Obliczanie pojemności?
Autor
Wiadomość
saxorulez
aka petrolhead
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pon 24 Lis, 2008 Obliczanie pojemności?
Panowie musze policzyć pojemność w aucie w którym zwiększa się długość korby o 4 mm
Wał zostaje ten sam - czy skok tłoka wzrasta o 2 mm czy o 4 mm??
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....
dzik
Zafurczał mi rano! wolne renuary
auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy Dołączył: 13 Gru 2005 Skąd: wawka
Wysłany: Pon 24 Lis, 2008
skok sie nie zmienia, pojemnosc tez bez zmian
_________________
mi
Stawiam wszystkim ....
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Pon 24 Lis, 2008
jeśli masz tą samą średnicę cylindra i skok tłoka (czyli to samo wykorbiernie wału) to się nie zmieni przecież, nie? Tylko stopień sprężania podskoczy...
EDIT: chyba przegrałem
_________________ Czesio napisał/a: Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
saxorulez
aka petrolhead
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pon 24 Lis, 2008
no ale dłuższa korba nie zwiększa skoku o 2 mm w dół i w góre?
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....
dzik
Zafurczał mi rano! wolne renuary
auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy Dołączył: 13 Gru 2005 Skąd: wawka
Wysłany: Pon 24 Lis, 2008
dlugosc korby nie wplywa na skok, jedynie wykorbienie na wale
jak zalozysz korbe 4mm dluzsza to tlok bedzie 4mm wyzej przy GMP i DMP
_________________
saxorulez
aka petrolhead
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pon 24 Lis, 2008
ok dzięki
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....
KonradMK
Gary Muvaut
auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy Dołączył: 14 Gru 2005 Skąd: B==D
Wysłany: Pon 24 Lis, 2008
dzik napisał/a: dlugosc korby nie wplywa na skok, jedynie wykorbienie na wale
jak zalozysz korbe 4mm dluzsza to tlok bedzie 4mm wyzej przy GMP i DMP
czyli dupa z niskiej 13
CHRZANEK
bzuuummmmmmmmmmmm Dr Prof.
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Pon 24 Lis, 2008
Hahahahahahahahahaha
No i pozamiatane...
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
saxorulez
aka petrolhead
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pon 24 Lis, 2008
a myslałem że tędy droga..
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....
KonradMK
Gary Muvaut
auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy Dołączył: 14 Gru 2005 Skąd: B==D
Wysłany: Pon 24 Lis, 2008
może poproś Adama żeby lekko przyfrezował
ade
plotki... plotki...
auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy Dołączył: 07 Sty 2008 Skąd: Krk
saxorulez
aka petrolhead
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Wto 25 Lis, 2008
co ciekawe pytałem o C20XE
znalazłem takie korby w ofercie i zastanaiwałem się po co one są..
ale już wiem - do innego wału
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....
mi
Stawiam wszystkim ....
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Wto 25 Lis, 2008
hmmm... Nie wiem, dłuższa korba dopręży nieco silnik, przy wale z wyższym wykorbieniem może być w ogóle dramat... Może pod tłoki inne po prostu?
_________________ Czesio napisał/a: Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
saxorulez
aka petrolhead
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Wto 25 Lis, 2008
nie... to jest pod wał z innym wykorbieniem.
Stroker do Saxo ma inny wał i dłuższe korby. Tłoki takie same jak u mnie
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....
dzik
Zafurczał mi rano! wolne renuary
auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy Dołączył: 13 Gru 2005 Skąd: wawka
Wysłany: Wto 25 Lis, 2008
stroker powinien miec raczej krotsze korby
o ile ma wieksze wykorbienie?
jak wal ma powiedzmy 4mm wiecej wykorbienia i dasz 2mm dluzsza korbe to masz 6mm wyzej na tym samym tloku, czyli klepiemy glowice
_________________