ECU peżo/cytryna
Autor
Wiadomość
M
HEJTER ZJEBYWACZ TEMATÓW
auto: BMW
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Pią 12 Gru, 2008 ECU peżo/cytryna
Chlopaki gdzie moge znalezc taka rozpiske jakie ecu bylo w jakim aucie?
Tzn na poczatek interesi mnie 106/saxo
jakie ecu, ile wtyczek, czy w 8v jest takie jak w 16v etc.
Do tego potrzebuje info o osprzecie/czujnikach w w/w autach, najlepiej jakas dokumentacja albo odnosnik do stronki. Wszystkie informacje mile widziane.
_________________ Samochody to ZUO!
Vlodarsky
bzuuummmmmmmmmmmm
auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy Dołączył: 15 Gru 2005 Skąd: Warszawa/Łomianki
saxorulez
aka petrolhead
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pią 12 Gru, 2008
Maciek - ciezko o jakieś żródło. Chyba poz a programem systemowym Puga i Cytryny to nic nie ma
Sam wielokrotnie przewalałem siec szukając info.
A czy to co Ci kiedyś w pdfie podesłałem masz jeszcze? Tam było sporo rozpisane.
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....
M
HEJTER ZJEBYWACZ TEMATÓW
auto: BMW
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Pią 12 Gru, 2008
Jor maj hiro!
Thanks
_________________ Samochody to ZUO!
saxorulez
aka petrolhead
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pią 12 Gru, 2008
to do Vłodka czy do mnie?
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....
M
HEJTER ZJEBYWACZ TEMATÓW
auto: BMW
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Pią 12 Gru, 2008
DO obu w takim razie za pomoc bo jak pisalem to jeszcze twojego wpisu nie bylo.
Tzn potrzebuje wiedziec ile typow ecu bylo w tych autach i jakie są złączki.
Bede bardzo kombinował przez zime nad jednym projektem.
_________________ Samochody to ZUO!
saxorulez
aka petrolhead
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pią 12 Gru, 2008
napisz co dokładnie Ci potrzeba to zapytam Adasia skąd to wytrzasnąć.
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....
M
HEJTER ZJEBYWACZ TEMATÓW
auto: BMW
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Pią 12 Gru, 2008
Tzn nie potrzebuje zbyt wiele, chcialbym wiedziec ile jest kombinacji ecu, wiazek.
+ do tego schematy jakies, typy czyjnikow.
_________________ Samochody to ZUO!
saxorulez
aka petrolhead
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pią 12 Gru, 2008
Powiem Ci na przykładzie 16v
Są dwa typy ECU.
do 2000 roku na jednej kości (nie pamiętam jaki - Chrznaek i Badi to mają)
od 2001 na 3 kościach Magneti marelii IAW 4P
kompy te różnią się też wiązką ale nie wiele , od 2001 doszła tylko sonda lambda oraz zmieniła się wtyczka do cewki zapłonowej.
w 2001 zmieniła się tez wiazka kabinowa
Wiem ze są to mocno oglne odpowiedzi ale nie dysponuje sechematami.
Da sie downgredować z 2001 do wcześniejszej wersji ale jest to pracochłonne
W 8v były chyba 3 typy ECU.. ale tutaj już się na tym na tyle nie znam.
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....
CHRZANEK
bzuuummmmmmmmmmmm Dr Prof.
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Pią 12 Gru, 2008
saxorulez napisał/a: Są dwa typy ECU.
do 2000 roku na jednej kości (nie pamiętam jaki - Chrznaek i Badi to mają)
od 2001 na 3 kościach Magneti marelii IAW 4P
do 2000 roku jest również Magneti mareli - tylko inne
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
saxorulez
aka petrolhead
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pią 12 Gru, 2008
też IAW tylko ma inne oznaczenie..
od 2001 jest dokładnie:
MM IAWP48P2.80 mam zapisane
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....
martin.h
koniec tego dobrego na dzisiaj
auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy Dołączył: 29 Wrz 2008 Skąd: Chorzów
Wysłany: Pią 12 Gru, 2008
No to ja odpowiem jakie są kompy w Rallye
1.3 8V - Magneti Marelli IAW 8P.40
1.6 8V - Magneti Marelli IAW 8P.16
saxorulez
aka petrolhead
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pią 12 Gru, 2008
martin.h napisał/a: 1.6 8V - Magneti Marelli IAW 8P.16
to chyba nie jedyne w wersji 8v
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....
martin.h
koniec tego dobrego na dzisiaj
auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy Dołączył: 29 Wrz 2008 Skąd: Chorzów
Wysłany: Pią 12 Gru, 2008
saxorulez napisał/a: martin.h napisał/a: 1.6 8V - Magneti Marelli IAW 8P.16
to chyba nie jedyne w wersji 8v
W Rallye 1.6 był tylko Magneti Marelli, w XSi 1.6 był jeszcze jakiś komputer z Bosch'a.
saxorulez
aka petrolhead
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pią 12 Gru, 2008
martin.h napisał/a: W Rallye 1.6 był tylko Magneti Marelli
a no to dobrze.. w takim wypadku w Saxo 1.6 8v występowały różne wersje
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....