po starcie rwd i fwd ma istotna przewage nad 4x4, z kazdym biegiem wieksza
_________________
szymon [Usunięty]
Wysłany: Wto 27 Cze, 2006
dzik napisał/a:
po starcie rwd i fwd ma istotna przewage nad 4x4, z kazdym biegiem wieksza
dlatego ze w układzie 4x4 są większe opory układu przeniesienia napędu( straty mocy na kołach). He he ale troszję wilgoci na drodze i Lancer odchodzi jak chce. :570:
chayenne [Usunięty]
Wysłany: Wto 27 Cze, 2006
szymon napisał/a:
dzik napisał/a:
po starcie rwd i fwd ma istotna przewage nad 4x4, z kazdym biegiem wieksza
dlatego ze w układzie 4x4 są większe opory układu przeniesienia napędu( straty mocy na kołach). He he ale troszję wilgoci na drodze i Lancer odchodzi jak chce. :570:
a ze w polsce ladna pogode mamy rzadko.. heheeh
szymon [Usunięty]
Wysłany: Wto 27 Cze, 2006
chayenne napisał/a:
a ze w polsce ladna pogode mamy rzadko.. heheeh
wiesz co chayenne biorąc pod uwage mozliwości Lancera jego trakcję, elastycznosć silnika, przyspieszenie, i możliwości doskonałego napędu 4x4 , to na Polskich-Warszawskich dziurawych drogach raczej nie bedziesz miał konkurencji( no chyba ze STI).pod warunkiem ze opanujesz tego potwora- co pewnie nie jest takie proste :572:
chayenne [Usunięty]
Wysłany: Wto 27 Cze, 2006
prosto nie jest... troszke szarpie przy zmianach biegow...
kierownica sie malo kreci.. dziwne uczucie...
gaz bardzo czuly...
sprzeglo szybko lapie...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach