Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Amorki Kayaby - warto?
Autor Wiadomość

anjas 
Penetrator
Szok tato QP


auto: Izera RS
silnik:: H00Y
moc: 51kWkm
Pomógł: 81 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: bobrowinów

Wysłany: Czw 06 Lis, 2008   

Kamilbike napisał/a:
Co do pyty to myslalem nad jakas oslona, duza byc nie musi ale przydalaby sie jakas. Ktos takim czyms sie w ogole zajmuje ?


Kurcze, chciałbym jakoś pomóc... Może np. coś takiego?


Piszesz co prawda, że nie musi być duża, ale z tego co wiem robią tylko standardowe rozmiary, ale zawsze można w środku watą powypychać, żeby nie było za dużo wolnej przestrzeni...

;) :D
_________________
Poznań: 22,5cm
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Czw 06 Lis, 2008   

Kamilbike napisał/a:
Nie wiem czy ten zrobienie gwintu z b6 to bylo do mnie czy nie?

Co do pyty to myslalem nad jakas oslona, duza byc nie musi ale przydalaby sie jakas. Ktos takim czyms sie w ogole zajmuje ?


Do Ciebie, tak jak Chrzanek mówi, na jednej spręzynie też powinno pięknie banglać. A z płytą jeśli wystarczy tylko drogowa. Popytaj kumatych osób w Fiacie o płytę do Punto na rynek rosyjski tam są płyty w standardzie :) Przynajmniej do delikatnych Franc typu pug i reno dają :D

Anjas: padłem, :rotfl:
_________________
 
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 06 Lis, 2008   

Anjas, poplakalem sie, brat przyszedl przeczytal i sie dusi ze smiechu :rotfl:
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 06 Lis, 2008   

Mam takie coś :) i tak boli... lepiej mieć luźną pyte :) zawsze ominie cios jak dobrze staniesz :faja:
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

ps 
first...


auto: Accord
silnik:: 2.0
moc: niewielkakm
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: GE/CH

Wysłany: Czw 06 Lis, 2008   

:D :D:D

A kolega kamilbike zdaje sie nie byl jeszcze tutaj http://forum.hothatch.org...p=173592#173592

Zapraszamy i witamy.
 
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 09 Lis, 2008   

Panowie doradzacie zebym zakupil plyte. Jak wyglada mocwanie takie plyty, gdzie ja kupic? Mozecie cos przyblizyc? Seryjna plyta do punto pewnie odpadnie w przedbiegach bo skrzynia u mnie wisis tak ze zapewne nie podejdzie i trzebabyloby modelowac ja od zera :/
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Nie 09 Lis, 2008   

To zalezy jakim budżetem dysponujesz? Skoro jednak żadna dedykowana pod punto nie podejdzie to trzeba rzeźbić. Najprościej będzie kevlar + cienka warstwa aluminium pod spód.
Zalety:
-Idealnie Ci wymodelują pod auto i cienkie ochronne aluminium też się ładnie podda obróbce.
-Niska masa
-Lans w serwisie na podnośniku :D

Wady:
-CENA :(
_________________
 
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 09 Lis, 2008   

No wlansie z tego co pamietam to zrobienie maski ( wlasnorecznie ) z kevlaru kosztuje okolo 800zl , a plyta pod silnik ma byc jeszcze grubsza pewnie i wytrzymalsza. Waga nie musi byc jakas super mala, co nie znaczy ze chcialbym zeby plyta wazyla 50kg :P
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Nie 09 Lis, 2008   

Z Carbonu chyba, bo kevlar to troche drozszy chyba jest
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 09 Lis, 2008   

Tak dokladnie z carbonu, mala pomylka :)
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pon 10 Lis, 2008   

Z Carobonu by nie wytrzymała więc musi być kevlar.


Dobrze jest wierzchnią warstwę obić jeszcze cienkim aluminium. Jak sie wytrze to zmieniasz tylko warstwę alu.

Takie zabawki produkuje Najda w Cieszynie. foto z jego strony.
_________________
 
 
 

Majkel
[Usunięty]

Wysłany: Wto 11 Lis, 2008   

Czołem!

Wracając do tematu amorków....
Przed zimą chcialem poprawić stan swojej zawiechy w almerze, pomyślałem odrazu Bil!
Ku mojemu zaskoczeniu ( z tego co patrzylem w necie) moge zapomnieć o b6/b8 do almery, po prostu ich nie ma! Pozostaje b4, który wydaje mi sie zbyt lajtową opcją, biorąc pod uwagę glebę, która być musi!

