auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Śro 10 Gru, 2008
U nas w rajdówce jest właśnie zestaw D2 ale pompa już AP Racing, i na tym się skupiali sędziowie.
wasq: Jeśli by Cię interosował Ksport czyli D2 ale w innym kolorze to pisz na PW.
_________________
kubek13 [Usunięty]
Wysłany: Czw 11 Gru, 2008
GeKo napisał/a:
U nas w rajdówce jest właśnie zestaw D2 ale pompa już AP Racing, i na tym się skupiali sędziowie.
wasq: Jeśli by Cię interosował Ksport czyli D2 ale w innym kolorze to pisz na PW.
Geko, mam dokładnie takie D2 jak na zdjeciach koledzy przytoczyli, od roku ponad leży w pudełku. Chciałbym to założyć do mojego padła, tyle że ten D2 jest na jednej pompce, a ja musze mieć raczej 2szt., z tego co homologacja mi podpowiada. Poza tym przewody do tyłu biegną dwa, wzdluż progów, po obu stronach auta. Gdzie mam nabyć pompki odpowiednie jak myśllisz?? Czy macie w 306tce łape na jedenej pompie czy na dwóch także??
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Czw 11 Gru, 2008
kubek13 napisał/a:
GeKo napisał/a:
U nas w rajdówce jest właśnie zestaw D2 ale pompa już AP Racing, i na tym się skupiali sędziowie.
wasq: Jeśli by Cię interosował Ksport czyli D2 ale w innym kolorze to pisz na PW.
Geko, mam dokładnie takie D2 jak na zdjeciach koledzy przytoczyli, od roku ponad leży w pudełku. Chciałbym to założyć do mojego padła, tyle że ten D2 jest na jednej pompce, a ja musze mieć raczej 2szt., z tego co homologacja mi podpowiada. Poza tym przewody do tyłu biegną dwa, wzdluż progów, po obu stronach auta. Gdzie mam nabyć pompki odpowiednie jak myśllisz?? Czy macie w 306tce łape na jedenej pompie czy na dwóch także??
My mamy na jednej AP, ale jeśli homologacja mówi u Ciebie o dwóch to tego bym się trzymał. Safety @ first. Co do przewodów u Ciebie (nie bardzo sie na tym znam) to znaczy że nie masz układu krzyżowego, więc może dlatego ręczny ma być na dwóch.
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Czw 11 Gru, 2008
GeKo napisał/a:
Chrzanek do tablicy
Układ ręczny na dwóch pompach stosuje się WŁAŚNIE w samochodach z krzyżowym układem hamulcowym.
Właściwie to wszystkie eNki tak mają.
Natomiast homologacja rzecz święta: jak jest napisane że na jednej pompie Apexa, to ma być jedna apexa, jak dwie tiltona to dwie tiltona... Nie ma odstępstw.
Układ na jednej pompie to da się zrobić jak z pompy zamiast dwóch przewodów na tył puścimy jeden (drugi trzeba zaślepić) i wtedy sprawa jest prosta. Z tym że takie rzeczy to tylko w... A grupie...
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach