A więc jestem "nowy" i szukam pomocy.
Mam wizje tworczą zakupu dolotu do 206 RC.
Mam możliwość zakupu bezpośrednio u producenta z Taiwanu (jak dobrze zauważył Saxorulez) dolotu Simoty.
Akórat w październiku przyjeżdza do firmy w której pracuje ziom z Taiwanu.
Mam dwie możliwości:
1. K&N Typhoon - rura idzie pod zderzak i na końcu mamy stożek
2. Simota Carbon Fiber Form - rura w zderzak, a w zderzaku łapa która zasysa powietrze.
To są jakieś bardziej skomplikowane sprawy, ale nie widze teraz zdjęć.
Tu link do str simoty:
http://www.simota.com/main.htm?pid=31
kod produktu:
CF690-1
Żeby nie było, to nie jest konstrukcja w której łapa jest w atrapie chłodnicy, łapa jest montowana na dole zderzaka.
Element w zderzaku wygląda tak:
Jeśli możecie, zerknijcie na to.
Producent obiecuje 10KM, z tego co czytałem to może nie będzie 10KM ale podobno daje rade.
Sprawa raczej pilna, bo skośnooki znajomy przyjezdza za niedługo.
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Czw 18 Wrz, 2008
saxorulez napisał/a:
Na bank lepiej zrobić replikę A lub N grupy tak jak pokazywałem wcześniej
Jest tylko jeden problem z tym (chyba) w RC jest tzw. pompa powietrza która powinna być wpięta w dolot, a której u basiorrra nie ma, więc może też ma dlatego taki wynik z hamowni. Doloty od Simoty i KN przewidują jej wpięcie, a ten A gr już nie.
Ngr dolot jest inny od seryjnego, w sensie puchy...?
wg. mnie najlepszym rozwiązaniem tu będzie dolot od KNa, albo zrobienie samemu na jego wzór.
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Czw 18 Wrz, 2008
To Co Basior robimy najpierw Nkę, jak dokupisz air pump i na hamownie wtedy...?
basiorrr [Usunięty]
Wysłany: Czw 18 Wrz, 2008
Ja mam tą całą pompeczkę do powietrza
Brakuje mi dużego elementu takiej dużej plastikowej puszki która skraca lub wydłuża dolot - w zależności od potrzeb.
Z Ngr nie będzie problemu.
W dolnej części puszki z filtrem jest wejście na 2 rury (których ja nie posiadam) w jednej z nich jest coś w rodzaju przepustnicy (to akurat mam ) ale bez całej dużej puchy jest ona bezużyteczna.
Szczerze mówiąc to wydaje mi się, że do dolotu cały czas dostaje się ciepłe powietrze
Zrobienie dolotu na Nkowy...
Tak zrobimy.
Potem skocze na hamownie i zobaczymy co wyjdzie.
hmmm nie wiem czy pytasz i re-map czy o dolot + re-map
bo jesli sam re-map to mozna sobie takiego uniwersalnego czipa darowac
lepiej ta kase co chcesz wydach na czipa z anglii wywalic na strojenie u kogos u nas przynjamniej bedziesz mial dostrojone pod swoje auto a nie pod auto ktore maja angole na angielskim powietrzu i angielskiej benzynie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach