zastanawiam się nad wymianą zawiasu,
ostatnio mój kumpel zaproponował mi bardzo atrakcyjną cenę za amorki na przód - model excel-g oraz na tył model gas-a-just;
ktoś miał doświadczenie z tymi modelami? warto je zakładać czy lepiej dołożyć do bilsteina b6 lub b8?
_________________ Za mało zarabiasz, żeby być gejem..
auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km Pomógł: 36 razy Dołączył: 07 Gru 2007 Skąd: Wawa
Wysłany: Pon 03 Lis, 2008
Już o tym było - jak brać to Kayabe AGX, która posiada pełną regulację twardości zarówno przednich jak i tylnich amorów. Oczywiście trza by sprawdzić, czy ten model jest dostepny do Fiesty ST.
auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km Pomógł: 36 razy Dołączył: 07 Gru 2007 Skąd: Wawa
Wysłany: Pon 03 Lis, 2008
AGX ma regulację twardości przód/tył bez konieczności ściągania amorków - chwila moment i gotowe. W Focusie sprawują się rewelacyjnie.
A SR nic ci nie powiem.
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Pon 03 Lis, 2008
rasta napisał/a:
AGX (...) W Focusie sprawują się rewelacyjnie.
...w peżocie też niczego sobie...
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
"have a harder damping force than normal
replacement shock absorbers"
czyli tak jak napisałem z dodatkiem marketingowego chłamu bo w sumei nic tma nie pisz poza tym ze ultra sr jest utwardzony i agx ma regulacje:) oczywsicie wszytskei sa wspaniałe, i sa dla drajwerów o sportowym zacieciu bla bla bla...
Mr Lucky 13 [Usunięty]
Wysłany: Pon 03 Lis, 2008
Ja się też przed chwilą zastanawiałem nad AGX'em zamiast b6. hmmm..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach