontroli znoszenia)
Zawieszenie
Przednie: kolumny McPherson, stabilizator
Tylne: typu multilink, stabilizator
Amoryzatory BILSTEIN (opcja P03)
Układ kierowniczy
Przekładnia kierownicza zębatkowa ze wspomaganiem
Regulowana wysokość kolumny kierownicy
Koła
Opony (przednie i tylne) 235/45ZR17 93W
Felgi 17'' x 8JJ aluminiowe (Enkel)
Inne
Belka usztywniająca kolumny McPhersona
Wzmocnienia boczne drzwi (aluminiowe)
Wzmocnienia przednie i tylne
Aluminiowy dach
Przednia osłona dolna
WYMIARY I MASY
Wymiary dł. x szer. x wys. mm 4490x1770x1450
Rozstaw osi mm 2625
Rozstaw kół (przód/tył) mm 1515 / 1515
Prześwit poprzeczny mm 140
Masa własna kg 1465
OSIĄGI
Przyspieszenie 0-100 km/h (s) 5,7
Prędkość maksymalna (km/h) 250
Promień zawracania(m) 5,9
Zużycie paliwa (l/100km) - miasto 14,6
Zużycie paliwa (l/100km) - poza miastem 8,2
Zużycie paliwa (l/100km) - średnie 10,6
[ Dodano: Pon 26 Cze, 2006 ]
a to jest moj cel. Kilka danych technicznych:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach