filtry pipercros
Autor
Wiadomość
wasq
brak opisu
auto: jakies Renault
silnik:: 1,7 1,8 1,6 2,0
moc: 93 85 110 150km
Pomógł: 21 razy Dołączył: 26 Wrz 2007 Skąd: Łódź
Michał
Penetrator
auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy Dołączył: 04 Gru 2005 Skąd: Warszawa Wola
Wysłany: Pon 13 Paź, 2008
bierzesz szczote ale nie zbyt opstrą
pod wode , ludwik i jedziesz. Troche sie zszokujesz jaki syf z tego wyleci. Bardzo dobrze oppłucz, poczekaj az wyschnie i spryskaj wd40
tyle
Vlodarsky
bzuuummmmmmmmmmmm
auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy Dołączył: 15 Gru 2005 Skąd: Warszawa/Łomianki
Wysłany: Pon 13 Paź, 2008
Michał napisał/a: bierzesz szczote ale nie zbyt opstrą
pod wode , ludwik i jedziesz. Troche sie zszokujesz jaki syf z tego wyleci. Bardzo dobrze oppłucz, poczekaj az wyschnie i spryskaj wd40
tyle
hehe fajnie Michał napisał to pewnie jest dobry sposób wielu by napisało, że trzeba kupić ORYGINALNY płyn do czyszczenia itd itp ja uważam, że można jeszcze benzynką ekstrakcyjną wypłukać i przedmuchać kopresorem
_________________www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
M
HEJTER ZJEBYWACZ TEMATÓW
auto: BMW
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Pon 13 Paź, 2008
Vlodarsky napisał/a: i przedmuchać kopresorem
yeah!
Greg
sushi nori
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 13 Paź, 2008
Ja zawsze wszelkie filtry gąbkowe w moto myłem pod ciepłą wodą, ew. benzyną ekstrakcyjną, później oliwka i jazda.
A jeśli chcesz taki zestaw czyszczący to jest do kupienia w Inter Cars.
_________________"If in doubt, flat out." - Colin McRae
Vlodarsky
bzuuummmmmmmmmmmm
auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy Dołączył: 15 Gru 2005 Skąd: Warszawa/Łomianki
wasq
brak opisu
auto: jakies Renault
silnik:: 1,7 1,8 1,6 2,0
moc: 93 85 110 150km
Pomógł: 21 razy Dołączył: 26 Wrz 2007 Skąd: Łódź
Wysłany: Pon 13 Paź, 2008
Greg napisał/a: Ja zawsze wszelkie filtry gąbkowe w moto myłem pod ciepłą wodą, ew. benzyną ekstrakcyjną, później oliwka i jazda.
A jeśli chcesz taki zestaw czyszczący to jest do kupienia w Inter Cars.
oo z carsu biore towar wiec poszukam
domyslam sie ze zestaw k&n do niczego sie nie przyda
dzieki wszytkim za info
_________________ pozdrawiam -=wasq=-
RENAULT 5 KLUB POLSKA
www.klubrenault5.pl
ŁZM
http://www.motosportklub.pl/news.php
Greg
sushi nori
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 13 Paź, 2008
K&N chyba jest lepszy do tych bawełniaków i innych, o ile się nie mylę. w PX najwięcej jest gąbek chyba.
_________________"If in doubt, flat out." - Colin McRae
Michał
Penetrator
auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km
Pomógł: 78 razy Dołączył: 04 Gru 2005 Skąd: Warszawa Wola
Wysłany: Pon 13 Paź, 2008
przyda sie , bo "zestaw" to poporstu oliwa w aerozolu.
lepiej naprawde wd40 sobie kupić
MoRToN
sushi nori tylko fourty/fourty
auto: Reno
silnik:: 2.5
moc: 115km
Pomógł: 16 razy Dołączył: 31 Sty 2008 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 14 Paź, 2008
A co ile to czyścicie ?
Vlodarsky
bzuuummmmmmmmmmmm
auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy Dołączył: 15 Gru 2005 Skąd: Warszawa/Łomianki
MoRToN
sushi nori tylko fourty/fourty
auto: Reno
silnik:: 2.5
moc: 115km
Pomógł: 16 razy Dołączył: 31 Sty 2008 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 14 Paź, 2008
Vlodarsky napisał/a:
Ja to co 8-10 tys km sobie stożek poleruje
Nie wysycha wcześniej ?
Vlodarsky
bzuuummmmmmmmmmmm
auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy Dołączył: 15 Gru 2005 Skąd: Warszawa/Łomianki