Ktoś podsunął mi temat Kayaby AGX, a czytając Wasze posty w tym temacie pomyślałem może to jest to!
W katalogu producenta AGXa do almery gti też nie wyszukałem. Nie wiem czy dobrze kombinuje ale w Japonii był Nissany Pulsar a w Stanach Santra, oba modele (CHYBA?) na tej samej plycie podłogowej co almera n15. W całej trójce wystepował też silnik SR20DE.

Moje pytanie brzmi! Czy amorki do santry/pulsara udalo by się wcisnąć do mojej almery???
Gdyby nie dzisiejsze święto męczyłbym już telefonicznie obsługe inter carsu!

Podążając dalej tym tropem (jeśli to możliwe oczywiście) na takiej samej zasadzie mozna byłoby dopasować zestawy D2 Racing czy Tein.
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 11 Lis, 2008   

Majkel napisał/a:
Czołem!

Wracając do tematu amorków....
Przed zimą chcialem poprawić stan swojej zawiechy w almerze, pomyślałem odrazu Bil!
Ku mojemu zaskoczeniu ( z tego co patrzylem w necie) moge zapomnieć o b6/b8 do almery, po prostu ich nie ma! Pozostaje b4, który wydaje mi sie zbyt lajtową opcją, biorąc pod uwagę glebę, która być musi!

Ktoś podsunął mi temat Kayaby AGX, a czytając Wasze posty w tym temacie pomyślałem może to jest to!
W katalogu producenta AGXa do almery gti też nie wyszukałem. Nie wiem czy dobrze kombinuje ale w Japonii był Nissany Pulsar a w Stanach Santra, oba modele (CHYBA?) na tej samej plycie podłogowej co almera n15. W całej trójce wystepował też silnik SR20DE.

Moje pytanie brzmi! Czy amorki do santry/pulsara udalo by się wcisnąć do mojej almery???
Gdyby nie dzisiejsze święto męczyłbym już telefonicznie obsługe inter carsu!

Podążając dalej tym tropem (jeśli to możliwe oczywiście) na takiej samej zasadzie mozna byłoby dopasować zestawy D2 Racing czy Tein.


Hej, to że nie ma B6 w ofercie to nie znaczy że się nie da :) Wysyłasz do Zerkopolu serie amor i zrobią Ci z niego B6 :D do Clio sporta też oficjalnie nie ma, a Marek23 będzie śmigał na zawiasie od nich. Z D2 w PL były ponoć straszne problemy reklamacyjne. Raz trwałość, dwa że często to co miało pasować nie pasowało.
_________________
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Wto 11 Lis, 2008   

Majkel,

nei chce być sceptyczny ale obawiam sie ze jak nie ma Almery to znaczy że nie ma do niej pasującego zawiasu.
W przypadku Cifa wersja USandA ma z tyłu inaczej montowany amor niż wersja UE podejrzewam ze to samo może dotyczyć Almery na UE i JP
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Majkel
[Usunięty]

Wysłany: Wto 11 Lis, 2008   

Cytat:
Hej, to że nie ma B6 w ofercie to nie znaczy że się nie da Wysyłasz do Zerkopolu serie amor i zrobią Ci z niego B6 do Clio sporta też oficjalnie nie ma, a Marek23 będzie śmigał na zawiasie od nich. Z D2 w PL były ponoć straszne problemy reklamacyjne. Raz trwałość, dwa że często to co miało pasować nie pasowało.



Też pomyslałem o Zerkpolu ale przez chwile wydawało mi sie to lekkim since fiction!
Może jednak tak nie jest, postaram sie jutro dowiedzieć czegoś w tym temacie!

Cytat:
nei chce być sceptyczny ale obawiam sie ze jak nie ma Almery to znaczy że nie ma do niej pasującego zawiasu.
W przypadku Cifa wersja USandA ma z tyłu inaczej montowany amor niż wersja UE podejrzewam ze to samo może dotyczyć Almery na UE i JP


Własnie, coś w tym jest! Ale smaczku dodaje fakt, że almera jest JDM.
Po za tym pewna almera gti z promotora, która smigała na ćwiartkę miała zawias D2 Racing dedykowany do Santry b14, co nie znaczy, że z Kayabą AGX może być podobnie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 8