Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: saxorulez
Wto 07 Paź, 2008
Dlubac xsi czy moze s16??
Autor Wiadomość

strick 
6950 spammer!

auto: MZK KZK PKP
silnik:: zależy który
moc: jest w tobiekm
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Pon 06 Paź, 2008   

Barejka napisał/a:
kolego o gustach sie nie dyskutuje kokosow tez nie zarabiam a pochasac tez lubie po okolicy a wiadomo jak sie jezdzi to na lpg



Barejka napisał/a:
na zabawe zostaje okolo 1200-1400 zlotych miesiecznie


To to chyba na to "chasanie" Ci chyba wystarczy...
_________________
...
 
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Pon 06 Paź, 2008   

nie wiem co tu maja gusta do tego :/ ale ok

lpg na pewno nie będzie mile widziane
 
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Pon 06 Paź, 2008   

Niemy napisał/a:
nie wiem co tu maja gusta do tego :/ ale ok

lpg na pewno nie będzie mile widziane

wiem ze lpg mile nie jest widziane ale napisalem temat zeby cos technicznie sie bardziej dowiedziec a nie o lpg bo widze nie potrzebnie o tym wspomnialem. Chlodnica bedzie ok??
_________________
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Wto 07 Paź, 2008   

Barejka napisał, że samochód lepiej przyśpiesza. W jego przypadku może mieć to sens. Gaz łatwiej ulega zapłonowi niż słabo wymieszana mieszanka :) (jakaś dyskusja będzie na ten temat ? )
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

strick 
6950 spammer!

auto: MZK KZK PKP
silnik:: zależy który
moc: jest w tobiekm
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Wto 07 Paź, 2008   

Lepiej przyspiesza, bo za duzo jezdziło to auto wczesniej na gazie i juz sie z bena cos popierniczyło...
_________________
...
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Wto 07 Paź, 2008   

Barejka,

- chłodnica za mała

potrzebujesz:

- silnik
- wiązkę (przydała by się kabinowa również)
- ECU

nie potrzebujesz Gazu - 1.6 16V żle znosi gaz i sam się o tym przekonasz. W dodatku jeśli chcesz dłubac a nie masz na to kasy (bo musisz jeżdzić na gazie) to proszę nie rób SWAPa, doinwestuj swoje 1.4 i tyle.. Nie wiem do czego to auto ma służyć. Jak ma być szybkie na wprost to powalcz z masą, jak ma być szybkie w zakrętach to hamulce, zawieszenie - jest sporo częsci do tego pozwalających znacznie p[rzyśpieszyć to autko. Wiem z dośiwadczenia a zbudowałem juz kilka silników ze zawsze koszty sa wyższe niż planujesz.

Nie jest to atak na Twoją osobę z tym gazem (ale na filozofię posiadania sportowego auta na gaz, która mija się z celem)
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 07 Paź, 2008   

saxorulez napisał/a:
wiązkę (przydała by się kabinowa również)


Kabinowa do silnika 1,6 16V posiadam i moge sprzedać.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 07 Paź, 2008   

Barejka napisał/a:
Jako cel ustalilem sobie ze chce wyj.bac bmw 328 193 konie kolegi z klubu bo sie tak tym dziadem szczyci


Może być ciężko - ja ledwo sobie poradziłęm z 2,5 a ma chyba 170KM...
Choć Ph 1 jest lżejsza - nie wiem, może się uda - zycze Ci tego.

