Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Obliczanie pojemności?
Autor Wiadomość

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 25 Lis, 2008   

Moze stopien sprezania ma byc 20:1
:lol2:
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Wto 25 Lis, 2008   

Jesli mi sie nie pokrecilo to stroker ktory byl opisywany na 1789 daje 1cm wiecej skoku.

EDIT: 1cm skoku oznacza 5mm wyzej przy GMP
_________________
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 26 Lis, 2008   

żeby nie otwierac tego tematu to zapytam w tym. Radziu jak to jest z homologacją i pojemnościa?? Jak wiemy kute tloki Woessnera podniosa pojemnosc w pugu do ponad 1600 cm3. Jak to bedzie wygladalo do homologacji (dodam ze woessner opisuje te tloki jako zgodne z grupa A)
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Śro 26 Lis, 2008   

Mi się wydaje, że jeśli tłoki podnoszą pojemność powyżej 1.6, to auto powinno być homologowane w A7, a jak wiemy 106'tka nie jest. Na BK2 sprawdzą pojemność i odpadasz.
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 26 Lis, 2008   

dzik napisał/a:
Jesli mi sie nie pokrecilo to stroker ktory byl opisywany na 1789 daje 1cm wiecej skoku.

EDIT: 1cm skoku oznacza 5mm wyzej przy GMP


a znasz wykorbienia na wale? bo ja nigdzie info o tym nie widziałem..
i podziel się tym jak to policyzłeś
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Śro 26 Lis, 2008   

Bad-i napisał/a:
żeby nie otwierac tego tematu to zapytam w tym. Radziu jak to jest z homologacją i pojemnościa?? Jak wiemy kute tloki Woessnera podniosa pojemnosc w pugu do ponad 1600 cm3. Jak to bedzie wygladalo do homologacji (dodam ze woessner opisuje te tloki jako zgodne z grupa A)

z upowaznienia odp za profesora... w homo podana jest max nieprzekraczalna
pojemnosc silnika. np. dla 106 8v to 1599.6 ccm (seria to 1587.2ccm)
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 26 Lis, 2008   

dzik,

dziku ale dwa strokery które widziałem - TU5J4 i C20XE miały dłuższe korby..

Leo why?

Myślisz że ktoś robił by kit który włazi 5 mm w glowice, zakładajac że do tego pakujemy wałki w wzniosem w GMP 4mm co daje nam +9 mm dzirę na zawór (a nawet 10,5 żeby bezpiecznie było)
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Śro 26 Lis, 2008   

Napisales ze tloki sa takie same, jesli korby sa dluzsze to tloki chyba powinny byc nizsze.

Jak policzylem ile?

Seria saxo:
7.850x7.850×8.200xPI = 1586ccm

Stroker ma 1789 wiec

7.850 x 7.850 x Y x PI = 1789

Y = 1789/(7.85x7.85xPI)

Y = 9.24

Wiec jesli srednica cylindra sie nie zmienia to skok zamiast 82 jest 92.4mm co daje 5mm wykorbienia na wale. Bez dluzszych korb masz juz tlok 5mm blizej glowicy.
_________________
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 26 Lis, 2008   

czyli ten stroker nie działa :D
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Śro 26 Lis, 2008   

ziom, ja nic nie twierdze, uwazam tylko ze jesli nie chcemy klepac glowicy to zestaw korba/tlok musi byc nizszy by zniwelowac wieksze wykorbienie, moze sie myle, nie wiem
_________________
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 26 Lis, 2008   

dzik,

nikt nie chce klepać glowicy bo jaki to ma sens
tłoki sa zwykłe woessnerowe i nie sa niższe ani wyższe w żaden sposób.
nie wiem czy się mylisz poprostu konfrontuję to co mowisz z tym co ktoś sprzedaje w UK i Grecji no i jestem confused
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 26 Lis, 2008   

Na logike - wieksze wykorbienie + dluzszy korbowod - wszystko jest duzo dalej od osi wału.
Gdzies tu Łukasz musi być sens, skoro to sie sprzedaje i daje rade .
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 26 Lis, 2008   

eM,

nie podważam sensu.. poprostu szukam rozwiazania
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

KonradMK 
Gary Muvaut

auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: B==D

Wysłany: Śro 26 Lis, 2008   

kup GTRa :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.3 sekundy. Zapytań do SQL: 12