Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Jak z Anglika zrobic cos normalnego (dywagacje)
Autor Wiadomość

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Pon 01 Gru, 2008   Jak z Anglika zrobic cos normalnego (dywagacje)

Jak w temacie.... osobiście bardzo nurtują mnie przekładki anglików.... bo w sumie taniej producentom robić wszystko uniwersalne.. a tylko kilka rożnych części na lewa i prawa stronę żeby dopasowywać na rożne rynki... i generalnie osoby które sie tym zajmują twierdza ze to w pełni bezpieczne itp itd... ze bardzo często są wszystkie mocowania pod kolumny i tak dalej...... Wiadomo ze ceny samochodów w UK są niesamowicie atrakcyjne.... i tak sie zastanawiam jak to z tym jest.... bo mam bardzo mieszane uczucia..... ktoś ma jakieś konkretne zdanie??
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pon 01 Gru, 2008   

Zalezy od modelu :)
Mojej siostry chlopak sobie kupil scenica 2006 za 13k zl i robi sam przekladke - podobno banalna. Ople do przekladki wg jego opinii to masakra.
ZTCW wlasnie france są w UK najtansze.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Pon 01 Gru, 2008   

gdzieś w necie znalazłem info ze dużo eN'ek jest przerobionych z anglików.... prawda to?? 106 GeKo....??
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pon 01 Gru, 2008   

Janusz miałem kilka samochodów z anglików zrobionych na serwisie. Wg mnie nikt tego dobrze nie robi :/ przynajmniej ja nie trafiłem jeszcze dobrej przekładki - tak żeby było bezpiecznie i w miare rozsądnie. Często zamiast coś kupić i wymienić pacjenci kombinują.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 01 Gru, 2008   

Vlodarsky,

potwierdzam, mój kumpel szukał Xsary po przekładce i kilka oglądał - makabra.
To co ludzie wyczyniali z wiązką to ponoć tylko w PL możliwe i aż dziw że w ogóle działało.

Myśle ze takie coś ma sens jak samemu sie pilnuje ale jeszcze wie dokładnie jak należy to zrobić.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 01 Gru, 2008   

Mój wujo jest blacharzem-lakiernikiem z ponad 20 letnim stażem.

Robi przeróbki ale też mi mówił że jest z tym troche roboty. W niektórych samochodach trzeba wymieniać całą gródź, do tego wnętrze i to kompletne (zapewne nie raz spotkaliście się z samochodem który miał sterowanie lusterek w prawych drzwiach), a na takich "pierdołach" jak lampy przednie kończąc.

Nawet posiłkując się elementami zakupionymi na giełdzie ale robiąc to solidnie nie jest to wcale taka prosta sprawa...

Aha i na koniec trzeba zrobić takie pierdoły jak przeprogramowanie kompa z mil na km itp...
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

wasq 
brak opisu


auto: jakies Renault
silnik:: 1,7 1,8 1,6 2,0
moc: 93 85 110 150km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Skąd: Łódź

Wysłany: Pon 01 Gru, 2008   

dlatego na alledrogo mozna kupic calego fronta z deska rozdzielacza wlacznie :P :P
_________________
pozdrawiam -=wasq=-

RENAULT 5 KLUB POLSKA
www.klubrenault5.pl

ŁZM
http://www.motosportklub.pl/news.php
 
 

carlose 
słucham..?
Adminiseparator


auto: Mazda CX7
silnik:: czysty
moc: ze 230km
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 16 Gru 2005
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 02 Gru, 2008   

mam ziomka który przerobił civica z anglika na normalnego ;) problemu nie ma kiedy jest eurpejska wersja tego anglika, bo wsumie wszystko poza ścianą grodziową którą trzeba przespawać, to tylko kwestia po przekładania.. deska, pedaliera itd..
jeżeli tanio do kupienia i jakiś rarytas to wartko, inaczej to wsumie spore koszty, on przy zakupie wsumie w dobrej cenie coupe Si, wyszedł go tyle to ściągnięcie Si w całości z kierą po lewej..
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 02 Gru, 2008   

Niektóre marki samochodów mają symetryczne grodzie (to jest wariant optymalny :D )
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Wto 02 Gru, 2008   

A np. Xsara Picasso ma fabrycznie i mile i km - samemu się ustawia :)
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Wto 02 Gru, 2008   

Nie wiem na ile to prawda, ale podobno sprzedawane w UK 106 Rallye S2 to egzemplarze przywiezione przez dystrybutora z Francji. Więc jest duże prawdopodobieństwo, że przyjechały tam z kierą po lewej stronie. A Rejlaki w UK to jeżdżące igiełki i do tego ceny są kuszące.
Ale prawda jest taka, że by opłacało nam się sprowadzić auto z UK i przerobić je profesjonalnie na ruch prawostronny musimy je kupić bardzo tanio.
 
 

Gaydek 
Tesco - codziennie niskie ceny


auto: czarne
silnik:: turbo
moc: ?_km
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 24 Paź 2007
Skąd: PL

Wysłany: Wto 02 Gru, 2008   

carlose napisał/a:
jakiś rarytas

Np. FRP, http://forum.hothatch.org...p?p=94106#94106 :) .
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 02 Gru, 2008   

Janusz napisał/a:
gdzieś w necie znalazłem info ze dużo eN'ek jest przerobionych z anglików.... prawda to?? 106 GeKo....??


Powiedzmy że znam kilka aut przerobionych.
Seje ponoć to banał.

O renówkach też słyszałem że problemów większych nie ma, nie wiem jak z wiązką.

w 306 trzeba ścianę grodziową przespawać, do cywila to bym nie chciał:/ do rajdów to jeden wał.

W subaru GT Generalnie wsio jest symetryczne ale wiązki to już koszmar podobno.
EVO też trzeba dużo ciąć i raczej średnio się opłaca, z tego co zasłyszałem.
_________________
 
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Wto 02 Gru, 2008   

martin.h napisał/a:
Ale prawda jest taka, że by opłacało nam się sprowadzić auto z UK i przerobić je profesjonalnie na ruch prawostronny musimy je kupić bardzo tanio.


GeKo napisał/a:
W subaru GT Generalnie wsio jest symetryczne ale wiązki to już koszmar podobno.


Tak tanio.... ale wiesz.. taka GT jaka pokazał 106 za 28800 sprowadzona własnie z UK, tam kosztuje ok 11tys na pl...:)
 
 
 

KonradMK 
Gary Muvaut

auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: B==D

Wysłany: Wto 02 Gru, 2008   

Kuźwa, czytam tytuł tematu "Angelika..." i sobie już myślę że jakieś dobre foty z dupami będą...


to takie moje 3 grosze do tej mądrej dyskusji :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 9