auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm Pomógł: 26 razy Dołączył: 11 Sty 2006 Skąd: Katowice
Wysłany: Śro 12 Lis, 2008 Poliuretany gdzie stosować a gdzie sobie darować ?
Dochodząc do tego na czym mam luz w układzie kierownicy znalazłem punkt zapalny jeszcze przed przekładnią kierowniczą , mianowicie na drążku łączącym kierownice z przekładnią jest element mniej więcej wyglądający tak
----< ]------
Na łączeniu są tulejki w gumkami które hm właśnie po co one tam są mają amortyzować drgania ?
Chcąc je kupić dowiedziałem się że są już nie produkowane w związku z tym wpadł mi pomysł na dorobienie gumek z poliuretanu lub teflonu tylko pytanie czy zmiana twardości gumek spowoduje jakieś niekorzystne zmiany w 'czuciu' kierownicy ??
Przy okazji zadam fundamentalne pytanie czy są gdzieś aby miejsca w których nie powinniśmy stosować gum poliuretanowych tudzież teflonowych ?
NA tak postawioną Hipotezę proszę popuścić wodze ścisłych umysłów i wytłumaczyć to
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Czw 27 Lis, 2008
nox napisał/a:
wpadł mi pomysł na dorobienie gumek z poliuretanu lub teflonu tylko pytanie czy zmiana twardości gumek spowoduje jakieś niekorzystne zmiany w 'czuciu' kierownicy ??
Jimku: Wg mnie zastosowanie sztywniejszej gumy lub zastapienie jej czymś mniej sprężystym spowoduje:
1) Lepsze czucie szczególnie na gładkim torze
2) Wzmożone drgania na kierownicy szczególnie na dziurawej ulicy
Ponieważ i tak już masz ekstremalnie niski profil opon, niski i twardy zawias oraz zajedwabiste heble więc uważam Cię za osobę bezkompromisową.
Jak jest możliwość zastąp gumę poliuretanem.
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach