stare s16 155KM tak ma i xsi napewno też takie ma. Ale były dwa typy klocka więc ciężko mi powiedzieć na 100% czy to te bo nie pamiętam już jak wyglądały.
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Nie 12 Paź, 2008
o tak:
to chyba to, nie?
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Nie 12 Paź, 2008
dobrzeee!!!
Teraz więc druga część pytania - ktoś zna te klocki, warte to coś?
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
p106rallye [Usunięty]
Wysłany: Nie 12 Paź, 2008
Też się ostatnio zastanawiałem nad tymi klockami.Do moich zacisków pasują te - http://www.allegro.pl/ite..._gti_rally.html
Chyba trzeba będzie do kolesia napisać, jak to się maja te klocki klasowo, w stosunku do ferodo.
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Nie 12 Paź, 2008
hmmm - to samo zdjęcie w obu aukcjach, chyba muszę do gościa napisać coś, bo cholera wie teraz...
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
p106rallye [Usunięty]
Wysłany: Nie 12 Paź, 2008
Koleś na wszystkich aukcjach z klockami ma to samo zdjęcie,więc nie można się tym sugerować.Z ceny, z jakiej niby je przecenił(449zł) ,powinny one odpowiadać ds2000.
Zakres powyżej Sparco T51 pod względem efektywności i wydajności brutto.
Wszechstronność znacznie niższy niż jego poprzednik.
W Sparco R61, gdy ma to zimno wydajność nadal poniżej T51.
Jego wysoki współczynnik tarcia do zamierzonego użycia większej konkurencji.
Hamowanie stopniowe raz rozgrzewka
Określenie łatwym hamowania, jeżeli są ograniczone przyczepności
Nie tak agresywny, że na płycie lub Carbone Lorraine Ferodo DS 3000, to "drapie" nadal znacznie wyższa niż w T51.
Niewłaściwe doradzanie drogi lub nawet wszechstronna. A zatem książka wolał używać w konkurencji.
Jego cena jest często bardziej atrakcyjne niż jego bezpośredni konkurenci w Carbone Lorraine, Ferodo lub Pagid.
Jednakże, ten Sparco T61 wciąż znacznie mniej niż w konkurencji wykorzystywany swoich konkurentów.
Opinia: Zalecany dla celów i rajd obwodu.
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach