Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Amorki Kayaby - warto?
Autor Wiadomość

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 11 Lis, 2008   

A co do tego Zerkpolu, to ile oni moga krzyklnac za zrobienie B6 na cos twardszego ? Nie chce obnizyc samochodu, wiec dobrze byloby im tam to oddac zeby zrobili z tego cos wysokosci serii, ale twardsze troche.
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

wasq 
brak opisu


auto: jakies Renault
silnik:: 1,7 1,8 1,6 2,0
moc: 93 85 110 150km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Skąd: Łódź

Wysłany: Wto 11 Lis, 2008   

pewnie tutaj lepiej ceny znaja ale z tego co kojarze to bylo kolo 100-120 zeta od sztuki
_________________
pozdrawiam -=wasq=-

RENAULT 5 KLUB POLSKA
www.klubrenault5.pl

ŁZM
http://www.motosportklub.pl/news.php
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 11 Lis, 2008   

E to jeszcze bez jakiegos koszmaru. Ewentualnie co im powiedziec, zeby jak ogarneli sytuacje, bo nie chcialbym zeby bylo tak ze wysle amory a dostane cos co bede mogl w pokoju na drazku powiesic ;)
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 11 Lis, 2008   

Kamilbike napisał/a:
E to jeszcze bez jakiegos koszmaru. Ewentualnie co im powiedziec, zeby jak ogarneli sytuacje, bo nie chcialbym zeby bylo tak ze wysle amory a dostane cos co bede mogl w pokoju na drazku powiesic ;)


B6 ma 3 standardowe ustawienia. miękki średni o twardy. Seryjnie jest ustawiony na twardo. Co do twardości zawieszenia to głównie odpowiada spręzyna. a Amortyzator za jego charakterystyke. szybkość dobicia i odbicia
_________________
 
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 12 Lis, 2008   

To co w takim razie zrobic skoro chce go utwradzic? Kazda twarda sprezyna jaka bedzie to ma minus iles tam mm, a tego nie chce. W zerkopolu dobiora mi ewentualnie jakas sprezyne twarda?
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Śro 12 Lis, 2008   

Kurde soooory zioom, seryjnie jest ustawiony na średnio. Mea culpa.
_________________
 
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 12 Lis, 2008   

Luz :) Czyli ewentualnie oddaje im amora mowie "prosze zrobic wersje twarda" i potem na swoja reke szukam sprezyn do tego, tak ? Czy sprezyny oni tez moga zrobic jakies twardsze?
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Śro 12 Lis, 2008   

Zrobić gwinta i na wąskiej sprężynie to posadzić, wtedy wysokość sobie ustawisz jak chcesz.
_________________
 
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 12 Lis, 2008   

Pisalem do weiteca i tam mi powiedzieli ze kazdy gwint obnizy samochod o minimum 20mm. Tutaj tak nie bedzie? Ze jesli zrobi sie gwint z tego to automatycznie sie obnizy, czy to tez od wlasnego widzimisie co im powiem ?
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 12 Lis, 2008   

może być widzi mi się.. auta w szutrowej specyfikacji są wyżse niz w asfaltowej
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Czw 13 Lis, 2008   

Z tego co wiem to zaleta gwinta to właśnie to że można sobie nie tylko obniżyć auto ale i podnieść wyżej. Najlepiej zrobisz jak się skontaktujesz z Zerkopolem. Oni najlepiej rozwieją Twoje wątpliwości, Gdybyś chciał brać gotowy zestaw za kosmiczną kasę to najtaniej w MTS Bilstein.
_________________
 
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 13 Lis, 2008   

Chcialem na zawias przeznaczyc 2.5k wiec raczej kosmiczne kwoty odpadna ;) W poniedzialek sie do nich odezwe :)
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

polll 
sram.. jak pani pies


auto: Audi
silnik:: AJL
moc: 180km
Dołączył: 09 Lis 2006
Skąd: Lublin

Wysłany: Śro 11 Mar, 2009   

wczoraj założyłem kyb sr :) potestuje i się wypowiem pierwsze wrazenia sa bardzo pozytywne :)
_________________
Nie, nie, prędkość była OK... tylko zakręt trochę za ciasny.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 8