Co do kwestii LPG to nie będe się rozpisywał czy to dobre czy nie, natomiast musisz wiedzieć że silniki TU 16V w zasadzie nie znoszą gazu wogóle. Więc kupować silnik zeby go po pół roku zniszczyć niestety nie jest dobrym pomysłem z ekonomicznego punktu widzenia.
Mówię to ponieważ widzę ze z tym aspektem się liczysz.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Wto 07 Paź, 2008   

No Panowie w koncu jakies konkrety a ze chlodnica za mala az dziwne bo jest wieksza dwa razy od zwyklego 1.4 75 koni chodzby w jakims 106 sport.
Auto planowalem zrobic hobbystycznie moze pare razy na ryki sie wybrac lecz tylko dla satysfakcji bo tam raczej ie mialbym polotu. A ze przyspiesza lepiej to nie wiem moze moja dupohamowania sie myli bo na gazie mam zrobione okolo 2000 km i zachowuje sie bez problemowo w koncu to 8 zaworow a 16 roznie ta znasza akurat w tym przypadku tak jak mowicie byloby ni ciekawie. Co do podpiecia to zadeklarowal sie kolega z forum ze to opanuje poradzic sobie z wlozeniem silnika 3.5 do e30 to i poradzil by sobie moze przy 106 oczywiscie zrobil to auto tylko dla zabawy spalil pare razy gumke i opchnal teraz stoi znow na allegro. Trzeba pomyslec co by zrobic zeby troche szybsze bylo moze turbo?? Pludowski ma honde civic napewno znacie tego Pana staruje na 1/4 i jeszxcze w tamtym roku honda miala cos ponad 300 km i napewdzana byla lpg nie wiem jak teraz, znajomy ma felicje turbo silnik od golfa 1.6 101 koni zrobione na okolo 140 bo nie byl hamowany chodzi na gazie. Jest pare koncepcji nawet jest taka zeby ciulac w skarpete Xsi popchnac na wiosne dalej i zakupic s 16 :jupi:
_________________
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Wto 07 Paź, 2008   

kolega ma micre.. klatka, kubly i blacha w srodku - 1.3T LPG - 163 KM :) (seria ma 75 KM)
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Wto 07 Paź, 2008   

czyli sie da zajrze na forum klubowe co mi napisali bo dopiero z trasy wrocilem :/
_________________
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Wto 07 Paź, 2008   

ponoc LPG najlepiej uturbiaja w calibra team... ale to juz byc musial pw do
michoola_vt napisac... ma tam jakies znajomosci :rotfl:
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Wto 07 Paź, 2008   

no michal powala dobrze miec takiego szpiega w calibra timie :lol2: a ja dalej mysle nad koncepcja jak zejsc z 9 sekund z hakiem na 7 z hakiem bo wyprowac nie ma nawet bardzo co fotele wykladzina sub za bagaznika u lpg na czas wyscigu ;D
_________________
 
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Wto 07 Paź, 2008   

właśnie własne.. ja słyszałem ze na wiosnę jakas cordoba, podobno zielona jakaś taka .... ma iść na sprzedaż i ma zostać zakupiona jakaś sportowa fura z jakimś super niskim współczynnikiem oporu powietrza... :rotfl: dobra ale to temat nie o tym

P.S na Gazie jasne ze sie da... teoretycznie ma wiecje oktanów i go podobno można nawet tak wystroić ze da 10% mocy wiecie (oczywiście jak jest sekwencja) swojego czasu była gdzieś nawet w niemcach do kupienia AStra C OPC po tuningu, który obejmował miedzy innymi instalacje LPG. SUbaru tez podobno dobzre znosi gaz... ale ja osobiscie jestem przeciwnikiem tego czegoś..... co do furaka to w zasadzie jak jego stan jest ok... buda nie jest walona i nie zacznę sie za rok dwa rozsypywać.... to można zrobić z tego furaka kolekcjonerski egzemplarz... czyli wykręcić jakoś tam mocno to co jest... ale wtedy lpg out...., Ale gdyby z niego robić rodzynka.. to juz musiałbyś sobie postanowić, ze na bank go nie sprzedaz...... ze jak coś to kupisz sobie innego furaka do wożenia po mieście a tego sobie zostawisz na weekendy... w przeciwnym razie sprzedaj odrazu i kup coś innego
 
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Wto 07 Paź, 2008   

tematu prosze nie zamykac bo moze niedlugo bedzie odswierzony jesli cos sie ruszy to cos tu moze opisze
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 10