w ten week mój brajdol miał wesele i wynajął na 3 dni z4 do ślubu, oczywiście nie mogło zabraknąć małego sprawdzenia yarka ,
co mogę napisać to do paki idą równo pomimo iż katalogowo bmw z4 2.0 ma 8.2sek co jest wierutną bzdurą,
być może nie ogarniał mój brajdol go ale kilka razy ze świateł ruszaliśmy i albo leciutko jego nos albo yarka wysuwał się przy zmianie biegów, więc patrząc na to yarek nie jest taki słaby i trzyma katalogowe 9sek a bmw z4 2.0 możliwe że nie pokazało o co kaman, ale zrobiliśmy zmianę i jak ja jechałem z4 sytuacja praktycznie ta sama idą równo,
ale z4 jeździ się milutko, zwłaszcza jak daszek się zdejmie, troszkę czuprynę wiatr rozwiewa, ale , pozycja za kółkiem, prowadzenie i brzmienie 2.0 najmniejszej benzynki w z4 daje sporą frajdę, duża przyjemność z prowadzenia nawet nie najszybszego z4 ale prawdziwego auta z silnikiem wzdłużnie usytuowanym , napędem na tył i dobrym wyważeniem , jak leciutko popadało to nawet minimalnie wślizgiwał z włączonym systemem , fajne autko tylko szkoda że tak nie praktyczne i takie drogie
jedynie co mógłbym się przyczepić to w środku zjebali wykończenie plastyki ala aluminium w aucie za ponad 125tys są nie na miejscu,, ups
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Śro 20 Sie, 2008
lol, następnym razem nie tankujcie do bmw tak taniego lpg
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 20 Sie, 2008
jak to przeczytalem to sie troche zalamalem - a to dziwne jest bo Laguna dostala od 320i a 320 i ma takie same osiagi jak z4
Teraz jezeli ja Laguna dostalem od 320i to znaczy ze Yaris by mnie zjadl - jestem gotowy na takie wyzwanie (ile taki jarek ma do setki wogole ??)
a tez 320i nowej mam w sobote
znalazlem cos takiego:
Toyota Yaris TS: Podstawowe dane techniczne
Silnik 1,8 Dual VVT-i
Pojemność skokowa [cm3] 1798
Cylindrów/zaworów 4/4
Moc maksymalna [kW/obr./min] 98/6000
Maks. mom. obr. [Nm/obr./min] 173/4400
Prędkość maks. [km/h] 194
Przyśpieszenie 0-100 km/h [s] 9,3
Śr. zużycie paliwa [l/100 km] 7,2
w papierach jest o sekune wolniejszy czyli teoretycznie powinien od laguny dostac baty, gdzie jest ten yarek do testu
he he a tutaj jeszcze lepsze
Dane techniczne
pojemność silnika1497 ccm
moc105 KM
maks. moment obr.143 Nm
prędkość maks.180 km/h
przyspieszenie 0 - 100 km/h9 s
średnie spalanie6,8 l/100 km
czyli 105 konny jest szybszy od 133 konnego - co za bzdury
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 20 Sie, 2008
MoRToN napisał/a:
RS idzie prawie równo z Z4 3.0. Na trójce zaczynam dostawać niestety.
ok z4 3.0 to inna bajka. My mowimy o yarisie i z4 2.0 - jezeli one ida rowno to yaris zje moja lagune i to chce sprawdzic bo jakos sobie tego nie wyobrazam (nie bedac pewnym siebie)
105 konny to jest stary Yaris, taki jak miałem ja i ma mikson.
Ma 9s. katalogowe ale jeździ porównywalnie do samochodów trochę szybszych, przynajmniej do 100, 120 na godzinę, bo potem zaczyna brakować zdecydowanie mocy.
Swoim yarisem klepnąłem np. swifta gti 101 koni, C2 VTS.
Kiedyś się ciąłem na górczewskiej ze starą BMW 325 i do 100 było łeb w łeb - ale nie wiem na ile był zajeżdżony tamten sprzęt. Z BMW 320 nigdy nie miałem przyjemności, ale np. audi a4 2,0 dostawało.
Yarek jak na swoje 105 koni jeździł naprawdę dobrze.
A te 133 konie są w nowym yarisie II, i jest on sporo wolniejszy bo dużo cięższy.
nowa 320i (katalogowo) ma 8,2 i lagune zjadla a laga ma 8,6
no to yarisa ts (poprzedniego) powinna do 100 delikatnie pojechać, ale jeśli ktoś ogarnia yarka to nie za bardzo. Obstawiałbym raczej dośc wyrównaną walkę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach